Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Goede morgen,

Wat een prachtige unieke theepot voor een zondag morgen :)

Die Amaryllys was ook toeval hoor, omdat ik hem gisteren te koop zag staan in de fruit- en groentenwinkel….ja daar hebben ze ook planten, zoals nu ook winterheide enzo…..staat ook buiten hoor, is een complex met Aldi, Zeeman, Cool(fruit en groenten) en Tom&co…
    Want zooooooo goed ben ik niet in planten in tegendeel...….in de winkel stond die reeds in het zand met lang ding en ik dacht bij mezelf : koop dat niet, want dat gaat toch slap hangen...…xD
    Enk hier zijn er ook in de winter te koop, maar bestrooid met kunstsneeuw...….

Familiefeest is inderdaad leuk, met een grote familie...…..en als de muziek pas om 22.30 voor de jeugd begon viel het nog best mede vind ik zo...…..ik hoorde van de buren met een trouwfeest dat het meteen begon voor de jeugd...
    Heuuu matthias ik zou meegesprongen hebben hoor :music:…….

fricor en LucieSchreurs vinden dit leuk.
  2. fricor

fricor Commandant van het forum

goedemiddag,

wat een triest weer zeg.heb voor het eerst sinds lange tijd weer de verwarming aan.
    vandeweek maar eens even ontluchten en bijvullen zo te horen.
    zo te lezen hebben jullie allemaal leuke dingen meegemaakt en druk bezig geweest.
    en zal wel even moeten wachten op de foto's van een bloeiende amaryllis.

event gaat hier goed. niet veel last van het gedraai, al probeer ik niet te kijken naar het totaalplaatje.
    heb er nu 50 gespeeld en zit op 66 aan de rechterkant.kwam net 2 punten tekort om 67 te halen.
    vandaag denk ik maar 2 oogsten. drops wel genoeg.

allemaal een fijne dag,
    groetjes en knuf.

-freedom5555- vindt dit leuk.
  3. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Goede middag,
    Fricor leuk herfstjasje heb je aangedaan met de eekhoorn.

Gezellig familiefeest. Ik spring meestal nog wel mee met de hardere muziek ;)

fricor vindt dit leuk.
  4. enk52

enk52 Levende forumlegende

Goedemiddag

Ik heb net ook de kachel omhoog gedraaid en hoorde het ook borrelen. Morgen maar eens kijken of ik hem bij kan vullen
    Ik sta precies hetzelfde als jou fricor met het event

fricor vindt dit leuk.
  5. Aloryan

Aloryan Commandant van het forum

hee, nou herfstig he! ik zie al een eekhoorn in beeld!

Poeeh 50 keer gespeeld.. ik 31.. er zitten van die mooie prijzen rechts.. dus ik ga nog wel even door natuurlijk. ben wel blij dat ik de staak gehaald heb in ieder geval.

wel even wennen hoor dat het regent buiten vinden jullie niet?
    Ik ben nog steeds niet van mijn vliegjes af... het worden er in principe wel minder, maar dan ineens zie ik er weer een zooi. maar zie ze ook buiten tegen het raam zitten, dus wellicht komen ze gewoon van buiten.. dan heeft alles binnen steeds grondig poetsen natuurlijk wel effect om het er niet meer te laten wordne, maarja komen ze toch steeds weer.

nog 10 miljoen tot de 100 :) komt in zich joeeehooee :)

oh en ik ben de laatse tijd rampzalig geweest in het versturen van kadootjes, sorry daarvoor! normaal doe ik het dagelijks, maar had af en toe even een dipje door de drukte hier in het normale leven.

6. enk52

Dat heb je snel gedaan dan Yvonne naar de 100

Het is zeker weer wennen die regen. Vanmiddag na maanden mijn regenpak weer aangehad.
    Had natuurlijk de auto kunnen pakken maar dat doe ik liever niet voor een klein stukje. Bovendien moet ik hem dan als ik terug kom 3 straten verder parkeren. Zo vol is het op zondag. Nu extra druk omdat de buurvrouw is overleden.

Weer een painting afgemaakt. Nu meteen aan een nieuwe begonnen want daar zit een deadline op. Is voor een verjaardag

Laatste bewerkt: 23 September 2018
    fricor en LucieSchreurs vinden dit leuk.
  7. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goede avond allemaal

hij is mooi geworden lea,die zal freedom ook wel erg leuk vinden denk ik.
    yvon,ik heb echt zo een hekel aan regen.ik weet dat je niks aan het weer kunt veranderen,maar van dit weer krijg ik totaal geen energie.volgens mij had ik gewoon in een warm zonnig land moeten wonen:music:

ik ga eerdaags ook weer beginnen met dp.

8. enk52

Het is er nu weer weer voor Bobo

Ik heb voor de gein eens geteld hoeveel steentjes erin zitten: 19.200

9. Aloryan

Aloryan Commandant van het forum

leuk die katjes! ik denk dat ik er dit jaar wel weer eentje ga doen, zo in de winter. vond het wel relaxend. wellicht geef ik mezelf er wel 1 voro de kerst cadeau :) Weet ik meteen weer een kadootje voor mezelf.

ik had ook in een zonnig land moeten wonen bobo! heb ook zo genoten van het goede weer.

10. doj34

doj34 Forum freak

goedenavond,

Vanmiddag heerlijk een tukkie gedaan en daardoor niet te veel regen gezien...
    (had vannacht een slechte nacht, wel voordeel om even extra te oogsten... nadeel mijn wac was zojuist verlopen)
    zit nu op 53 draaien en nummer 70...

Lea wat is de dp mooi geworden. Ik ben meer van vogeltjes maar deze poesjes zijn wel lief.

mijn dp ligt ook al klaar maar ook een berg strijkgoed. (zojuist weer een wasmand vol weggewerkt.... stomme overhemden kosten veel tijd)

morgenmiddag krijg ik weer de ziggo aan huis... na 6 (installatie, storing, nog een keer storing, expert en daarna de aannemer) monteurs vindt ziggo dat mijn klacht opgelost moet zijn. (dankzij rapport aannemer)
    Dus we beginnen van vooraf aan... terwijl ik van verschillende ziggo personen weet dat ik nu een netwerkmonteur nodig heb, want de klacht ligt buiten mijn huis.
    Nee, de monteur van morgen zal kijken en besluiten of er een netwerkmonteur nodig is en deze dan gaan aansturen.
    Hij komt tussen 12 en 6.... wordt weer vrij nemen voor de zoveelste keer en straks ook voor de netwerkmonteur.

We gaan eerst maar eens proberen te slapen... welterusten allemaal.

11. enk52

Goedemorgen allemaal

Wat een ellende Rita maar het moet zeker maar een keer goed zijn.

-freedom5555- en fricor vinden dit leuk.
  12. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal,

Rita wat een verhaal weer van Ziggo. Hier is het ook een dagje thuis. De monteur voor de nieuwe elektriciteitsmeter komt. We krijgen binnenkort zonnepanelen en ja , dan moet er een meter komen die ook kan meten of we elektriciteit terugleveren

13. enk52

Goedemorgen Lucie

Succes met de monteur. Hoop dat het bij jou wel in 1 keer goed gaat.

14. Hesje

Hesje Levende forumlegende

goede morgen allemaal

Lea wat een lief katje heb je gevonden

succes dames met de monteurs

-freedom5555- en fricor vinden dit leuk.
  15. enk52

Goedemorgen Hesje

Heb je wel warme truien meegenomen?
    Het gaat wel weer iets beter worden in de loop van de week. Hoop dat jullie het toch een beetje droog houden nog en nog wat leuke dingen kunnen doen.

16. Hesje

ja extra bagage
    korte broeken en t shirts en truien

dan vergeet je gewoon je jas:p
    dus die wel op tijd weer aangeschaft;)

17. enk52

oei ja die heb je nu echt wel nodig

Ik ben vorige week ook om een jas geweest en ook een trui gescoord dus ik ben voorlopig weer klaar.

18. Hesje

we waren onderweg vorige week en dan zit je zo te denken wat je allemaal bij je hebt
    het was warm dus heb je geen jas aan die was dus aan de kapstok blijven hangen
    maar daar ga je niet voor terug

19. enk52

Als je al een eind weg bent niet. Ach en een extra jas is ook nooit weg.

20. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

en iets nieuws is ook wel eens leuk. Moet hier ook nog op zoek naar een winterjas maar nog niets naar mijn zin gezien