Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. enk52

enk52 Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal

fricor vindt dit leuk.
  2. Hesje

Hesje Levende forumlegende

goede morgen

wat is het slecht weer geweest gisteravond en ook vannacht

ik hoop dat het straks beetje beter is
    ga ik iemand ontmoeten:)

eerst maar thee

-freedom5555- en fricor vinden dit leuk.
  3. enk52

Goedemorgen Hesje

Hier ook regen en harde wind. Het zou vandaag geloof ik iets rustiger zijn en dan morgen heel erg slecht.

Wie ga je ontmoeten? Veel plezier alvast.

4. Hesje

op de markt
    in Deventer
    er woont daar een kliekje in de buurt xD

ze slaapt nog denk ik, heeft het licht hier uitgedaan gisteren;)

-freedom5555- vindt dit leuk.
  5. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

goeie morgen lea en hesje
    veel plezier op de markt met rita

6. enk52

Goedemorgen Tine

Gezellig Hesje. Veel plezier samen:)

7. Hesje

dank jullie wel
    gaat vast goedkomen:)

8. enk52

Hesje gefeliciteerd met level-up zie ik nu

Lukt het met het event?

9. Hesje

ja prima gisteren de wolkenrij aangezet

soms kon ik vroeg oogsten en ook laat en tussendoor de kabouter:)
    dan heb je 4 oogsten per dag

nu voor de extra bezig

Laatste bewerkt: 22 September 2018
  10. enk52

Dat is lekker. Ik red er meestal maar 3.
    Gister met behulp van mest 4 gehaald maar dat lukt niet alle dagen.
    Heb ook de wolkenrij en de 3e upgrade binnen.

11. -matthias1952-

wat zijn jullie goed bezig ik heb nog maar 26 keer gespeeld. heb nu 542 punten.

12. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Goede morgen allemaal,
    Hesje en Rita, fijne dag samen. Ik hoop voor jullie dat het nu droog gaat blijven. Voor mezelf trouwens ook, straks weer langs de lijn staan (ziet er nog steeds wat dreigend uit hier).
    Wat ging het gisterenavond tekeer zeg, vannacht weet ik niet, eindelijk weer een keer goed geslapen :)
    Event gaat hier een beetje traag, pas 20 keer gespeeld, maar dat komt omdat ik een paar keer lange gewassen had opgezet, omdat ik wist dat ik toch niet eerder kon oogsten. Nu dus drops genoeg, maar nog gewassen sparen.

13. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal

gezellig Hesje met Rita op de markt. Deventer is een leuke stad.
    Hier nu 25 spelletjes. Weet nog niet of ik daarna doorga. De gordijnen zijn wel leuk, maar heb ook nog zoveel andere queesten openstaan waar ik mee verder wil

14. doj34

doj34 Forum freak

Goedemorgen,

Hier is het droog.
    ik ga gauw douchen en dan richting stad.

15. LucieSchreurs

Veel plezier!!!

16. the_liberty

the_liberty Forum-ambassadeur

goedemorgen. veel plezier hesje en rita. gezellige stad deventer. mijn zus haar man kwam daar vandaan. hier met event op 26 x gooien. een beetje druk gehad en niet op tijd geoogst maar ruim op tijd klaaar. ik ga t/m de gordijnen. fijn weekend allemaal

17. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Goede morgen iedereen, in weze bijna middag...…

Ben terug van boodschappen doen, kwam ik aan de praat met een oudere dame, maar schrok wel van haar leeftijd, dacht zo begin 80 nee ze was 91 !! Was leuke babbel......ze deed nog alles zelf en zelfs soep met verse groenten, kookt nog voor haar kinderen en kleinkinderen enzo…..
    Heb voor mezelf mosselen gekocht om men level 200 te vieren xD ga ik nu meteen klaarmaken ;)
    Maar wat een volk op een zaterdag...….

Jullie zullen zeggen en je voet, wel ik "hang" meer op men karretje en dan gaat het wel...….maar veel te veel gekocht hoor, diepvries puilt nu echt uit. Maar tja éénweeks aanbiedingen, kan je moeilijk laten liggen hé...…

Hoor ik juist gestommel aan men raampje met traliewerk beneden......staat er een doos met tomaten en komkommer van de buren....joepie echte tomaten, zonder kunstmest enzo…...al een geluk geen tomaten gekocht waren ook vrij duur....

Hesje en Doj veel plezier, hoop dat het weder meezit voor jullie hoor...….;)

Event gaat hier vrij goed. zit aan nr. 49, de drie rode pandastalletjes...….heb nu de truc door om altijd of toch bijna 22 te gooien.
    In de nacht zet ik wel andere gewassen...….dokter heeft me veel slaap aanbevolen en zeker niet in de nacht op tablet te zitten.
    Dus nu ook maar 3 oogsten van eventgewassen per dag.

Hier scheen daarjuist de zon, nu wordt het grijs, maar voor dat in Deventer is, zijn we een dag verder ;)

18. doj34

doj34 Forum freak

hoi hoi allemaal,

jullie moeten de groeten hebben van Hesje.
    ik had ze een parkeergarage aangeraden waar ikzelf ook altijd parkeer.
    Daar rijd ik altijd naar een bepaalde plek toe en drie vakken verder stond een kanariegele auto met reclame.
    Dat was de auto van de zoon. ik had ook al gemeld dat La Place de buren zijn en dus vond ik ze heerlijk aan de koffie en ben ik aangschoven.
    Daarna met zijn vieren door de stad gelopen en over de markt.
    (dankzij de markt worden jullie binnenkort verblijdt met foto's van de groei van een mooi plantje met een prachtige bloem, hopelijk gaan ze allebei tegelijk op)

Hesje bedankt en je hebt heerlijke zonen (mag je echt trots op zijn)

oh ja.... we kwamen langs de vrouwengevangenis en Hesje werd niet naar binnen getrokken dus ze loopt nog vrij rond... (is een voormalige vrouwengevangenis)

nu vlieg ik naar de sporthal... zoon heeft basketbalwedstrijd en vanavond richting zwembad daar heeft dochter waterpolo, de eerste competitiewedstrijd.

Laatste bewerkt: 22 September 2018
    -freedom5555- en LucieSchreurs vinden dit leuk.
  19. LucieSchreurs

Fijn dat het zo gezellig was, succes met de wedstrijden

Hier zijn man en zoon ook weg voor het voetballen, zelf maar eens het huis aan kant maken

20. -matthias1952-

wat een drukke dag rita. wat fijn dat je elkaar gezien hebben deze ochtend