Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goedemorgen allemaal:)

2. enk52

enk52 Levende forumlegende

3. bobobear

goedemorgen lea:)

4. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedemorgen,
    nu maar eens een halve farm doen en dan wachten op het event

5. enk52

Goedemorgen Lucie

Dat heb ik ook gedaan

6. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Goede morgen iedereen, denk dat ik dicht bij Hesje zit, want hier ook onstabiel internet :wuerg: en als het er al is gaat het geen moer vooruit. Dat beloofd voor het event...…

Hier ook halve boerderij gedaan, heeft bijna een uur geduurd...….o_O

7. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Goede morgen allemaal,
    Net terug van mijn laatste dagelijkse bezoekjes. Heb gezegd: Niet persoonlijk bedoeld, maar hoop jullie niet meer terug te zien. ;)
    Morgen nog even met mijn schoonvader voor nacontrole van zijn oog en dan ca. 2-3 weken geen ziekenhuis. Dat wordt afkicken xD

Agnes, leuk dat je gisteren zo'n fijne dag heb gehad, was natuurlijk ook schitterend weer ervoor.
    Nu even eiland doen, verder op de handen zitten tot 2 uur. :music:

8. Hesje

Hesje Levende forumlegende

goede middag

ik had dus vanmorgen geen internet en ben later weggeweest
    om het goed te maken maar een lunchtafel klaargezet

als ik thuis ben dan zit ik dichterbij hoor freedom
    ik zit nu aan de andere kant van het land twee uur rijden van huis en dus ook bij jou vandaan

-freedom5555- en fricor vinden dit leuk.
  9. enk52

Goedemiddag

Lekker Hesje. Dat gaat er wel in:)

PLINK PLOINK PLINK PLOINK

Happy gewassendag

Nieuw huisdier

10. fricor

fricor Commandant van het forum

goedemiddag,

ik schuif gezellig aan. daar houden we het wel uit tot het event begint.
    mogen we wel een wekker zetten, anders vergeten we op te starten.xD

fijn Sandra dat het achter de rug is.
    Lea, wat een mooi plaatje heb je weer.
    ik heb ooit zo'n eentje gehad. helaas in ene weg. ik denk mee genomen.
    omaagnes leuk dat je toch een keer geweest bent. het was er een mooie dag voor.

ik kreeg gisteren wel vlekken voor mijn ogen. hopelijk komt dat niet door het dartfilmpje anders ben ik er snel klaar mee.
    de rest vd fam houdt nog even vakantie.
    fijne dag allemaal.
    groetjes en knuf.

-freedom5555- vindt dit leuk.
  11. Hesje

fijn Sandra dat dit achter de rug is
    nu afbouwen met de doktersbezoekjes

ooit ben ik ook eens bij Prinsjesdag geweest met school toen nog
    ik vond het toen ook al mooi en het is best heel lang geleden

12. enk52

Sandra fijn dat je voorlopig niet meer naar het ziekenhuis hoeft . Nu rustig aansterken

Syrah gefeliciteerd met level-up

Iedereen succes met het event

13. bobobear

sandra,fijn dat je eigen ziekenhuis bezoekjes nu achter de rug zijn,zal ook wel een geruststelling zijn.en dan morgen nog 1 keer dan ben je er even van af.ik snap dat je blij bent dat je dan niet meer hoeft te gaan
    syrah gefeliciteerd met levelen
    zo,eerste gewassen staan erop.duurt nog 1 uur met alles erop en eraan.:oops:
    nou de eerste gewassen bleven daar lekker voorlopig staan,mijn vogel had de modemdraad doorgevreten.ik heb nog net niet zijn nek om gedraaid.ja gaat hier wel om mijn event hoor,lolll.nee grapje,maar blij was ik niet.ik dacht ga ik op lappie,duh,dat kan niet als je geen modem hebt.dus dan maar op pad voor een nieuwe,alle winkels langsgeweest,uiteindelijk bij het laatste winkeltje hadden ze hem.ziggo stuurt wel een nieuwe op inclusief nieuwe modem,maar weet niet wanneer ik dat ontvang en anders krijg ik wel afkickverschijnselen hoor.nou deed de tv en telefoon het dus ook niet meer.maar nu dus gelukkig weer wel.

Laatste bewerkt: 19 September 2018
  14. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Maar boboke toch......een vogel die je draad kapot bijt.....al een geluk dat ze dat hadden in één van de winkeltjes.....ben echt héél blij voor jou hoor. bedoel, dat ze een draad hadden hé, niet dat hij stuk was.....

Ik zou ook in alle staten zijn......want hier zijn niet zoveel winkeltjes waar je dat kan krijgen.....ttz. pc winkels...….

Enk zo een poes hebben we 17 jaar hier gehad...…ons Jet(teke)……

Voor de rest zit ik hier te wachten om te oogsten...….en dat spel is een drama, ik had 16 punten :cry:

15. bobobear

ja,ik was echt blij dat ik hem bij het laatste winkeltje wel kon kopen,anders had ik moeten wachten tot mijn modem kwam.en dat kan echt niet met me event hoor,lolll.hier heb je wel veel van die buitenlandse winkeltjes die dat soort dingen verkopen.

ik vind het gooien wel leuk,je moet niet wachten tot je precies bij dat vlak bent waar je op wilt gooien maar eigenlijk als je op het randje ervoor bent.en dan het liefst nog met die krakelingen erin.

die kat is trouwens wel heel mooi hoor.

16. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

O Bobo, geen internet dat zou hier ook drama zin.Fijn dat er van die winkeltjes bestaan

Darten mot ik ook nog aan wennen, Freedom. Maar we kunnen nog genoeg oefenen

17. Hesje

goede morgen

een beetje vroeg maar het internet deed het even
    ik zet de thee maar in een mutsje

fricor, -freedom5555- en bobobear vinden dit leuk.
  18. enk52

Goedemorgen allemaal

Justin en Rita gefeliciteerd met level-up

Geen internet moet ik ook niet aan denken

Darten ga ik zo maar eens proberen

Vandaag harddraverij hier dus straks optocht kijken en dan naar mijn broer. Die woont aan de route waar de paarden langskomen tussen het ringsteken door. Daar drinken we koffie en eten een broodje. Daarna gaan ze te draven en kom ik weer thuis.
    Vanavond is er nog vuurwerk

fricor en -freedom5555- vinden dit leuk.
  19. Hesje

gezellig Lea, dat klinkt goed

een fijne dag

wij gaan naar wildlands in Emmen

-freedom5555- vindt dit leuk.
  20. enk52

Dat is zeker ook leuk Hesje

Jij ook veel plezier. Het wordt de laatste mooie dag schijnt het dus profiteer ervan.
    Hierna toch echt meer herfstweer.