Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Goede morgen iedereen, aanwezig of afwezig...…xD

Fricor, fijn dat je ook eens een leuke avond/nacht had......zonder zorgen van truus en dergelijke.....;)

Lucie, fijn dat je een ook een leuke avond had.....en heuuuuuu welke band is dat dan?? neeeeee we zijn niet nieuwsgierig hoor.

Enk geniet van de prinsjes......je ziet ze niet elke dag.....;)

Hesje, laat je maar verrassen...….je zoons weten wel wat leuk vind...…;)
    En dat internet is ook maar iets raar, kan je aan de receptie niet gaan vragen hoe en wat.....of beter gezegd van wanneer tot wanneer. ?

Hier is vandaag nog fris, was ook een frisse nacht......de CV draait nu......ben een beetje langer in mijn bedje blijven liggen en was blij dat het winterdonsdeken erop lag :)

Laatste bewerkt: 16 September 2018
    LucieSchreurs en fricor vinden dit leuk.
  2. bobobear

bobobear Levende forumlegende

hoe gaat het nu met je voet freedom???

3. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Goede morgen,
    Fricor, dat wordt vandaag dan een lui dagje als het zo laat/vroeg geworden is. Fijn dat het zo leuk was!
    Lucie, ik ben ook benieuwd welke band (altijd al nieuwsgierig aagje geweest :p)
    Hesje geniet nog maar lekker verder van je vakantie en je zoons.
    Lea een fijne dag met de prinsjes.
    Vanmorgen al vroeg bij schoonvader zijn oog wezen druppelen, dat lukt hem niet zelf. Nu lekker verder een dag waarop er even niets op de agenda staat, straks misschien op mijn gemakje een beetje in de tuin rommelen.

LucieSchreurs en fricor vinden dit leuk.
  4. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Die is nog steeds pijnlijk......maar wou nu niet naar vervangende arts gaan, want die kent me niet en heeft geen tijd. ttz. laten komen.
    Is nu een verband rond......dus geraak in geen enkele schoen :(

Hoor ik juist fijn miauw, springt men kat hier op mijn buro…..xDen dan op de vensterbank !

5. Aloryan

Aloryan Commandant van het forum

hee,

vervelend een zere voet! en dan is het inderdaad altijd wel fijn als je, je naar je eigen arts kan ja.

Hier eindelijk eens een rustig weekend, heb het idee dat de dagen wat druk zijn laatste tijd.. weet ook niet wat ik fout doe in de planning.

toch nog maar even het fokken gedaan.. hehe.. niet de items gehaald, maarja ikz ag dat ik die ook nog uit de langlopende quest kan halen dus dat moet dan maar.. loop ik alleen het voer mis.

pwaaah iemand nog fruitvliegjes bestrijdingstips.. ik kom er niet vanaf.. inmiddels woont de prullenbak buiten, is de keuken schoner dan ooit en nog beestjes...! nieuwe regel ingevoerd voor de kids dat als je een vliegje ziet je hem te grazen moet nemen lijkt wel wat te werken.

Laatste bewerkt: 16 September 2018
  6. fricor

fricor Commandant van het forum

goedemiddag,

beetje duf hier, hoe kan dat nou.....:p

maarehhh....ik hoop niet dat je schoonmaakazijn gebruikt hebt om je keuken schoon te maken Yvonne, want ze zijn gek op azijn.
    zet eens een hoog potje neer met wat azijn en water. daar komen ze op af. doe er dan wel een scheut afwasmiddel in zodat de beestjes zinken. fruit laat ik in de papieren zakken zitten. niet zo'n mooi gezicht, maar minder beestjes.
    ze zaten hier pas geleden zelfs op de koffiedik.
    en ze jongen heel rap, dus eenmaal in huis, duurt het ook wel even eer ze weg zijn.
    volgens mij gebruiken ze een tamtam om de familie erbij te halen.
    en die families zijn grooooot.....:eek:

in tegenstelling tot mijn familie; we zagen elkaar bijna alleen nog maar bij begrafenissen, vandaar deze bbq.
    was zeer feestelijk en voor herhaling vatbaar. we moesten wel ruim een uur rijden ervoor, maar bij een pracht locatie in Elburg.

-freedom5555-, bobobear en -matthias1952- vinden dit leuk.
  7. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

dat wou ik ook zeggen, potje maken en vliegjes vangen.
    gaat goed met plastiek flesje. 3 cm onder de teut doorsnijden, voor de helft vullen en dan de teut er ondersteboven weer op, dan kunnen ze er niet meer uit.

LucieSchreurs vindt dit leuk.
  8. enk52

enk52 Levende forumlegende

Goedemiddag

Hier weer de rust in huis. Was weer even gezellig.
    Zoon was met vrienden weg geweest en kwam pas om 3 uur thuis en Fleur werd 6 uur wakker. Was dus een kort nachtje voor hem.
    Voor mij ook want ik werd wakker toen hij thuis kwam en niet meer kunnen slapen.
    Maar moet kunnen voor een keer. Hij gaat anders nooit stappen.

-matthias1952- vindt dit leuk.
  9. omaagnes55

omaagnes55 Forum-overlever

Yvonne, een glaasje met een bodempje (appel) azijn daar een stukje folie over plakkenen daar een aantal kleine gaatjes in prikken, helpt uitstekend.

Goedemiddag allemaal.
    Ingrid gehaald nu nog een beetje extra gooien.

-matthias1952- vindt dit leuk.
  10. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

goedenavond allemaal

Zo de tantes zijn weer thuis afgeleverdxD en hebben een fijne dag gehad. Ben nu zelf helemaal gaar, want hoe lief ook, na twintig keer dezelfde vragen is het geduld wel op.:oops:

en mij favoriete band: Gare du Nord. Een nederlandse jazz band, met een steengoede zangeres. Ze nemen na de aankomende tour een sabbatical, dus nog even profiteren als ze in de buurt zijn

-freedom5555- vindt dit leuk.
  11. enk52

Goedemorgen allemaal

-freedom5555- en fricor vinden dit leuk.
  12. Hesje

Hesje Levende forumlegende

goede morgen

gisteren is de wifi gereset
    dus vandaag wel op tijd thee

de plaatjes willen helaas niet groter ook al geven ze groter aan

-freedom5555- en fricor vinden dit leuk.
  13. enk52

Goedemorgen Hesje

We denken ze wel groter hoor.:)

Je treft het met het weer. Ze geven zeker voor de eerste dagen prachtig weer aan. Hebben jullie nog plannen?

14. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal
    Ik vin het nog steeds wennen , dat het weer donker is in de ochtend....Vlug koffie en gaan werken

15. enk52

Goedemorgen Lucie

Werkze maar weer.

Freedom en Hesje gefeliciteerd met level-up

-freedom5555- vindt dit leuk.
  16. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goedemorgen allemaal:)

hesje en freedom gefeliciteerd met levelen!!!

zo,nu eerst tijd voor een lekker kopje thee

17. enk52

Goedemorgen Bobo

MamaU ook weer gefeliciteerd met een level omhoog

PLINK PLOINK

Recycl-O-maat

0ok Owen gefeliciteerd met een level erbij

Laatste bewerkt: 17 September 2018
  18. Hesje

Lea en Owen en de rest ook gefeliciteerd met level up

misschien tot morgen als internet het wil

19. enk52

Goedemorgen allemaal

Dank je wel Hesje. Nu ruim 310 miljoen te gaan:wuerg: Maar gaat vast ook weer lukken:)

fricor en -freedom5555- vinden dit leuk.
  20. Hesje

goede morgen

wat een lief katje is dat weer

internet doet het nu nog dus even snel

fricor en -freedom5555- vinden dit leuk.