Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Hesje

Hesje Levende forumlegende

speel je 8 jaar?

sorry goede middag
    mijn taken voor vandaag zitten er weer op

2. enk52

enk52 Levende forumlegende

Goedemiddag Hesje

Je hebt het weer overleefd zie ik

In december speel ik 8 jaar maar je zit in de richting.

3. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goedemiddag allemaal

jeetje sandra,dat is ook vet balen,dan bereid je je erop voor,gaat het weer niet door.:(

lea,zoveel jaar forum moderator????ik weet niet hoeveel,want gaat erg snel de tijd.ik denk 2jaar ofzo?

4. enk52

Het dubbele Bobo maar jij hebt het goed:)

5. the_liberty

the_liberty Forum-ambassadeur

goedemiddag allemaal. 4 jaar alweer lea? ik weet nog dat je je mede collega's ging ontmoeten. waar blijft de tijd. ffff. gefeliciteerd met level up nu wel heel veel punten. bobo wat fijn dat je hebt door kunnen slapen met je hondje. sai hier heeft suiker dus ik ken de problemen. hier ook alles op alles om maar niet te gaan spuiten. f

6. Hesje

gefeliciteerd dan Lea goh 4 jaar alweer
    nou ik lust wel een stukje taart hoor:)

dan zijn we ongeveer gelijk gaan spelen

7. fricor

fricor Commandant van het forum

goedemiddag,

Lea gefeliciteerd. alweer 4 jaar joh?? waar blijft de tijd.....
    alle gelevelden weer gefeliciteerd.

en ik kan met een gerust hart een stuk taart nemen.; kom net van de tandarts af en dat viel reuze mee.
    er moet wel wat gedaan worden, maar ik zag het somberder in.[ aantal jaar niet geweest....]
    eindelijk 1 gevonden die op loopafstand zelfs te doen is, professioneel te werk gaat met goed apparatuur, en je mee laat denken en tussendoor nog grapjes maakt ook. ik hoop dat ie nog een tijdje hier blijft.

allemaal een fijne dag nog,
    ik ga koken. chinese kool gekregen. lekker als stamppot met spekjes en een braadworst.
    en hopelijk meer slaap als afgelopen nacht....

8. enk52

Dat is fijn fricor dat je een leuke tandarts hebt. Is toch wel belangrijk want dat is toch niet iets waar je voor je plezier naar toe gaat.

Eet smakelijk

fricor vindt dit leuk.
  9. bobobear

jeetje lea4 jaar alweer,ik kan me nog herrinneren dat je toen mod was geworden.dat was volgens mij in die tijd dat ineens alle kliekjes bijna modjes werden,niet overdrijven bobo,maar toch,jij,klaartje,ron,tina was ook zoiets geloof ik.poeh wat gaat de tijd toch snel.

fricor,dat is wel lekker dat je een goede tandarts hebt.nou ben ik niet bang voor de tandarts,maar ik ben ook al jaren niet geweest.meer laksheid denk ik,maar ik moet ook echt een keer gaan.de mijne zit niet meer en hier zijn er wel 2 in de buurt,maar dan heb ik iets,ja dan zien ze me lopen en dan denken ze ow dat is die met die slechte gebit of zoiets.ik ben erg he.

zo,ik heb nu mijn langste gewassen erop gezet,dus ik ben klaar voor het event van morgen.nu ga ik lekker relaxen vanavond.ik wens iedereen nog een fijne avond toe

Laatste bewerkt: 28 Augustus 2018
    fricor vindt dit leuk.
  10. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Goede avond iedereen,

Enk, wat gaat de tijd nog snel...….reeds 4jaar dat je forummod bent...….proficiaaaat in ieder geval.

Fricor, vind het ontzettend fijn je dat op loopafstand een "goede" tandarts gevonden hebt !! is wel héél belangrijk dat het een goede is en niet eentje die zomaar wat doet, maar jou mede inspraak geeft ;) !!!

Voor de rest hier ook lange gewassen erop.....pas rond 19.30 uur ! zijn ze klaar zonder mest zelfs rond 13.45...….event zal toch niet vroeger beginnen zeker deze keer xD

Wens iedereen een behouden nachtrust toe......

fricor vindt dit leuk.
  11. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedenavond

Lea, al weer vier jaar. Wat gaat de tijd snel. hier alles ingericht voor het event en Bahamarama vol met bomen gezet. Lekker makkelijk voor het komende event.

Verder nog niet de faq gelezen dus begin morgen met zaaienxD

12. enk52

Goedemorgen allemaa

Had even terug gelezen uit die tijd en jij bent 4 jaar kliekje nu Lucie vanaf het begin van dit forum. Toen kwam je uit de cootjeskast.

Justin en Owen gefeliciteerd met oma en oma zelf natuurlijk ook en mama en de rest van de familie.

fricor en LucieSchreurs vinden dit leuk.
  13. Hesje

goede morgen

Oma gefeliciteerd met uw verjaardag
    Justin, Owen en mama ook gefeliciteerd
    een hele fijne dag

fricor vindt dit leuk.
  14. enk52

Goedemorgen Hesje

Wat een prachtige theepot.:)

15. bobobear

goedemorgen allemaal:)

oma,van harte gefeliciteerd met uw verjaardag!!!owen en justin jullie ook gefeliciteerd met jullie oma.

zo,nu tijd voor een kopje thee uit die leuke theepot.

vanmiddag moet ik met mijn hond naar de dierenarts,voor zijn jaarprik en dan laat ik hem meteen goed nakijken.ik wilde eigenlijk de afspraak verzetten,omdat vanmiddag het event begint.maar dat ging me toch net iets te ver,lollll.ik kan nog wel opstarten,dus dat scheelt wel weer.:p

16. enk52

Goedemorgen Bobo

Je hond is nu even belangrijker, Het event kan ook daarna.:)

17. Hesje

hi hi hi bobo ja dat gaat echt te ver hè

Lea ik vind jouw plaatje ook zo lief

tot vanmiddag allemaal

Laatste bewerkt: 29 Augustus 2018
  18. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedemorgen

Dat is waar ook Le, ik klets al weer vier jaar gezellig mee

Haha Bob , ik zie de assistente al: U wilt u afspraak verzetten??? Event start ???:wuerg:

19. bobobear

xD….xDdaarom doen we dat maar niet,hahahaha

goedemiddag trouwens.

LucieSchreurs vindt dit leuk.
  20. detje81

detje81 Forum-overlever

Goedemiddag

Lea gefeliciteerd met 4 jaar mod.
    Oma gefeliciteerd met uw verjaardag en de rest van de familie ook.

Zou trouwens niet weten hoe lang ik al bij het kliekje zit, maar ook al weer mooi wat jaren, wel meer dan 4 denk ik.