Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. omaagnes55

omaagnes55 Forum-overlever

Goedemiddag allemaal, gefeliciteerd voor de mensen die geleveld zijn.

Hier moet ik nog 27 kattenfeeen om het 2e arboretum binnen te halen, dacht dat ik alleen nog slijmmonsters moest en daarmee was ik klaar en toen pas zag ik dat ik die kattenfeeen ook nog niet had.

Lea beterschap voor Fleur, mijn zusje was 2 toen ze haar sleutelbeen brak en die moest zelfs 2 of 3 dagen stil in bed blijven liggen (was in 1961) en probeer zo'n klein kind maar eens de hele dag te laten liggen. Als oudste van de kinderen heb ik heel wat verhaaltjes voorgelezen.

-freedom5555- vindt dit leuk.
  2. detje81

detje81 Forum-overlever

Dank je wel.
    Mijn zoontje vind het jammer dat Renzo weer voorbij is, want hij vroeg vanmiddag Mem ballon of terwijl hij wou weer mee kijken met het ballonnen schieten. Maar helaas.

3. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

ach wat lief:inlove: Mijn nichtje was ook al zo gefascineerd door de ballonnen

4. enk52

enk52 Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal

fricor vindt dit leuk.
  5. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goedemorgen allemaal:)

hier weer een kort nachtje gehad,mijn hond had weer bijna een hypo.gelukkig wel weer op tijd erbij,maar denk dat er toch weer een verandering in zijn etensstijl moet komen,is een tijd goed gegaan maar eens in de zoveel tijd moet het veranderd worden bij hem.nu is ie wel weer goed hoor,maar op het moment zelf is ie echt helemaal de weg kwijt.straks even de dierenarts bellen ,mischien dat ik toch wat eerder ga voor zijn prik en kan ze hem gelijk goed nakijken,al denk ik dat dit gewoon puur met zijn suiker te maken heeft.al met al ben ik nu dus klaarwakker en hij ligt weer te snurken

6. enk52

Goedemorgen Bobo

Je blijft wel bezig zo iedere keer 's nachts. Knuffel voor jou.

7. bobobear

ja,soms gaat het een hele tijd goed zonder problemen en zo is het weer nada met hem.dank je wel voor de knuffel:)

8. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal

Ja Bobo zo werkt het vaak de zieke slaapt weer en de zorgende kan niet meer in slaap komen. Misschien vanmiddag een dutje?

9. Hesje

Hesje Levende forumlegende

goede morgen

lea ik vind het katje heel lief

fricor vindt dit leuk.
  10. enk52

Goedemorgen Lucie en Hesje

We nemen een dubbele energiethee dan maar Hesje;)

11. Hesje

ja dat kan ik wel gebruiken hoor pfff

gisteren zulke stijve benen, maar dat kan vandaag weer over zijn
    ik heb gisteren de rollator boven laten zetten:)

12. enk52

Niet meer nodig? Weer een stap verder dan.
    Je stok hou je nog wel bij de hand?

13. Hesje

ja die wel hoor ik gebruik hem niet vaak meer maar als het nodig is gaat die wel mee
    hij is opvouwbaar
    en kan zo in een tasje
    overigens staat de rollator op een lege slaapkamer en uit voorzorg nog niet op zolder;)

14. enk52

Dat is slim. Hopen dat het niet meer nodig is

Gefeliciteerd met level-up

15. Hesje

zo is het

dankjewel

het gaat lekker

16. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Goede morgen,

Bobo [​IMG] want met je hond gaat het blijkbaar niet de goede kant op......oftewel neemt hij de nacht voor dag...…..hoop echt dat de dokter iets kan vinden, want zo is dat geen leven...…..

Enk vind het ook een lief katje, met de blauwe oogjes......de mijne ligt uitgeput op bed te slapen op haar witte doek ;)

Hesje en -jouw- feli's met level up...…..en leuk dat de rollator naar boven kan......en een lege kamer?? hoe is datxD

'k zal eens boodschappen gaan doen en dan verder zoeken naar de pin en puk code van men identiteitskaart.....vind ze wel van 2001-2006-2011 maar niet meer van 2016 !! :cry:

fricor vindt dit leuk.
  17. bobobear

hesje,dat is wel goed nieuws dat je nu zonder je rollator kan.:Dgaat de goede kant op.en zo een opvouwbare stok is echt handig hoor,heeft moeders ook.

ik neem een driedubbele energiethee,lollll
    hondje was na die dip weer gewoon de oude,maar bobo niet.hij sliep meteen alweer maar ikke niet wel geprobeerd,maar lukt niet.dan zo maar even naar de winkel om druivesuiker te halen want dat is nu dus op.ik moet nog wel hebben,maar waar.en aangezien hondje een beetje raar doet de laatste tijd moet ik wel voorraad hebben.vannochtend had ik suikerklontjes in warm water opgelost,je moet toch wat.eetpatroon ook weer veranderd,nu toch maar weer meer brokken.ging maanden goed zo,maar eens in de zoveel tijd moet het veranderd worden,het is een rare hond.

freedom heb jij een pincode voor je id????

18. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Goede morgen allemaal,
    Hier is de vakantie nu toch echt voorbij. Mijn man is weer naar zijn werk. Dochter moet straks naar school om haar rooster op te halen en begint morgen het nieuwe schooljaar met een mudrun (dus oudste kleren aan en wasmachine klaarzetten xD ) . Alleen zoon heeft nog 1 dagje extra vrij en begint morgen pas.
    Schoonvader mag morgen eindelijk aan zijn 1e oog geopereerd worden. Wordt waarschijnlijk wel even puzzelen met ritje naar ziekenhuis met mijn eigen afspraak. Hij krijgt pas vanmiddag door hoe laat hij er morgen moet zijn.
    Bobo, dikke knuffel. Hoop dat de dierenarts een manier weet om je hondje weer stabiel te krijgen, want die hypo's in de nacht is maar niets.
    Hesje, lekker de rollator weg kunnen zetten, dat is echt een stap vooruit!
    Ik ga zo maar de strijkplank pakken, vakantiewas van de week wel gedraaid en vouwgoed ook wel al weggeruimd, maar strijk was blijven liggen. Ik blijf hopen op kaboutertjes die dit soort klusjes komen doen, maar die maken hier alleen maar rommel :cry:xD

-freedom5555-, LucieSchreurs en bobobear vinden dit leuk.
  19. bobobear

ik had net de dierenarts gebeld,maar zijn vaste arts is er vandaag niet,ik kon wel naar een andere,maar die snappen hem niet omdat ie raar is.ja mijn hond is gewoon een geval apart,dat heeft toen van het dierenziekenhuis ook al gezegd.omdat hij soms geen insuline zelf aanmaakt en soms wel.dus ik wacht wel op woensdag want dan heb ik zijn dokter zelf.

20. Hesje

ja die rollator stond al een paar weken werkeloos in de gang stof te happen

in een betrekkelijk lege kamer dan

de zonen doen daar darten en er staan twee bedden, maar verder redelijk opgeruimd
    ik heb niet anders gedaan de laatste weken;)

sterkte bobo