Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. enk52

enk52 Levende forumlegende

Klinkt wel heel leuk Rita.
    Ze heeft zo al heel wat leuke reisjes gehad

2. the_liberty

the_liberty Forum-ambassadeur

goedenavond allemaal. hier de wolkenrij binnen. ga nog maar even verder want er staan nog tulpen en violen op het land. leuk rita weer een kleurtje en gezellig voor je dochter die uitstapjes. hesje fijn dat je zoon weer helemaal goed gekeurd is. geeft toch een fijn gevoel. fijne avond allemaal

3. enk52

Goedemorgen allemaal

fricor vindt dit leuk.
  4. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goedemorgen allemaal:)

5. enk52

6. bobobear

goedemorgen lea,jij bent ook altijd vroeg op he

7. enk52

Ja een vast ritme Bobo

8. bobobear

ik ben een slechte slaper,dus ik slaap soms bijna de hele nacht niet of ik wil alleen maar slapen,hahaha.dit keer werd ik weer wakker van de hond,die was weer niet lekker dus op de vroege ochtend al weer in de weer geweest met druivesuiker en voer enzenz.en nu is ie weer normaal.ik denk toch dat ie in de nacht nu ook wat eten moet zit te lange tussenpoze tussen vermoed ik.is 2 e keer in een korte tijd.maar gelukkig wel op tijd erbij.maarre,dat druivesuiker lukt voor geen meter om te geven.ja,je moet het in zijn mond stoppen,maar de helft kieperd eruit.toen maar door zijn natvoer gedaan.ja bobo is niet voor 1 gat te vangen.nu ligt ie lekker te slapen en ben ik gaar,hahaha

9. Hesje

Hesje Levende forumlegende

goede morgen vroege vogels

kopje thee=

fricor en LucieSchreurs vinden dit leuk.
  10. enk52

Goedemorgen Hesje

Wat een gedoe Bobo midden in de nacht

11. Hesje

ja lijkt mij ook een heel gedoe
    dan mag je nog blij zijn dat hij je wakker maakt

de hond van mijn buurvrouw word getraind voor diabetes hond

12. enk52

Dat is mooi dat dat kan Hesje. Niet elke hond is daar geschikt voor.

13. Hesje

nee maar met haar schijnt het goed te gaan
    ze was al bezig toen buurvrouw het ziekenhuis in ging voor die transplantatie en bijna een jaar niet verder kon
    maar nu zijn ze weer in training

14. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

goeie morgen allemaal.
    wat een gedoe bobo, hoe oud is je hond eigenlijk?

15. enk52

Goedemorgen Tine

Dan is het helemaal super Hesje dat het lukt.

16. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal, merk dat ik bij het event maar wat aan het doen. Als ik hoor hoe ver sommige al zijn

Ach nog tijd zat

17. enk52

Goedemorgen Lucie

Ik ben ook nog lang niet klaar hoor.

18. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Goede morgen, dankzij de oogstbonus hier de wolkenrij nu binnen. Weet nog niet of ik verder ga voor de volgende stappen, nu eerst even de geleverde gewassen aanvullen.
    Vandaag weer een ziekenhuisdagje. Schoonvader straks intake voor zijn oogoperatie, die wordt dinsdag eindelijk geholpen. Zelf vanmiddag mijn dagelijkse afspraak.
    Bobo, hondje houd je wel bezig zo. Jammer dat die zo onstabiel is op dit moment.

19. enk52

Goedemorgen Sandra

Netjes dat je de wolkenrij al hebt

Succes met je afspraken

20. bobobear

succes straks in het ziekenhuis sandra,zowel met schoonpapa als voor jezelf.

mijn hond wordt in september 11.hij maakte me niet wakker,hij ging lopen en daar werd ik wakker van.want dan raakt ie gedisorrienteerd.dus was het weer hop meteen uit bed en koekjes geven,maar dat hielp niet zo snel,dus toch maar de suiker,maar dat is niet te doen om te geven,want hij eet dat niet zelf,dus hop wat op mijn hand en in zijn mond op zijn tandvlees zetten,maar hij moet dan best wel veel hebben.dus dat werd hem ook niet echt ,want je moet alles zo snel mogelijk doen.toen maar door blikvoer gegooid,gelukkig heeft ie dat opgegeten.en alter ging het wel weer en ging hij weer gewoon lekker slapen en zit ik nog te stuiteren,hahaha

-matthias1952- vindt dit leuk.