Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. enk52

enk52 Levende forumlegende

Goedemorgen Hesje

Jij hebt ook een leuke theepot

Weer een beetje bijgekomen van alle inspanningen gister?

2. Hesje

Hesje Levende forumlegende

jawel hoor

maar het was erg warm ook
    en dan zo'n inspanning

het is ook mijn eigen schuld want ik ga door
    toen hij vroeg zwaar hè? en ik ja zei kwam hij hem minder zetten maar ja dat waren nog maar 3 minuten

ik ga daar natuurlijk naar toe om het been sterker te maken dus doorgaan;)

3. enk52

Dat is waar maar als je forceer kom je jezelf weer tegen. Dan liever wat langzamer opbouwen.
    Je was ook net begonnen met werken die dag.

4. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goedemorgen allemaal:)

5. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal

6. bobobear

ik snap ff 1 ding niet van het event.de eventgewassen,daar kun je toch geen keus uitmaken wat je geeft aan het dier,dat bepaald het dier toch zelf welke je in moet leveren of kun je wel uit die 3 eventgewassen die bij het dier staat kiezen.

7. enk52

Goedemorgen Lucie en Bobo

Bobo je kan kiezen of je voor 2 of 3 punten in wil leveren en dat zijn dan verschillende gewassen.

8. Hesje

volgens mij moet je leveren wat hij aangeeft

dus alles maken ik weet alleen geen aantallen

Lea ik kan die apparaten ook stil zetten als het echt niet gaat hoor
    het geeft ook voldoening als ik het wel haal

9. bobobear

ja,ik begreep van miekjes lijst dat je eigenlijk alleen de tulp en viooltje dan moet maken,maar volgens mij moet je beter van alles maken.

hesje.ik snap je wel hoor,het voelt toch als een soort overwinning als je het toch hebt gered/volgehouden.maar je moet natuurlijk niet over je grenzen heen gaan,want dan ben je verder van huis.

10. the_liberty

the_liberty Forum-ambassadeur

goedemorgen allemaal. 3 dagen teruggelezen maar kan het niet onthouden. laatste mooie dag zeggen ze dus moeten we er nog maar even van genieten. hesje pas je een beetje op? je gaat nu ook weer werken. fijn dag allemaal

11. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Inderdaad zometeen nog even van het mooie weer genieten
    Ik ga proberen zoveel mogelijk met eventgewas te doen ne of ik verder ga dan de wolkenrij? Daar moet ik nog even over nadenken

12. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Goede (bijna) middag.
    Net even aan het rad gedraaid, draaide ik achter elkaar +1 bonus voor 6 uur en 200% oogstbonus voor 12 uur. Kan ik straks een erg goede start maken voor het event. Uit de grote akkers die ik nu nog vol heb staan komen straks 20 gewassen per veld, voor de eventgewassen zet ik daar dan nog susi en een wac bij :D Zo ook nog even kijken als het begonnen is, wat nu het handigst is of alle gewassen, of zoals Miekje aangeeft, maar 2 soorten.
    Hesje, let je wel een beetje op jezelf, forceren levert vaak alleen maar een slechter resultaat. Wel fijn dat je weer aan het werk bent.
    Ik heb vanmorgen het eerste ritje ziekenhuis gehad, van mijn vanaf nu voorlopig dagelijkse ritjes (muv, de weekenden). Ben ca. 1.15 uur dagelijks hieraan kwijt, uit en thuis gerekend.

13. enk52

Goedemiddag

Dat is een lekkere start Sandra met zoveel gewassen

Dat valt dan nog mee hoeveel tijd je weg bent. Hoop voor je dat de rest ook meevalt en niet te veel bijverschijnselen.

14. fricor

fricor Commandant van het forum

goedemorgen,

wat ben jij een sportvrouw zeg!8)

je loopt me zo voorbij geloof ik.:D
    tijd om hier ook meer te gaan bewegen denk ik dan...:oops:

ik zag gisteravond in de coop nog een queeste die aan het eind TG gaf.
    kostte wel wat om er te komen, had niet alles op voorraad, maar goedkoper dan bij de fok.
    nu kan ik net een paar keer knechten kopen.
    de bios doet het af en toe hier. vorige keer geen knechten kunnen kopen.
    de kc -voorraad slinkt dan snel.

Sandra succes en sterkte ermee.;)

ik draaide ook bonus. dus lekkere start zo.
    fijne dag allemaal.
    groetjes en knuf.

15. bobobear

goedemiddag ,ik ben er ook weer.ik zit klaar voor het event

lekker hoor sandra en fricor die extra bonus draaien,die geluk had ik niet.

ik weet nog steeds niet wat de beste tactiek is om te spelen.ik denk dat ik maar alles zaai en oogst,zodat ik niet voor verrassingen kom te staan straks

16. enk52

Ik ga hetzelfde doen Bobo. Het kan ook met de tijd beter uitkomen soms.

17. Hesje

goede middag
    de eerste keer ingezaaid

vergeten jullie niet dat ik al aan het opbouwen was in de rolstoel, elke dag aan de hometrainer
    en nu al 4 maanden 2x in de week
    die fysioman weet wat ik kan en hij houd het ook goed in de gaten
    thuis gaat het ook best als ik niets naar beneden hoef te brengen, dan gewoon goed vasthouden
    de wasmand gooi ik gewoon leeg naar beneden, naar boven gaat wel goed

succes met het event allemaal

fricor vindt dit leuk.
  18. enk52

Je bent straks het best getraind van ons allemaal Hesje.:)

Hoop dat die wasmanden wel sterk zijn bij je.;)

19. fricor

fricor Commandant van het forum

ze gooit ze leeg Lea, niet met wasmand en al.....:p xD xD

20. bobobear

lollllll,ik vermoed dat ze dan beneden een wasmand heeft staan om het weer op te vangen.ja,we letten wel op je hoor hesje.;)

ik heb een klein mandje gekocht,heb ik nu bij de oogst al genoeg zaadjes voor een vol landje kleine akkertjes.want mijn groene mest en vliegtuigjes mest was echt nog steeds nihil na toen die thriller event.xD

oja,vraag ik voor mijn hondje via de gemeente een voucher aan voor korting bij de dierenarts,schrijft ze terug op 1 september mag dat pas,duhuh,dat weet ik maar ik wil graag bevestiging dat het is goedgekeurd,dat ik straks niet voor verrassingen kom te staan.volgende week moet ie voor zijn jaarprik.dan onderzoeken ze hem meteen,ik had al gezegd hij heeft wat kleine bultjes dat ze daar even naar kijkt,had ie al eerder toen was het niks gelukkig.en waarschijnlijk moeten zijn nagels ff geknipt.ik had wel gezegd zijn eigen dokter,want die kent hem het beste.nou had ie 3 dokters hoor ,maar ik wil geen vakantiekracht zeg maar.dus hij krijgt nu de hoofddokter.oja had ook gevraagd of ze even kunnen checken hoever ik ben met de prijs van de dierenbescherming want die loopt weer tot eind augustus.

ik denk toch dat ik meerendeels viooltjes en tulp als eventgewas doe.

Laatste bewerkt: 22 Augustus 2018