Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Hesje

Hesje Levende forumlegende

goede morgen

ik heb wat te drinken

Justin en Owen gefeliciteerd met jullie level erbij

fricor en -freedom5555- vinden dit leuk.
  2. enk52

enk52 Levende forumlegende

Goedemorgen Hesje

Heerlijk weer die thee:)

3. Hesje

de eerste werkmensen zijn weer aangekomen hier

nog niet veel de opzichter en twee timmermannen

4. enk52

Vakantie is over natuurlijk

Mijn smurfin moet ook weer naar school vandaag. Ze heeft er zin in. Weer een nieuwe uitdaging.

5. Hesje

ja dan gaat de vakantie snel hè
    ik geloof dat ze hier volgende week weer moeten

ik geloof dat je smurfin erg leergierig is

6. enk52

Dat klopt Hesje.
    Ze krijgt nu opdrachtkaarten maar vorig jaar heeft ze ook al moeilijker werkjes gekregen.
    Ze had een bijna perfecte citoscore eind van het jaar.

7. Hesje

knap hoor

ik vind het alleen jammer dat ze voor kleuters ook al een soort cito toets hebben

8. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goedemorgen allemaal:)

ik ben wat later dan anders,moest mijn hondje ophalen en er kwamen wat omstandigheden bij,maar ik ben er hoor

9. enk52

Dat begint inderdaad steeds vroeger. Maar ze hebben nog wel de tijd om te spelen gelukkig.
    Zie daar ook bij de hogere klassen nog veel speelmomenten langs komen.

Agnes gefeliciteerd met level-up

Net even naar de jaarmarkt geweest, Wou meteen voor een winterjas kijken maar er hing nog bijna niets.

Laatste bewerkt: 20 Augustus 2018
  10. Hesje

nee is nog erg vroeg maar soms kan je geluk hebben en hangt er wel iets tussen
    af en toe even kijken

ha bobo fijn dat je er ook ben

11. doj34

doj34 Forum freak

goedemiddag,

vanochtend gewerkt. zometeen met dochter naar Enschede... ze wilt de primark leegkopen.

12. enk52

Goedemiddag Rita

Succes daar. Hoop dat het niet te druk is

13. detje81

detje81 Forum-overlever

Goedemiddag

Hoe gaat het met het event bij iedereen? Ik hoop dat ik morgenochtend net de gewassen bij elkaar heb om 1 t/m 5 te kunnen afronden. De laatste gewassen van 5 uur staan nu, dan moet ik er nog een aantal honderden van die van 6 uur. Maar die kunnen qua tijd vandaag er niet meer achter aan, dus die moeten vannacht en dan is het even kijken of dat qua veldjes net wel of net niet past.

14. enk52

Ik heb de laatste witte erop staan en dan is alles klaar

MamaU gefeliciteerd met ook alweer een level erbij

15. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Goedenavond.
    Vandaag teruggekomen van een supervakantie, vorige week gezellig een bakkie gedaan met Fricor. Veel uitgerust, heel veel boeken gelezen (stonden er gelukkig genoeg op mijn e-reader), veel gewandeld en lekker een aantal keer met het hele gezin erop uit. De pubers hadden een eigen vriendengroep op het park en waren dus soms alleen aanwezig om te eten en slapen ;)
    Wij zijn de eerste week gezellig een dagje naar Amersfoort geweest. Daar leuk met de rondvaartboot mee. Halverwege gingen helaas de sluizen (van boven :wuerg:) open. Er werden wel paraplu's uitgedeeld, maar het water van de ene liep in de nek van de ander :music:. Waren tot de onderbroek nat toen we eruit kwamen. Is de enige zware regen die we overdag hebben gehad in de afgelopen 2 weken. 8)

Boodschappen alweer binnen gehaald en 2 wasjes weggewerkt. Nu net even een beetje bijgelezen, maar niet alles onthouden. Wel Rita haar "ontmoeting" met een glas rode wijn. xD

De uitslagen van het ziekenhuis vlak voor de vakantie waren gelukkig goed. Behandeling wordt nu een stuk minder zwaar, daar ga ik woensdag aan beginnen.
    Ga nu zo eerst eens kijken of er nog een event loopt waar ik nog een stukje van kan meepakken.

LucieSchreurs en fricor vinden dit leuk.
  16. Aloryan

Aloryan Commandant van het forum

event was hier gisteren al ergens ruim klaar detje, het waren wel veel gewassen, maar ik ehb vakantie dus dan kan ik wel goed oogsten.

Goed nieuws sanham! fijn.

hier is bouwdorp begonnen, laatste week van de vakantie bouwen ze in deze regio hutten en kinderactiviteiten enzo. Dus tja.. ik heb spierpijn morgen denk ik, maar de kids hebben een super hut.
    Ik ben wel van het slag mens wat vind dat de hut beter minder mooi kan zijn en dat de kleine handjes geholpen hebben, dus ik heb de 3 kids die in deze hut zitten flink laten zagen, hameren en schroeven :) maar ze hebben zelfs een dakterras waar ze op kunnen klimmen en hij is deels waterdicht voor als ze een bui krijgen :)

fricor vindt dit leuk.
  17. enk52

Goedemorgen allemaal

Sandra wat een fijne berichten allemaal.

Yvonne dat doen ze hier in de buurt ook overal.

fricor vindt dit leuk.
  18. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goedemorgen allemaal:)

19. enk52

20. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal

Kindervakantieweek noemen ze dat hier, gezellig hoor
    De pret is hier trouwens voorbij, zoonlief mag vandaag weer naar school. 5VWO alweer. De tijd vliegt