Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Hesje

Hesje Levende forumlegende

ik heb het gezien wat een mooie vogel toch
    ik wilde net vragen of hij die noten lekker vind

ik heb deel 2 ingeleverd

2. bobobear

bobobear Levende forumlegende

ja,onze sneeuwprinses is nu beroemdxDen chico is inderdaad een mooie vogel hoor,ik dacht alleen dat hij nog klein was,omdat hij nog wel jong is,stom natuurlijk

3. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Uch nog gemist(had visite), mazzel dat we ook nog uitzending gemist hebben .
    Gauw gekeken, erg leuk stukje:)

4. -sneeuwprinses-

-sneeuwprinses- Junior expert

Dank julie. Vond zelf de close-up op het einde nog het mooiste plaatje van Chico. Hij heeft toch wel dankjewel gezegd he mam ;)
    Hij krijgt bij mij iedere week een van de walnoten. Mocht niet te veel geven. Maar hij vindt ze erg lekker en een leuk gezicht hoe hij die helemaal open sloopt met zijn snavel.

Zit nu klaar voor het orkest van Nederland op tv. Mijn vriendin was 2 weken geleden te zien en was door naar de volgende ronde. Hopelijk is ze vanavond weer te zien en kom ik er eindelijk achter of ze mee mag spelen met het concert maandag.

5. enk52

enk52 Levende forumlegende

Ja hoor, heeft hij gezegd. En ook gezongen dat hij vrolijk was vandaag. De walnoot is keurig leeg gegeten.

Wat super, de vriendin van Marije speelt bij het orkest van Nederland op dwarsfluit.

Laatste bewerkt: 21 December 2014
    -sneeuwprinses- vindt dit leuk.
  6. Hesje

farmpje nachtklaar

Marije je vriendin is leuk en door alletwee op een dag op tv

tot morgen

7. Adrie56

Adrie56 Junior expert

Iedereen,hele

8. -sneeuwprinses-

-sneeuwprinses- Junior expert

Jij ook Adrie
    Inderdaad mijn vriendin is door. Ben heel blij en supertrots op haar.

Fablim, gefeliciteerd met level-up

Laatste bewerkt: 21 December 2014
  9. RoelofAnton

RoelofAnton Junior expert

Hoi Marije, twee geweldige dingen op 1 dag;)
    ik heb vanmiddag helaas gemist, maar zoals Eevee zegt: gelukkig is er uitzending gemist!

En ik heb genoten van je vriendin vanavond, wat speelt ze geweldig! Echt verdient door.

o_Ops zie dat ik van mijn andere account reageer, Groetjes Lucie

10. detje81

detje81 Forum-overlever

Oh adrie die is super!! Lief
    Heb vanmiddag Marije ook gezien op tv. Was nog nieuwsgierig reageerde Chico ook toen hij het op tv zag?

Groeten Detje

11. enk52

Goedemorgen allemaal,

Chico begon wel te praten maar denk dat hij meer op de stem van Marije reageerde.

Staat hier een flinke storm, moet straks nog wel even met moeder op pad . Maar met de auto gelukkig.

12. Hesje

goede morgen

hier fluit de wind ook nog hard door de steigers >:(

13. enk52

Heb je wel kunnen slapen Hesje?

Event hier klaar inmiddels.

14. Hesje

ja beetje wel ik heb dubbel glas dat scheelt wel iets maar het klinkt niet fijn
    ze staan aan de overkant op de daken

wat ben je snel ik heb net 3 ingeleverd vanavond 4

15. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

goedemorgen,wat gaan jullie snel met het event. Het hangt hier nog op de dropitems! Nog 100 te gaan, maar goed we hebben ook nog even:)

16. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Goedemorgen allemaal.

Hier vanmorgen ook de laatste drops ingeleverd,er kwamen er echt veel uit vanmorgen .
    Een veld speciale tarwe en 2 velden winterjasmijn en op baha gember .Samen goed voor ruim 100 drops.

Lea en Marije wat leuk dat hij zo keurig een walnoot eet.

17. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goedemorgen allemaal,

ik heb net het event afgerond,maar ik ben weer zo lekker verkeerd bezig,ik dacht ik gooi er nu ook weer lange gewassen op voor de di,ga ik inleveren,heb ik al genoeg:wuerg:,dus nu maar wachten tot de lange gewassen klaar zijn.het scheelt,ik heb vanmiddag nog wel wat te doen,dus dan gaat de tijd snellerxD

18. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

HIhi Bobo daar hebben we allemaal soms last van.

19. detje81

detje81 Forum-overlever

Goedemiddag

Event gaat hier goede kant op. Genoeg eventgewas, laatste meel staat te draaien. Alleen de di's nog. Heb net 5 di's te weinig voor fase 3.

Groeten Detje

20. enk52

PLINK PLOINK PLINK PLOINK Stekjes en megaep

En nog een PLINK PLOINK voor de nieuwsbrief;)