Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. enk52

enk52 Levende forumlegende

2. bobobear

bobobear Levende forumlegende

lea gezellig en handig dat ze er zijn;)en wat een superleuke foto weer van je smurfjes?ik raak nog steeds soms door de war hoor.

het valt mij ook echt vies tegen hoeveel je nodig hebt om in te leveren.ik ben nu alleen nog steeds bezig met de schapen en heb er al meer dan 300 sv doorgejaagd.maar dan weer net als wat yvon zegt stoppen is dan ook weer zonde,maar het is niet meer te doen zo,vooral omdat er zoveel fokevents achter elkaar komen.maar wat je kunt winnen ziet er wel weer erg leuk uit:inlove:

3. detje81

detje81 Forum-overlever

4. enk52

enk52 Levende forumlegende

Owen ook weer gefeliciteerd met een level erbij

5. Aloryan

Aloryan Commandant van het forum

Aloryan: Bahama: Pitangaboom - Farma: Amberboom - Taxus
    detje81: pitangaboom, pecanboom, schijnbeuk, taxus, octopus

de pecanboom zit bij de ezels, mocht je daar uit komen,
    en bobo ja ik werd blij van de kistjes in de ewolkenrij, maar had deze beter kunnen laten schieten, omdat er geen nieuwe stallen te winnen zijn. al mijn supervoer gaat er doorheen.

de rescue is drukbezocht hoorde ik! vrienden van ons wonen daar en hadden veel file :) leuke foto wel! en fijn een nieuwe pc

6. detje81

detje81 Forum-overlever

Het fokevent doe ik niet aan mee, had ik vooraf al besloten. Dus helaas daar kan ik geen pecan halen. Maar ga natuurlijk op zoek in de ballon vanaf morgen, door dit event misschien meer kans dat hij daar in komt.

7. omaagnes55

omaagnes55 Forum-overlever

Aloryan: Bahama: Pitangaboom - Farma: Amberboom - Taxus
    detje81: pitangaboom, pecanboom, schijnbeuk, taxus, octopus
    omaagnes55: schijnbeuk

Goedenavond, hier zojuist event opgestart.
    Iedereen die geleveld is gefeliciteerd.
    Lea, hele leuke foto

8. Aloryan

ik ga eens kijken hoeveel schijnbeuken ik heb.. denk 1, maar ergens staat het me bij dat ik er misschien 2 heb.

Ben benieuwd agnes, hoop dat het beter gaat dan bij mij :)

9. Hesje

Hesje Levende forumlegende

mooie foto Lea
    en de anderen gezellig geweest

O ja ik stop met het fokken
    jullie veel plezier ermee

10. Aloryan

ik vraag me sterk af hoe ik die koeien moet gaan leveren.. ben nu bezig met de 175.000, daarna nog 200.000 en dan bij 250,000 gooi k er een hele dure koe tegenaan vrees ik. dus nog 375,000 punten verzamelen.

11. fricor

fricor Commandant van het forum

goedenavond,

allemaal de groeten van sanham.
    ze stond me al op te wachten.
    dat was even gezellig koffie drinken en kletsen, tot het hoog tijd werd om weer naar de fam. te gaan voor de lunch.

wat ben ik blij dat ik niet verder ben gegaan dan het upgradegordijn.
    het andere event laten we ook voorbij gaan.
    van het weekend zat andere dingen te doen en even pauze bevalt ook goed.
    kom niet of nauwelijks meer aan andere dingen toe.
    succes voor wie wel verder ploegt.
    nog even kijken of er nog wat te ruilen of vergeven valt.
    leuke foto weer Lea.
    bedankt buurtjes voor het sv.
    en gefeli voor alle gelevelden.
    fijne avond allemaal.
    groetjes en knuf.

12. Aloryan

oh wat gezellig op de koffie fricor!

ik zie nu pas dat die fabriek blijft upgraden! wel leuk zo'n item. Hij zit al op level 9.

oke ik heb het voor elkaar.. het event is af.. ik ben arm.. geen dieren meer over, ruim 1000 supervoer erdoor gejast dus nu maar weer aanvullen en 2 hele dure fokdieren opgeofferd.. dus AU! maar ik ga de wolkenrij activeren.

-freedom5555- en fricor vinden dit leuk.
  13. bobobear

je bent snel yvon.ik zit er nog hard over na te denken of ik ermee doorga.denk dat ik alleen mijn schaapjes afmaak,moet de laatste nog leveren.want het kost echt ontzettend veel fokdieren en sv.en al ben ik een hele rijke boer met meer dan ik geloof 500 miljoen ofzoiets,vind ik het zonde om dure fokdieren ervan te kopen.ik ben ook al helemaal blut gegaan kwa sm enzo met het vorige event.

14. Aloryan

ik heb denk ik 20 miljoen uitgegeven aan bd. dus dat is wel goed te doen als je zo rijk bent bobo! dat helpt toch weer wat.
    iets meer maar ook weer wat verkocht dus dat heft elkaar weer op.
    Ik had gelukkig heel veel koeien en ezels op het veld gehad omdat die precies de goede tijd hadden tijdens het event met de zaadjes.. dus dat scheelde, had die 2 dieren goed op voorraad. En had toevallig ook veel kippen gezet als ik even een uurtje moest overbruggen. Dus ik had iets meer dieren dan normaal, meeste heb ik zo'n 200 stuks op voorraad.. nou dat red je nu niet hoor.
    maar ik vond dit event achteraf echt VEEL te duur om mee te spelen.

De events lijken moeilijker te worden? en meer te vragen? klopt dat?

15. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Stuur je mij een duifje??? Door het fokevent, ik heb meegedaan omdat het kan;) Heb ik er wel 1 over. Die is voor jou!

16. bobobear

ik had heel weinig dieren op voorraad,dus die had ik gisteren al opgekocht,maar ik ben nu bijna 600 sv kwijt alleen met mijn schapen,dus ik ben ermee gestopt.wel mijn overige dieren op de markt gegooid,daar verdien ik dan weer lekker aan.normaal ben ik wel van elk event halen,maar dit is echt te duur gewoon.

de events worden ingewikkelder en moelijker te halen.en heel veel achter elkaar.

17. Aloryan

ik vrees dat we kieskeurig moeten gaan worden bobo, ohjeee onze hele speltactiek omzee

Aloryan: Bahama: Pitangaboom - Farma: Amberboom(lucie) - Taxus
    detje81: pitangaboom, pecanboom(lucie), schijnbeuk, taxus, octopus
    omaagnes55: schijnbeuk

Laatste bewerkt: 15 Augustus 2018
  18. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Klopt, en ik sla er daarom weleens over of doe maar de helft. Maar deze... eigenlijk is het belachelijk maar met 4000 SV bij de start....
    Ben ik er een keer voor gegaan. Toch wel eens leuk

edit :Yvonne?? Ik heb wel een amberboom voor je

Laatste bewerkt: 15 Augustus 2018
  19. Aloryan

ben benieuwd hoeveel het jou kost lucie ! ik rond de 1000. belachelijk! hoe vul ik dat weer aan.. maargoed :) ik was er al in gestort.
    Die amberboom zou heel fijn zijn lucie! de vruchten zijn zeer duur op de markt en ik loop vast in wat questen op die amberboom. Dank je wel!

Ik heb btw nog burenplek hoor weer, als iemand nog een buurtje tekort komt en mij nog niet heeft.

20. bobobear

ja,als je genoeg sv hebt en genoeg dieren,dan zou ik ook gewoon lekker door zijn gegaan.maar het is nu echt een te grote aanslag op alles,en mijn sv en mijn dieren dus nou maar een keer overslaan.

weltrusten allemaal,ik ga mijn mandje nu opzoeken.