Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. enk52

enk52 Levende forumlegende

Farm is wel op orde Hesje maar ben druk bezig met de eventgewassen.
    Moest 40 kasjes legen vanmorgen. Links is klaar dus nu rechts nog.
    Krijg wel 17 gewas per veldje maar 1 bonus loopt bijna af.

2. Hesje

Hesje Levende forumlegende

ik had gisteren op andere fam ook 17
    vanmorgen hier 14

ik had gisteravond al mijn paarse gewas gezaaid dus kon ik dan gelijk oogsten toen ik het kistje gedaan had
    nu net het laatste geoogst rechts zal ik het wel niet helemaal halen maar daar kan ik ook niets aan doen

3. Aloryan

Aloryan Commandant van het forum

lekker hesje, ik heb wel al aan het rad gedraaid, maar had dit keer helaas geen geluk. Maar ik boer nu met 15 per gewas en ik gooi er wat supermest tegenaan. dus het wil wel, dan kan ik veel in de bonus doen van die +6

heb niet gerekend dus het is gewoon spannend hoe ver ik kom, heb wel redeijk wat kistjes eruit weten te halen. En zit nu al op zo'n 67 keer spelen dus niet heel slecht.

en hopelijk komen er nog lekker lijmpotten uit mijn event gewas, want glasscherven genoeg, maar lijmpotten te kort.. met dieren werkte goed, maar lijmpotten heb je meer nodig vrees ik :)

4. enk52

Dat is netjes Hoor Yvonne., Heb je susi ook erop als je dat hebt?

5. Aloryan

zeker, heb wac, suzi en +6 dus dat is niet verkeerd hoor. en dan met supermest, zodat de plantjes binnen die 4 uur dat het +6 is goed geoogst kunnen wrodne.

zo da's wolkenrij 2.. nog 1 te gaan.. ben benieuwd.

humz dat wordt heel krap ik zit op 66, nog 9 vakjes te gaan, maar daar heb je wel veel bloemetjes voor nodig en die zijn bijna op.. denk niet dat het gaat lukken, maar ben benieuwd hoe ver ik nog kom. nog 750 te gaan van elk.. maar de extra gaat er vanavond van af dus ik moet echt nog 100 zaadjes van elk hebben ofzo.

Laatste bewerkt: 13 Augustus 2018
  6. the_liberty

the_liberty Forum-ambassadeur

goedemiddag allemaal iedereen een gezellig weekend gehad? heeft iemand wel zaadjes op de markt kunnen kopen? ik niet hier al die tijd zwart gebleven. jammer fijne dag allemaal

7. fricor

fricor Commandant van het forum

goedemiddag,

ja Ria, heel af en toe staat er wat op de markt, maar dan moet je supersnel erbij zijn.
    ik zal het event niet helemaal halen, maar ik ging er ook niet voor he....
    toch 2 wolkenrijen binnen en 2 upgrade-gordijnen.
    zag later pas dat die gordijnen er tussen zaten.daarom toch aan begonnen....
    maar niet goed ingelezen en de zaadjes met bonus op kleine veldjes gezet. die hadden op grote gemoeten, dan krijg je meer volgens de berekeningen van Ron en Miekje9.[post 143 in discussiedraadje]
    dit omdat de zaadjes maar 1x op het veld kunnen.
    dussss.....

was een redelijk goed weekend. zaterdag naar Scheveningen geweest. helaas niet de son in de see sien sakken, want er zaten wolken voor. maar alsnog wat zonne-energie opgedaan. ben nog warm.

allemaal een fijne dag.
    groetjes en knuf.

LucieSchreurs vindt dit leuk.
  8. the_liberty

the_liberty Forum-ambassadeur

yeeeeeh hier event af met bonus + 6 en 1 oogstbonus dus 20 op 1 landje.

-freedom5555-, LucieSchreurs en fricor vinden dit leuk.
  9. enk52

Gefeliciteerd Ria

Ik ben nog 40 waterbes aan het zoeken

Fricor wat fijn dat je een heerlijke dag hebt gehad in Scheveningen
    Wij hebben zaterdag ook heerlijk buiten gezeten. Zondag even naar de markt geweest op de boulevard in Vlissningen. Daar nog een mooie trui gekocht. Er stond ook zo´n trampoline waar je in een tuigje op kan springen. Féline wilde dat zo graag dus vooruit maar. Eerst vond ze het heel eng maar later vond ze het geweldig. Ze ging echt heel hoog toen ze het door had.

fricor vindt dit leuk.
  10. Hesje

hier voor het eerst roze op de markt gezien
    maar ik was te laat natuurlijk

de man van de ramen is hier:oops:
    hij gaat hem maken (hoop ik)
    het ene raam kan niet dicht alleen op de kierstand
    nu moet hij de latten losmaken raam eruit snijden
    raamlijst waterpas maken glas erin en dan de latten er weer op
    en dan.... moet het nog een keer geschilderd worden
    deze heeft al vakantie gehad denk ik:p

fricor vindt dit leuk.
  11. detje81

detje81 Forum-overlever

Goedemiddag

Hier hoop ik nog de tweede wolkenrij te kunnen halen. Maar heb nu 300 rozen te kort. En moet dan vanavond nog kassen kunnen maken en die morgenochtend snel oogsten en inleveren voor ik naar het werk ga, dus durf niet te zeggen of ik dat red.
    Heb te weinig glasscherven, maar er staat nog een half veld bomen

Grappig fricor ik ben gister in Scheveningen geweest.

fricor vindt dit leuk.
  12. Hesje

er zet iemand hier 10 roze rozen te koop
    per 1 :cry:

-matthias1952- en fricor vinden dit leuk.
  13. enk52

Dat schiet wel op. Mag je blij zijn als je er 1 kan kopen

14. Hesje

nee ik was te laat :(

maar het raam van de slaapkamer kan weer dicht
    hij heeft er 8 mm. tussen gedaan dat was heel veel zei die man meer kon niet maar ik heb zijn kaartje
    problemen? belt u maar dan komen wij

15. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goedemiddag allemaal:)

hier al de hele dag vet in een dip en zwaar koppijn,kan geen paracetamol tegenop.dus ik kom alleen even dag zeggen.

16. Aloryan

beterschap bobo! vervelend koppijn. bij mij helpt slapen

17. enk52

Beterschap Bobo. Kruip maar weer lekker in bed

18. Aloryan

oke de dierenstallen staan er weer terug op.. ik heb kistjes nodig. ik heb geleverd tot en met 70.. da;s nog zo'n 500 van elke bloem.
    dat wordt tricky.. want ik kan max 9 eruit krijgen morgen ochtend. da's dus zo'n 50 zaadjes nog.. da's behoorlijk wat kistjes.
    ik ga door tot het bittere einde, maar vrees het ergste! al ben ik tevreden met mijn rijen en mijn fabrieksupgrade :)

19. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

pff, knap hoor Yvonne, jij had duidelijk een betere tactiek dan ik had, maar goed mag niet klagen heb twee wolken rijen

20. enk52

Ik krijg nu uit 2 kasjes de laatste blauwe zaadjes die ik nodig heb dus over een uurtje klaar.