Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. enk52

enk52 Levende forumlegende

Ja zonder problemen Hesje:)

2. Hesje

Hesje Levende forumlegende

dus dat kan nog wel??:)

en nu moe van het reizen ;)

3. enk52

Moe van het reizen en het niet slapen.
    Vreemd bed, kinderen waren onrustig.

4. omaagnes55

omaagnes55 Forum-overlever

Maar als oma heb je dat er allemaal voor over toch?
    Goede avond en bedankt voor de felicitaties. Zag ook een aantal mensen die geleveld waren. Dus bij deze ook gefeliciteerd.

5. enk52

Dat is zeker hoor Agnes. Dat weegt niet op tegen de kwaliteit van de rest van het weekend,
    Heerlijk gespeeld met ze en de knuffels van Senn die me bij alles betrekt.

6. Hesje

wat heerlijk Lea het is ook een echt knuffelmannetje

je haalt het vannacht wel een beetje in

is het bij jou wel stil nu Agnes gaat het goed?

7. omaagnes55

omaagnes55 Forum-overlever

Ja hoor hier gaat het goed, het is inderdaad heel stil maar Fay mist oma ook en ze wil dan videobellen en we gaan nog regelmatig die kant uit en dan is ze constant bij mij.
    Ze wil nu nog niet logeren want ze wil bij mama blijven, maar ik mag wel bij hun komen logeren, heel graag zelfs, want dan heeft ze mama en oma vlakbij zich.

fricor en -freedom5555- vinden dit leuk.
  8. enk52

Goedemorgen allemaal

9. Hesje

goede morgen

wat fijn dat het goed gaat
    en ze toch het liefst bij mama is
    dan gaat oma maar lekker op visite

10. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal

Werd wakker van de regen, brr dat is wel weer even wennen. Nu een kop koffie en dan naar kantoor

11. enk52

Goedemorgen Hesje en Lucie

Hesje gefeliciteerd met level-up

Lucie werkze

12. doj34

doj34 Forum freak

goedemorgen,

wij vertrekken zo richting parijs. ik zal bij antwerpen naar freedom zwaaien.
    Tot vrijdag!

-freedom5555- vindt dit leuk.
  13. enk52

Goedemorgen Rita

Heel veel plezier

14. Hesje

een hele fijne week daar geniet met z´n allen
    en neen goede reis

dankjewel

15. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goedemorgen allemaal:)

rita een hele goede reis en geniet er lekker van.

alle gelevelden gefeliciteerd

ik heb vannacht amper geslapen,dus bobo gaat zo weer lekker terug.ik ben geen mens tegenwoordig.mijn zus gaf me al een berichtje dat ik vandaag mijn hond niet hoef te halen dus lekker nog even rust vandaag.ik ben kapot.

oma agnes,wel fijn dat het goed gaat met je kleindochter en dat ze lekker bij haar mama is,en als jij dan ook nog erbij bent is ze dubbel zo blij:D

16. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Goede morgen iedereen, Doj je zal alle tijd hebben te zwaaien, vrees dat het file zal zijn, alhoewel op dit uur nog niet.....ik hoor de autostrade vanaf hier...…(wind staat deze richting)…….maar kan ze gelukkig niet zien.

Hesje feli's met je level up...…

Tja en hier regent het ook, ttz. een uurtje of zo.....nu gedaan......het worden buiten vandaag.....maar in weze hoeft dat niet voor mij, ik heb geen zin om gras te gaan maaien xD

Bobo ik ben de laatste tijd en het is niet van de warmte, ook zo ontzettend moe......doe ook bijna niets als slapen...…
    en dan hoor ik op de TV dat door het zonnige weder de batterijen terug opladen......nou de bijna laden af:music:

Oma Agnes, leuk dat alles terug goed gaat bij jullie en je dochter...….en dat je ook ginds kan blijven slapen ;)

Enk het is toch een hele onderneming om je kinderen en kleinkinderen te zien hé, dat ze nu allemaal zo ver gaan wonen.
    En zo te lezen zijn de treinen bij jullie ook niet altijd stipt......dacht dat het enkel hier was :sleepy:
    Al een geluk dat je genoten hebt...…

Voor de rest weet ik het niet, enkel dat ik dringend maar dan ook dringend moet gaan opruimen...….en de regen stopt en de keffers beginnen terug :cry:----------:cry:

LucieSchreurs vindt dit leuk.
  17. Aloryan

Aloryan Commandant van het forum

hee goede morgen, weet iemand of je die +3 en de volgende +3 bij elkaar kan optellen als je ze beide tegelijk koopt?

wat fijn dat het goed gaat met de kleinkindjes overal!

Echt vervelend he vermoeidheid! ik was helemaal dwaas met mijn vitamine D tekort. Dus tegenwoordig als mensen onnatuurlijk moe zijn en wel goed slapen verwijs ik ze altijd even naar een bloedtestje!

18. enk52

Goedemorgen freedom en Yvonne.

freedom er zijn veel werkzaamheden op het ogenblik. Ze zetten dan wel bussen in maar als er een aanrijding met een persoon is dan is dat overmacht. Ze waren wel snel met het inzetten van een bus.

Yvonne die kan je zeker bij elkaar optellen. Ze duren alleen niet allemaal even lang.

19. Aloryan

Aloryan Commandant van het forum

mooi dan gaan we even op grote getal boeren hier :) hahaha ik wil zo graag nog flink wat rechts inleveren en dat schiet nog niet echt op.

20. Hesje

nogmaals goede morgen
    heb je je farm weer op orde Lea?
    klaar met het event?
    ik moet hier nog drie kasjes maken dan is die kant klaar

ze zijn hier het onkruid aan het maaien met zo een bosmaaier, nu met die regen zal het gras weer gaan groeien maar over een week komen de bouwvakkers terug en word die ruimte vast weer volgezet
    één timmerman is nog steeds aan het werk een vijfenzestig plusser die in september op vakantie gaat
    hij doet zijn werk goed zoals vroeger;)

kijken of je op het rad nog wat kan scoren yvonne
    ik heb 2x +1