Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. enk52

enk52 Levende forumlegende

Justin en Owen, gefeliciteerd met de verjaardag van mama en oma natuurlijk ook gefeliciteerd.
    Heel veel plezier vandaag en die lange gewassen is goed voor de drops.

2. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Joehoe wakker worden allemaal, 't is brunch/lunch tijd :D

3. fricor

fricor Commandant van het forum

:Dgoedemiddag,

typ ik net de 1e letter in, zegt ie je hebt nieuwe melding. kan meteen aanvallen.
    lekker klaartjuh.
    drukke dag gister. maar ook heel gezellig met veel visite.
    vandaag paar kerstbakjes maken en wegbrengen.
    nu nog lekker aan de koffie.
    deze week al 2 x nieuwe besturing op lappie gezet, maar zoonlief vergeet de helft te installeren. voordat lappie klaar is met het 1, is ie al weer gevlogen.
    smileys plakken alleen op de 1e regel, en niet waar ik ze wil hihi.

Justin en Owen en oma, gefeliciteerd met jullie moeder/dochter. en een hele fijne dubbele verjaardag!

hier ook weinig drops. ik begon met 5. had niet gewacht met oogsten v lange nachtgewas de 1e keer.eventgewas waarschijnlijk de laatste keer neergezet en de rest op voorraad. dus lekker lange gewassen erop, dat komt ook goed uit met de drukte aankomende week.
    hopelijk vergeet ik niet te kijken naar chico vanmiddag. ik zal vragen aan 1 vd jongens of ze het even op willen nemen. scheelt weer heel veel gepuzzel voor mij hihi.
    fijne dag allemaal, groetjes

4. enk52

Hmm, die broodjes zien er lekker uit Klaartjuh. Ik neem er een paar:)

5. detje81

detje81 Forum-overlever

Goedemiddag

Kom ook weer even buurten. Gister drukke dag gehad met veel visite. Vandaag zouden we weer op visite gaan, maar mijn schoonzus is hier gister ziek weg gegaan, dus dat is afgeblazen.
    Ik heb de eventgewassen al bij elkaar, ben nu vandaag druk met de gierst en haver bezig, moet nog 5000 gierst en nog 3000 haver. Tarwe had ik meer dan genoeg gelukkig. Dus knechten en wac aan.

Groeten Detje

6. the_liberty

the_liberty Forum-ambassadeur

hier ook alles klaar maar geen di's ook lange gewassen. lekker makkelijk. juston en owen gefeliciteerd met mama en oma ook, gezellig zo'n drukke verjaardag. heb ook tv ingesteld want misschien ben ik met wiwa weg en dan heb ik het nog niet gezien.was het gezellig lea gisteren?

7. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedemiddag, waren er hier vandaag even op uit in de bossen, maar de pret was van korte duur. Het regent hier alweer:cry:
    Morgen en nieuwe poging nu warm bij de kachel met een glaasje wijn

8. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Daar is niets mis mee Lucie het is er echt weer voor.Volgens de berichten helaas nog veel meer regen.
    Hier nog wel droog maar alweer bijna donker.

9. enk52

Even bij moeder koffie wezen drinken, zit nu klaar voor de tv. Is hier wel droog op een paar spetjes na vanmiddag maar ook al bijna donker. Maar alle lichtjes branden al gezellig.:)

10. BaukeS

BaukeS Halfgod

o ja, welk programma ook al weer?

11. sinkieboy

sinkieboy Commandant van het forum

Goedemiddag allemaal!!

Hier is het ook al zo somber...buiten dan hè want binnen is het gezellig bij de lichtjes van de kerstboom en de kaarsjes...
    we vermaken ons prima in ons warme knusse huisje, beetje tv kijken, beetje achter de computer, boekje lezen e.d. :)
    Zometeen weer aan het eten beginnen...we eten vanavond penne, spinazie met gorgonzola en een visje erbij :p

LucieSchreurs vindt dit leuk.
  12. enk52

SBS6 Bauke, Beestengeluk om 5 uur.

Sinkieboy, dat klinkt lekker. Eet smakelijk alvast.

sinkieboy vindt dit leuk.
  13. BaukeS

BaukeS Halfgod

oke, bedankt, ga ook kijken

14. enk52

Dat was kort maar krachtig en ze waren goed te zien:)

15. BaukeS

BaukeS Halfgod

inderdaad, kort maar toch leuk

16. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Klinkt allemaal gezellig en lekker:p

Hier vanavond zalm uit de uit de oven met boontjes, olijven en tomaat. recept van Jamie Oliver en al jaren favoriet hier in de familie

sinkieboy vindt dit leuk.
  17. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goedemiddag allemaal,heb net ook marije gezien op tv,was wel leuk,kort maar krachtig;)

ik ben al vanaf gisteravond klaar met de evnetgewassen,maar ze zijn wel erg zuinig met de di:oops:

18. enk52

Op het eind nog een leuke close-up van Chico.

Hier alles nog vol anijs, drops wel bijna bij elkaar. Maar had gister lange gewassen staan omdat ik weg was.

19. -sneeuwprinses-

-sneeuwprinses- Junior expert

Hoi allemaal. Ben nu bekende nederlander hihi.
    Justin, owen, oma en familie gefeliciteerd
    Hier ook heel weinig dropjes. o_Ok maar wat meer lange gewassen zetten komende dagn

20. enk52

Marije, Chico heeft nu heerlijk een noot gegeten. Vond ik een goede gelegenheid om te geven;)