Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. enk52

enk52 Levende forumlegende

Je moet even kijken hoe je het beste uitkomt met je bonussen Bobo.
    En wanneer je genoeg tijd hebt. Dat is voor iedereen anders.
    Ik ben zelf het weekend weg dus zal weer anders spelen als iemand die dan juist weer veel tijd heeft.

Rita gefeliciteerd met level-up

Laatste bewerkt: 9 Augustus 2018
  2. Aloryan

Aloryan Commandant van het forum

poeh wat gaan sommige hard met levellen! gefeliciteerd.

Bobo ik heb eerst een serie gemaakt. tot 8. nu heb ik er 16 ingeleverd en die gewassen staan erop.
    Nu ga ik nog meer kasten maken eerst en nog niet planten. want dan benut ik straks mijn 2de bonus goed.

Verder heb ik bomen staan en nu dieren erbij, omdat die beide drops geven. Ikw eet niet of dat de beste tactiek is maar lijkt te werken. ik kan er tot nu toe 18 leveren als ik wil. maar we moeten er aardig wat!

de takenlijst heb ik geleverd tot en met 31. Je kan de zaden toch niet nog eens planten. dus je kan gewoon leveren wat je hebt. en op de markt is niets te koop hoor hier.

3. detje81

detje81 Forum-overlever

Lea wat een mooie foto's
    Ik heb helaas niks aan de volle maan, wel jammer, want kan nog wel wat slijmmonsters en kattenfee gebruiken voor de update van het paddestoelenwoud.
    Ik zal komende dagen alleen even proberen in te loggen om mijn bonus te behouden, verder niks doen op de boerderij.

4. omaagnes55

omaagnes55 Forum-overlever

Goedenavond, beetje laat maar niet minder gemeend: Lea gefeliciteerd met je kleindochter

Moet nog even zien of ik mijn ritme kan vinden tijdens dit event, vind het maar ingewikkeld. We zien wel waar het strandt, misschien komt alles wel goed.

5. enk52

Goedemorgen allemaal

Nog heel erg bedankt voor de felicitaties. Ze hebben een fijne dag gehad in plopsa hoorde ik gisteravond toen ze belde.

Detje en Owen gefeliciteerd met level-up

Laatste bewerkt: 10 Augustus 2018
    fricor en -freedom5555- vinden dit leuk.
  6. Hesje

Hesje Levende forumlegende

goede morgen

wat een mooi diertje Lea

Lea, Detje en Owen gefeliciteerd met jullie level up

Deze theepot kwam ik tegen ik vond hem wel grappig

7. enk52

Goedemorgen Hesje

Dank je wel. Nu 214 miljoen:wuerg:

Moeten we eerst de boom in voor een kopje thee.:p

8. Hesje

hi hi die is er in gewaaid

ik heb er ook nog één gewoon beneden

fricor en -freedom5555- vinden dit leuk.
  9. enk52

Gelukkig:)

De storm is nu wel weer voorbij gelukkig. Het ging gisteravond even flink tekeer.

10. the_liberty

the_liberty Forum-ambassadeur

goedemorgen allemaal. gefeliciteerd lea met je level up. en een fijn weekend in zeeland. weer hele leuke plaatjes dat brengt echt een glimlach elke morgen. fijne dag allemaal

11. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goedemorgen allemaal:)

alle gelevelden gefeliciteerd

12. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

goeie morgen allemaal.
    fijn weekend bij je kleine smurfjes Lea. Plopsa is precies voor de leeftijd van je kleindochter denk ik. het leuke mannetje zal ook wel dingen gezien hebben waar hij van genoten heeft.

13. Hesje

het heeft wel hard gewaaid maar niet echt gestormd

mijn halve hek achter staat er nog, de rest was van de winter al weggewaaid

ik vind het ook leuk hoor Ria die plaatjes zoeken

14. enk52

Goedemorgen Ria , Tine en Bobo

Ze hebben zeker genoten in Plopsa. Ze waren in een binnenhal dus geen last van het weer. Gisteravond om 9 uur nog allebei de grootste praatjes in de auto. En genieten ga ik zeker maar vandaag ben ik nog hier.
    Nu eventgewas op het veld staan. Nog 1 kasje maken voorde 1e wolkenrij. De rest doe ik dan maandag als ik terug ben.
    Het weekend alleen zaaien en oogsten even tussendoor.

15. the_liberty

the_liberty Forum-ambassadeur

ja zat een vogelnestje in de thee dus heb die op de grond maar genomen hahahaha

fricor vindt dit leuk.
  16. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal
    Hier is de wind ook klaar en het zonnetje schijnt alweer volop

17. sientje10

sientje10 Regelmatige auteur

Hoi hoe doet u dat zo snel heb er pas 15 klaar
    Snap er niets van half bomen half oogst wac gegeten heel duur gekocht
    Kan niet maken
    Wat doe ik verkeerd ?
    groetjes

18. enk52

Ik heb je een duifje gestuurd

Freedom gefeliciteerd met level-up

19. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Goede morgen,

Dank voor feli's Enk, moest nog 11.000 punten vinden om te levelen…..wat jij nu moet is wel ontzettend veel, ik verlies er haast de moed door. :wuerg: TRouwens feli's met je kleindochter, was hier gisteren nogal hectisch, ttz. te veel gedaan in de tuin, gevolg vreselijke pijn en nu nog, duurt toch 2 nog...…:oops: ben het gewoon hoor, die pijn, en kan niet stilzitten...….:music:

Maar feli's voor Enk, Detje en Ringo met hun level up.

Hier dan gisteren, vreselijke storm...…..gelukkig weinig of geen schade hier aan men huis, is ook niet weggespoeld...….

Had van buur een pot zelfgemaakte appelmoes gekregen, van appels uit hun "fruittuin"......was zo lekker dat ik gans de pot heb binnengespeeld en dat na reeds 4 boterhammen en 2 yoghourts xD, lag natuurlijk ontzettend op men maag...…
    Buurvrouw kwam dan nog langs, met komkommer en appels(allemaal uit hun tuin)...….en die zei : is wel teveel zo een ganse pot appelmoes in één keer...in weze kwam ze om te zeggen dat ze zondag tot donderdag weeral weg zijn en om de brievenbus te doen...xD

Enk hoe jij reeds aan de eerte wolkenrij bent, ik vermoed links dan is wel knap hoor...….of is het rechts??
    Denk dat ik iets verkeerd doe, want moet steeds een lange weg afleggen om een kist te vinden dus gevolg zijn het er maar 2 :cry: en ik begin in het midden hoor, zoals miekje aangeeft in haar uitleg op de fansite…….maaaaaaar plant dan telkens de zaadjes. Staan nu ook te sudderen...…

Was daarjuist men kat verloren in huis, dacht huh huh, licht die te slapen op de scanner:music:'k zal het dier maar laten liggen, moet even naar de apotheek.....

fricor vindt dit leuk.
  20. enk52

Is inderdaad links freedom dat ik bijna de wolkenrij heb.

Je kan het beste wat kassen sparen tot je gunstig uitkomt voor de bonussen en dan alles achter elkaar neerzetten.
    Ik heb nu alles +2 en dan met wac en susi dus 11 uit 1 zaadje. Nu spaar ik de kassen tot maandag, dan kan ik dan met de bonus van +3 oogsten