Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Hesje

Hesje Levende forumlegende

goede morgen allemaal

bobo klantenservice bellen dan weet je het

eerst maar wat drinken

-freedom5555- en fricor vinden dit leuk.
  2. enk52

enk52 Levende forumlegende

Goedemorgen Hesje

Chinese thee vandaag zeker;)

3. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goedemorgen allemaal:)lekker een kopje thee,kijken of ik dan wakker wordt.

lea,maakt niet uit hoe lang je erover hebt gedaan hij is mooi geworden.het moet natuurlijk geen verplichting worden,anders is het niet leuk meer.

sb,hoe gaat het nu met je?

4. enk52

Goedemorgen Bobo

Ik wilde hem nu af hebben om mee te nemen. Hij is voor mijn smurfje

5. bobobear

ohh wat lief.daar zal hij blij mee zijn.wanneer ga je naar ze toe?

6. enk52

Volgend weekend. Deze week is mijn smurfinnetje jarig. Ze wordt al weer 5.

7. bobobear

jeetje,wat gaat dat snel zeg.blijf je dan ook daar logeren want ze wonen ver van je vandaan toch?

8. enk52

Ja ik blijf daar een nachtje.
    Middelburg wonen ze. 4 uur met de trein

Het is nu al weer 25 graden

9. Snijderboerderij

Snijderboerderij Commandant van het forum

Ik vind hem ook mooi geworden en ik kan het je niet, Lea

Nog niet zo goed, ik heb net 1 wasje opgehangen en ben al buiten adem. Hoestbuien zijn weer erger geworden.
    Huisarts checkte wanneer ik voor het eerst met deze klachten bij hem was geweest, dat was eind augustus vorig jaar.
    Hij zei "Dat is al lang, het wordt tijd dat we een oplossing vinden". Kon ik naar de afspraak gelijk door naar het ziekenhuis om bloed te laten prikken voor meer onderzoek.

Lea, alvast gefeliciteerd met je smurfinnetje :)
    Ik heb een zuster in Middelburg wonen, ik deed er vroeger ook zo'n 4 uur over met de trein vanuit Zutphen.

10. enk52

Op zich is het een fijne manier van reizen. Maar 1 x overstappen. Dan moet ik me wel even haasten.
    Verder boek en tablet mee en wat te eten en drinken voor onderweg..
    Vanaf Rotterdam willen ze ook nog weleens langskomen met van alles.

11. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedenmorgen allemaal

Dat is dan inderdaad nog prima te doen, Lea. Het is alleen een lange zit

SB, hopelijk gaat het bloedonderzoek wat opleveren . Di duurt inderdaad al te lang

12. enk52

Goedemorgen Lucie

Rita gefeliciteerd met level-up

13. bobobear

dat is inderdaad al te lang sb.raar dat het gewoon niet over gaat.:oops:

lea,dat is een hele rit zeg.oke,dan zit je wel in de trein en gelukkig maar 1 keer overstappen,maar daar wordt je toch helemaal gaar van.maar dan ben je wel even gezellig bij je smurfjes geweest.:inlove:

14. Snijderboerderij

Ik heb een periode gehad dat het minder was, maar enkele hoestbuien per week. Nu weer meerdere hoestbuien per dag.
    Over 2 weken begint het zomerfestival voor de kinderen hier in de wijk en ik moet nog een aantal dingen regelen maar ik heb er de energie niet voor :sleepy:
    Gelukkig is het meeste al wel geregeld en de andere clubs die ik doe hebben zomerstop tot na de vakantie.

Ga proberen mijn batterij weer wat op te laden, fijne middag allemaal :)

15. Hesje

Hesje Levende forumlegende

zo mijn laptop boven stopte ermee vanmorgen
    maar alles was klaar
    ik heb heel relaxt lange gewassen erop:)

dus eerst maar boodschappen gedaan, de winkel gaat om 7 uur open

dan heeft je huisarts nog lang gewacht sb een jaar

hier is het ook al weer warm hoor

16. Snijderboerderij

Hesje, ik heb al verschillende onderzoeken gehad en verschillende medicijnen geprobeerd maar niks helpt. Hij dacht zelfs even aan een kattenallergie, ik zei "Er lopen hier al 30 jaar katten rond in huis" dus dat kan het niet wezen. Als uit dit bloedonderzoek niks komt, krijg ik een verwijzing naar KNO arts. Hij zou mij bellen als de uitslag bekent is (waarschijnlijk maandag).

Koffietijd :)

17. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Goede middag allemaal,
    SB hopelijk gaan ze nu vinden wat er is, kost zoveel energie die je niet wilt missen.
    Lea, is wel een lange zit in de trein. Ik hoop voor je dat het dan niet meer zo heet is, want dan is de trein ook niet prettig.

Vanmorgen met het hele gezin het huis aan kant en schoongemaakt voor de vakantie, kinderen helpen goed mee nu ik nog niet alles zelf kan. Morgen inpakken en maandag als ik naar het ziekenhuis geweest ben voor de laatste uitslagen lekker 2 weken naar de Utrechtse Heuvelrug (Leersum). Daar geen wifi, dus even afkicken van de farm xD.

fricor, -matthias1952- en LucieSchreurs vinden dit leuk.
  18. bobobear

goede avond allemaal:)

sb,ik hoop dat er toch snel een oplossing voor komt want dat is toch niet te doen een jaar lang hoesten en benauwd.ik snap eerlijk gezegd niet waarom je huisarts je niet al veel eerder naar de kno heeft gestuurd.

sandra,lekker dat iedereen goed heeft meegeholpen.en de utrechtse heuvelrug is echt mooi om te zijn hoor.heel veel plezier alvast.ik denk dat je je farmpje niet echt zal missen.

19. omaagnes55

omaagnes55 Forum-overlever

Alle gelevelden gefeliciteerd, gaat aan de lopende bandxD

SB, doe het rustig aan en ik wens je sterkte, hopelijk komt er nu iets uit.
    Sandra een fijne vakantie, even niets op de farm doen best wel een fijn idee.

Allemaal een fijne zondag en ik hoop dat de temperatuur meevalt.

20. detje81

detje81 Forum-overlever

SB, dikke knuffel, hopelijk dat de artsen snel een oplossing hebben.
    Sandra fijne vakantie.
    Lea mooie painting, ik heb hem ook al eens in mijn verlanglijstje gezet. Ik ben nu bezig met een hele grote 60x80. De trouwfoto van mijn schoonouders als cadeautje. Ze zijn eind september 45 jaar getrouwd, maar ben bang dat ik hem niet op tijd af krijg.

Als ik nog iemand vergeten ben, sorry daarvoor.

Mijn DI's lopen nu iets achter op mijn cactussen. Eens even kijken wat ik hem morgenochtend met de 9 uurs cactussen. En maandag ben ik weer aan het werk, dus dan gewoon de 24 uurs gewassen er maar gewoon op.