Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goedemorgen allemaal

succes met werken de eerste dag lucie

hier staat weer lekker alles open tegen elkaar.de voorkant moet zo dicht,mits de zon gaat schijnen want nu is het nog bewolkt.mijn zus heeft mijn hond gebracht,scheelde weer een ritje voor mij.ik ben tegenwoordig niet zo vlug meer sochtends.

gisteren had ik mijn kooien verschoond,maar mijn grasparkiet had iets wat jullie kunnnen kan ik ook,want de valkparkieten zitten altijd op hun kooi als ze los zijn.dus grasparkietje ging nu even gezellig bij hun op visite.die valkparkieten snapten er helemaal niks van.en ik lag helemaal dubbel.wat kunnen dieren toch grappig zijn zeg.zaten ze uiteindelijk op 1 stokje met zijn drieen te slapen.en hij was echt niet van plan om terug te gaan.normaal had ik het niet zo erg gevonden maar vond het zielig voor de andere grasparkiet,want die is niet zo sociaal.dus toch maar weer naar zijn eigen kooi gestuurd.

2. the_liberty

the_liberty Forum-ambassadeur

goedemorgen uit alweer een zonnig rotterdam. hier komen ze de balkons doen i.v.m betonrot. hebben ze 4 dagen voor nodig voor 3 etage's ben benieuwd. maar waar het echt nodig is op de vloeren van de balkons daar wordt niets aangedaan. je kan zo de lappen betonverf er af trekken. maar ja we zien wel :music: strijken begin ik helemaal niet aan veelste warm. gisteren gewassen en de overtrekken gelijk weer op de bedden gedaan. allen die level up gegaan zijn gefeliciteerd. fijne dag allemaal.

3. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Goede morgen,
    Lekker een kopje thee.
    Lucie werk ze, altijd weer even op gang komen zo na de vakantie!
    Bobo, gezellig die vogels van je. Helaas hebben wij geen huisdieren meer, maar wordt ook moeilijk. Toen de kinderen klein waren hadden we een konijn, maar merkte op het laatst dat hij soms nog maar weinig aandacht kreeg. Het zou bij ons ook lastig zijn met vakantie, voor veel dieren zal dan toch een oppas geregeld moeten worden en die is, vanwege allergieën, in onze familie niet te vinden.
    Event ga ik zeker niet halen. Ik heb de middelste af en van de rechter moet ik nog 2 fases, aan de linker ben ik nog niet eens begonnen. Ik zou wel genoeg eventgewassen hebben, maar de drops gaan hem natuurlijk niet meer worden. Heb nu maar met de muntjes een vollemaans booster gekocht. Proberen nog genoeg slijmmonsters binnen te halen voor een deeltje paddenstoelenwoud en verder de voorraad ophogen.

4. enk52

enk52 Levende forumlegende

Je ka de items mooi op het spookhuis zetten als je het niet haalt. Levert daar weer extra ep.

Belt zoon net. Komen die vanmiddag om morgen even naar oma te gaan. :D

5. Hesje

Hesje Levende forumlegende

gezellig Lea bonus dagen zo voor je

ik moet nog kleine 200 van die stenen
    ik doe mijn best ik hoog alle gewassen een beetje op
    die waren nogal wat ingezakt
    vandaag netjes op tijd oogsten dan moet het lukken

6. the_liberty

the_liberty Forum-ambassadeur

wat leuk lea 2x dat is fijn toch

7. enk52

Ja dat is zeker fijn.

200 moet nog wel lukken Hesje.

8. doj34

doj34 Forum freak

goedemiddag,

hier met sm gestoeid... anders ga ik het niet halen.
    ook tg ingezet om iets verder te komen.
    maar ik heb mijn spookschapenstal en ook de nieuwe medusa kunnen aanschaffen dus dit event is al voor mij geslaagd.
    ik heb geen kattenfee meer in mijn schuur maar de griezelige arbotarium of hoe dat ding heet is binnen.

hier werd ik om half 10 pas wakker.

9. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Er is nieuws op het Duitse forum: het event wordt met 1 dag verlengd.
    Zie de post van thea1963 bij de speldiscussies.

-matthias1952- vindt dit leuk.
  10. doj34

doj34 Forum freak

bedankt mikkie!

farmermikkie vindt dit leuk.
  11. enk52

12. Hesje

het gaat zeker lukken Lea ik moet alleen de laatste 3 hokjes nog

weer een hele drukke kalender zag ik
    het zal wel weer goedkomen denk ik

13. bobobear

goede avond allemaal:)

ik heb net het event afgerond.ik heb er nog nooit zolang over gedaan volgens mij.kalender ziet er weer erg vol uit,we hoeven ons niet te vervelen.xD

lea,wat leuk dat nu de prinsenkinderen komen.of er al zijn.hoe gaat het eigenlijk met de kleine prins?

ik heb net even een dutje gedaan.het was de bedoeling om alleen even te relaxen,maar het werd wat meer.:p

vanmiddag had de karwei eindelijk de horregaas in voorraad.vanaf vorige week ernaar op zoek.en vanmiddag stond er dat ze weer voorraad hadden,dus maar gelijk gehaald.want er moet een hordeur komen voor beide balkons,dan kan wel de deur open terwijl de vogels los zijn.ik had wel van die horgordijnen zeg maar,maar dat durf ik niet aan met ze.de 1 is erg ondernemend

14. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Zo, de eerste dag zit er weer op. Ze hadden genoeg werk over gelatenxD

15. Hesje

het event gaat hier als een trein nu
    bijna klaar

en het laminaat ligt erin de kast staat weer op z'n plaats
    de deuren zitten er weer in

zo goed als klaar dus
    en gezellig gegeten met z'n vieren
    de eerste was om kwart voor vijf hier

-matthias1952- en LucieSchreurs vinden dit leuk.
  16. enk52

Dat is opgeschoten Hesje

De prinsjes waren laat maar zijn er nu. De 1e is richting bed.

17. Hesje

nog even knuffelen met de andere dan

op deze farm nog 1 steen:)

18. bobobear

nu ben je dan klaar;)

19. Hesje

jaaa dankjewel xD

20. enk52