Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. BaukeS

BaukeS Halfgod

ik prik ook wel een vorkje mee, ik welliswaar net ontbeten, maar dit is te lekker om te laten staan

2. sinkieboy

sinkieboy Commandant van het forum

Oh heb je lekker uitgeslapen BaukeS?? Daar was het overigens wel weer voor ;)

Ik ben druk met een boodschappenlijstje maar ben er nog niet uit wat ik kerstavond wil eten...
    Met de beidde kerstdagen zijn we niet thuis, 1ste kerstdag zijn we bij m'n zusje met mijn kant van de familie en 2de kerstdag gaan we, ook met mijn familie, struinen in Antwerpen.
    Dus ik wil kerstavond voor m'n man en mij wel iets lekkers doen...zit te dubben tussen kaasfondue of "gewone" fondue.

3. enk52

enk52 Levende forumlegende

Bij mij komen kerstavond de kinderen, heb zo´n grillplaat en we doen een pakje onder de boom

4. sinkieboy

Gezellig Lea!!
    Wij hebben geen kids...m'n ouders zijn 's avonds liever thuis, m'n zusje viert kerstavond met haar kids en schoonkids en m'n oudste zus had ook al plannen buitenshuis. Met m'n man z'n familie hebben we geen contact dus ja zijn we met z'n tweetjes en de hond ;)
    Heerlijk saampjes eten en dan heerlijk op de bank tv/dvdtje kijken...we vermaken ons prima :inlove:xD

5. enk52

Dat is ook gezellig sinkieboy. Het kwam hier het beste uit dat ze dan komen, mijn dochters blijven dan slapen en dan zondag even naar moeder. Daar komen broers en zussen ook. Verder ben ik met kerst ook alleen.

6. fricor

fricor Commandant van het forum

ik val met mijn neus in de boter. lekkere lunch hoor.
    fonduen doen we hier maar niet meer. steeds ruzie met stukjes vlees, die er vanaf vallen, of de pennen zitten in de war. de onderste is als 1e gaar natuurlijk en trekt zo het vlees van eigen pen of die vd ander eraf hihi. en de stukjes zijn wat kleiner dan bij gourmet.:p
    ja ze zijn een beetje lomp hier. :oops:
    met z'n 2en is het wat anders.
    ik ben trouwens lekker met de auto geweest vanochtend. moet zo weer weg.
    eindelijk zie ik hier ook blauwe lucht . heerlijk!;)

7. sinkieboy

Oh dat is minder Lea met beidde kerstdagen alleen...

Ja met meerdere fonduen is idd vaak "vechten" met die vorkjes xD
    We hebben ook een tafelgrill/bakplaat maar dat doen we zomers meestal buiten, we hebben het laatst nog bij m'n zusje gekaasfondued...wat een woord :wuerg:...dus ik denk dat het toch maar "gewone" fondue word!

Zo te zien is het idd droog maar nog geen blauwe lucht te zien hier...
    ...ach ik hoef alleen nog maar met de hond naar buiten en daarna hoef ik niet meer naar buiten.

Zometeen nog ff met de stofzuiger door m'n huis en ff dweilen en dan heb ik een heerlijk relaxed middagje. :)

8. enk52

Lekker tijd om te farmen dus;)

Hier de poets al gedaan dus ik zit er klaar voor.

sinkieboy vindt dit leuk.
  9. Hesje

Hesje Levende forumlegende

lekker Sinkieboy ik lust ook wel een broodje

wij hebben 1x kaasfondue gedaan lekker maar toen ging de boel aan staan branden dus daarna alleen maar gewone en nu bijna altijd gourmet omdat de stukjes groter zijn en ook geen bonje met de vorken heel herkenbaar fricor

10. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Haha zie het zo gebeuren ;Plof vlees van de vork die ineens van niemand meer is.
    Dan knibbelen om de kleur van het vorkje dan allemaal hetzelfde sausje enz enz
    Heel herkenbaar.

11. enk52

En dan inderdaad allemaal in de pan prikken om dat stukje vlees weer te pakkenxD
    Daarom hier nu zo´n bakplaat, veel minder troep en gespetter en alles kan erop. En ook nog eens makkelijk schoon te maken.;)

12. Hesje

Hesje Levende forumlegende

ja wij hadden op het laatst zo'n schepnetje het waren meestal de gehaktballen die los lagen

13. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goedesmiddags,ik ben mooi op tijd voor het event:p

ik ga 1e kerst met mijn familie hier thuis toevallig een keer aan de fondue,laatste jaren gourmetten we altijd,maar nu leek het ons wel weer leuk om te gaan fonduen.en 2e kerst wordt het waarschijnlijk alleen toastjes want dan hebben we zoveel gegeten op de 1e dat we de 2e nog aan het uitbuiken zijnxD

14. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Oja ook nog daar kon je ook om knobbelen eerlijk is eerlijk we hebben er wel veel om gelachen.
    Dat deden wij met de schuimspaanxD

15. enk52

PLINK PLOINK van de fansite , tabellen staan online

16. fricor

fricor Commandant van het forum

even tussen de bedrijven door;
    ik had geen 1 speciale boom vd 8 stekjes.
    alles net gezaaid, nu maar weer aan die arbeid en boodschappen doen voor het weekend.
    kan ik het morgenochtend rustig aan doen en nu is het droog ;)
    zit me net te bedenken dat ik beter de glazen kappen van mijn lampen na de kerst had schoon kunnen maken....gourmet komt er onder te staan ....-.- SLIM HE!
    ach een keer extra is ook niet erg.
    en nu weer weg...zoef! :D

17. enk52

Syrah, ik heb je sokjes in de boom gehangen. Dank je wel:)

18. syrah1967

syrah1967 Forum-hertog

Graag gedaan jij ook bedankt voor de kaart
    en Detje ook jij bedankt voor de mooie kaart.

Laatste bewerkt: 19 December 2014
  19. detje81

detje81 Forum-overlever

Ja hier ook je kaartje ontvangen Syrah. Hartstikke bedankt, hangt tussen de andere kaarten.

20. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Is niet echt scherp maar voor het idee.