Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussion in 'Overig archief' started by Farm_F.A.Q, Jan 3, 2014.

Dear forum reader,

if you’d like to actively participate on the forum by joining discussions or starting your own threads or topics, please log into the game first. If you do not have a game account, you will need to register for one. We look forward to your next visit! CLICK HERE
  1. enk52

enk52 Levende forumlegende

Goedemorgen Lucie

Dat is wel even vreemd thuis komen als het hier warmer is.
    Welkom terug en zeker maar even kalm aan met deze temperaturen

2. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Is inderdaad heel vreemd thuiskomen, maar goed het zal wennen...zo eerst maar eens een machine aan zetten en naar de supermarkt. Had wel brood in de vriezer maar verder is er niet veel

Geen tijd om alles bij te lezen hoop dat alles goed gaat met iedereen. Moet ook nog even kijken naar alle nieuwe dingen. flink bijlezen dus en kijken wat mijn kaboutertjes al hebben gedaan

3. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Echt waar Lucie?? aanschuiven op ring van antwerpen xD dat is ook nieuw...….is altijd zo hoor.....ze gaan die helemaal verbreden, maar er is al jaaaaaaaren felle reactie op...…..van bepaalde partijen...….

ps. klopt het dat je die basisfabriek en upgrades uit het event enkel op de farm zelf kan zetten?? niet op één of andere siertuin? en die geeft met upgrade 2 uit het event, blijkbaar geen SM of iets anders :music:

LucieSchreurs likes this.
  4. Hesje

Hesje Levende forumlegende

welkom thuis weer Lucie

en doe net als wij gewoon rustig aan

ik hoef vandaag niet naar de fysio
    mijn fysioman en nog één heeft cursus een andere een vrije dag
    en nog een paar met vakantie dus er is er maar één aanwezig
    en die kan ook niet alles

5. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Ik weet het FreedomxDMaar ik heb elk jaar weer de hoop dat het beter zal gaan..maar als ik jou zo hoor:cry:

6. -freedom5555-

Daar moet je niet op hopen Lucie...…..wordt enkel erger, ik hoor het geluid van de auto's en vrachtwagens tot hier nu, aangezien het zuiderwind is...….en zeker dan ook de haven van Antwerpen heeft er meteen connectie mee en dat zal ook niet beteren met het container vervoer......helaas. -.-

7. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

ja, freedom, de nieuwe fabriek kan alleen op de 3 farmvelden. na tig upgrades kan die dan wel op het speciale veld.

-freedom5555- likes this.
  8. enk52

PLINK PLOINK

Mega-ep

9. -freedom5555-

Dankjewel Matthias......heb er nu 2x een gordijn over getrokken uit het event van de volle maan...….

Dacht om 9.00 uur,hmmm. nog geen zon te zien, ik ga boodschappen doen......is nog bouwverlof geen kat op straat.....tja na 500 meter rijden begon de zon fel te schijnen...….:music:ben toch doorgereden en dan van het ene naar andere dorp, vooral voor water......en diepvries dat ze in de ene winkel niet hebben......pffffff. ben gebraden...….

Buren zijn aan het afschuren EN beitsen van ramen en deuren...….vrouw heeft nog verlof :music:maar tja die heeft spaans bloed.....is wel hier geboren, maar zit er toch nog in hé....:oops: en dat op de warmste dag van het jaar......zal wel geurhinder geven straks :cry:

10. omaagnes55

omaagnes55 Forum-overlever

Gefeliciteerd voor de mensen die geleveld zijn.

Muts ook gefeliciteerd met je verjaardag, hoewel ik bang ben dat ze het niet leest want haar metertje zakt al een poosje.

11. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Goed middag, kids waren gisteren inderdaad niet uit het bad te krijgen. Pas toen ik zij dat we patat gingen halen xD, ik had echt geen energie om te koken met dit weer. Daarna hier heel veel gerommel en een staartje van het noodweer van Rotterdam meegekregen. Hier was het helaas ok warm water dat naar beneden kwam, dus niets afgekoeld, alleen de luchtvochtigheid omhoog :oops:.
    Vanmorgen stond ik al om 8 uur te strijken, moet toch een keer gebeuren.
    Vandaag zijn de kids, zoals altijd op vrijdag, naar opa's en oma's, bad staat er nog (wat bijgevuld met het regenwater van gisteren), dus 3 maal raden wie er hier zo een badpak gaat aandoen :music:

12. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goedemiddag allemaal

ik kom net thuis van een dagje zwembad,was goed te doen en echt heerlijk hoor echt even afkoelen.alleen was het 10 minuten eruit en dan toch maar weer in het water.daarna gelijk even naar de aldi voor waterijsjes was alles op:cry:hoe kan dat nou zo warm is het toch niet,lolll.nu lekker thuis.gelijk even oogsten voor het event want ja dat gaat ook gewoon door natuurlijk.

-freedom5555- likes this.
  13. enk52

Bobo gefeliciteerd met level-up

PLINK PLOINK

Maandknechten

Last edited: Jul 27, 2018
  14. bobobear

dank je wel.ik kan nu Erasmus of zoiets verbouwen.

ah ik zat echt op die maandknechten te wachten,was nu steeds met mijn coupons bezig.

zo,ik heb meer dan genoeg eventgewas,nu nog de dropjes.zit nu bijna op de 500.dus nog even te gaan.

15. enk52

Ik heb ook eventgewas genoeg. Maar nog wel heel veel drops nodig maar we hebben nog wel even.

Dat plantje heet eremurus;)
    Ik had oranje viooltjes

Rita gefeliciteerd met level-up

16. doj34

doj34 Forum freak

bedankt Lea... ik mag spontaan zingen... edelweiss edelweiss....

LucieSchreurs and enk52 like this.
  17. bobobear

ik hoor je hier helemaal zingen rita...lolllllll

18. doj34

doj34 Forum freak

en nu kan ik ook zingen... de dames waterpolo zijn de winnaars van het EK.
    tijdens het uitreiken van de cup zakten ze ook nog door het podium heen.

Welterusten.

19. enk52

Goedemorgen allemaal

Geweldig Rita en dat zal even lachen geweest zijn. Hoop dat niemand zich bezeerd heeft.

fricor and -freedom5555- like this.
  20. bobobear

goedemorgen allemaal:)

super rita,dat ze gewonnen hebben en lachen dat ze door het podium zakte.hopelijk niks bezeerd:oops:xD

wat was het vannacht weer warm zeg,ik heb amper geslapen.ik heb net lekker weer alles open gezet,nu is het wel lekker koel.het heeft hier wel geregend volgens mij,de straat is nat,maar niks van gemerkt dus waarschijnlijk zonder onweer geweest.