Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Hesje

Hesje Levende forumlegende

xD nee hier kan je kletsen met je vingers

ik had genoeg slingers en zeehonden voor de laatste stallen
    en nu ben ik op zoek naar de laatste doos peddels;)

als ik geen tijd meer heb

iedereen een fijne zondag en tot later

-matthias1952- vindt dit leuk.
  2. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

beterschap SB bijna iedereen heeft last van deze warmte. hier ook al heel veel koren van de velden. en de boeren maar bewateren. maar iets nieuws in de grond steken moet wachten.

3. enk52

enk52 Levende forumlegende

Owen gefeliciteerd met weer een level erbij. Je gaat als een speer.

4. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Goede morgen iedereen......hier schijnt de zon ook weeral volop ! Dak was wel nat van de dauw dus in de schaduw groeit het gras een klein beetje...….op de andere plaatsen is het zo droog, dat het gras kraakt onder je voeten. Enkel de paardebloemen doen het goed....:( en de Japanse duizendknoop, waar gans nederland ook een gevecht tegen voert...…..hier stonden ze erbij en keken er naar !! of beter gezegd : staan ze erbij en kijken ernaar...…..

Het erge is de boeren, die geen water meer uit de spaarbekkens mogen oppompen hier in Belgie, denk bij jullie wel, aangezien jullie veeeeeeel meer water hebben als wij...….maar dat de prijzen de pan gaan uitswingen, staat als een paal boven water !! Want gans Europa is kurkdroog...……

Deze zomer zal in de analen gaan als de zomer van 1976...…

Hesje dat wordt vandaag dus koken voor 4 man :wuerg: als ze allemaal komen...….tja die herinneringen hé, zitten in je hart......maar toch, ik versta je ook maar al te best hoor.....

5. enk52

Goedemorgen freedom

Hier mogen ze ook niet overal meer beregenen en er is opgeroepen zuinig te zijn met drinkwater en niet onnodig auto's wassen en dat soort dingen. Overdag beregenen mag ook niet omdat het dan meteen verdampt. Er zijn plaatsen in het oosten waar de waterdruk al lager is vooral op piekuren.
    Morgen gaat de brandweer opnieuw oefenen door middel van een waterfeest. Nu is de binnenstad aan de beurt. Ze gebruiken slootwater dus er wordt niets verspild en oefenen moeten ze toch. De kinderen vinden het geweldig en menig volwassene ook denk ik.

-freedom5555- vindt dit leuk.
  6. doj34

doj34 Forum freak

goedemorgen,

succes met het klusteam hesje... straks is alles klaar en kan jij jaren weer vooruit.
    maar ik snap dat je er moe van wordt.

gisteravond bij de laptop de laatste poulewedstrijd gekeken en NL won van Griekenland in een spannende wedstrijd.
    hierdoor zijn zij poulewinnaar en mogen ze tegen de nummer 4 van de andere poule en dat is Duitsland.
    Deze wedstrijd zullen ze winnen, het niveau is te groot verschil, ze mogen dan naar de halve finale (winnaar van de wedstrijd Italie/Hongarije).
    En dat wordt een pittige wedstrijd.
    we zullen zien.

klinkt lekker zo'n waterfeest.
    Hier in onze stad hebben we een zwembadsoap.... in een volkswijk stond een zwembad van 5 bij 3 op de openbare weg, dat mocht niet dus de gemeente zegt, gooi hem in de voortuin. Dus twee voortuinen samen konden dit zwembad plaatsen, gaat de woningbouwvereniging in beroep en trekt de gemeente zijn goedkeuring in.
    Uiteindelijk heeft de bewoner, om escalatie te voorkomen, het zwembad opgeruimd.
    nu heeft hij een opblaasbare er voor terug geplaatst, deze is een stuk kleiner, de andere daar was een vergunning voor nodig.

7. enk52

Is ook wel een heel groot bad maar wanneer is het nu zo lang dit weer?

Syrah gefeliciteerd met ook weer een level erbij

Mijn zoenvissen veranderden in een diamantje. Nu mijn vissen compleet:)

Laatste bewerkt: 22 Juli 2018
    -freedom5555-, fricor en -matthias1952- vinden dit leuk.
  8. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goedemiddag allemaal:)ik ben vandaag niet vooruit te branden.gelukkig hoeft het ook niet,alleen voel ik me zo moe en ben totaal niet in de stemming,en daar is geen reden voor.bij mij werkt het meestal wel mee als ik moe ben dat het op mijn gestel werkt.dus bobo doet maar rustig aan vandaag ,morgen weer een dag.

9. enk52

Max netjes 4e. Meer zat er niet in vandaag.

Komt ook door het weer hoor Bobo. Je slaapt ook slechter en dat gaat zich op den duur toch wreken.

10. -matthias1952-

hier ook alles op een laag pitje. eerst even proberen een uur of 5 à 6 te slapen. lukt me zelden de laatste tijd.
    fijne avond, slaap zacht en morgen gezond weer op (voor wie dit niet lukt: sterkte en een dikke knuffel.) .

11. enk52

Goedemorgen allemaal

Dlaen lukt zeker steeds moeilijker met die warmte en als er dan ook nog een mug zit....
    Heb op slot maar een klamboe opgehangen

fricor en -freedom5555- vinden dit leuk.
  12. Snijderboerderij

Snijderboerderij Commandant van het forum

Goedemorgen Lea,

Muggen zijn heel irritant.

o_Ogst is nog niet klaar, dus ga eerst maar een beker thee drinken.

13. Hesje

goede morgen

op 1 farm de doos met peddels gevonden, op de andere nog niet

eerst maar een grote pot thee opgezocht

O ja er is een pot verf aangekomen gisteren;)

fricor en -freedom5555- vinden dit leuk.
  14. -matthias1952-

leuke theepot, ik neem vast een kopje.
    hesje, de zonen zijn blijkbaar goed in vorm. vergeet niet om ze alvast te verwennen.

15. enk52

Goedemorgen aan iedereen die wakker is geworden

Hesje daar was je al bang voor. De renovatie is nu echt compleet;)

freedom gefeliciteerd. Alweer een level erbij

Snijderboerderij en -freedom5555- vinden dit leuk.
  16. Hesje

hi hi ze weten de weg als ze iets willen

ja Arjan had nog wat verf over;)
    mijn achtertuin lijkt wel een vuilnisbelt
    een matras en ombouw van het bed een berg laminaat
    alles word binnen een paar weken weggehaald incl. de halve schutting die nog staat
    de rest is weggewaaid in het voorjaar of zo
    wanneer het laminaat er weer in gaat ik heb geen idee
    alle gereedschap is inmiddels ook aanwezig:)

17. enk52

Eerst maar behangen en verven. Dan is het laminaat daarna ook met een dagje klaar.
    Zetten ze meteen een andere schutting ook?

18. -matthias1952-

lieve Hesje, ik hoop voor jou dat je achtertuin weer leefbaar wordt als alles weggehaald is.
    je bent dus nog niet van alle narigheid af. sterkte

19. Hesje

ach alles ligt achterin

want jongste zoon komt zijn verjaardag hier zaterdag vieren met een bbq
    dus op het terras is ruimte

ja maar er moet toch een nieuwe schutting komen want deze is al half weg
    en bij de eerst volgende storm (wat is dat ) gaat de rest ook

ach we zien wel ik ben nu weer een beetje uitgerust

20. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Goede morgen iedereen...….

Maar hesje toch, nu nog een pot verf erbij, had ik in weze wel gedacht hoor, denk dat Arjan stiekem kliekje gelezen heeft, hij zal daar zijn weg wel naar vinden aangezien hij lang genoeg bij jou was en je hoeft niet eens in te loggen op het spel xD
    En heuu welke kleur heeft de verf?? is het voor de plinten ofzo??

En heuu wie gaat het weghalen? één van de zoons die een trekhaak heeft aan zijn auto? en een karretje om er achteraan te hangen? of hebben jullie zoiets van groot huisvuil ophaling(dat is hier allemaal afgeschaft - rede : kosten besparing, hun antwoord van de stad : rij zelf naar containerpark :cry:)….

Laminaat moet er wel in, vooraleer je bed komt in weze hé...….

Weet je wat : je spant een groot doek van de ene kant naar de andere kant van je tuin, dan zie niets meer liggen :music:voor de BBQ van jongste zoon volgende zaterdag, ttz. nu zaterdag vermoed ik dus...….

Hier gelukkig nog maar één keer een mug gehad, zal maar niet te hard roepen, maaaaaar we zitten hier in het antwerpse wel met een wespenplaag...….de brandweer moet zelfs privé firma's inschakelen om nesten te verwijderen...…..en dat vind ik dus ook minder.