Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. enk52

enk52 Levende forumlegende

Zo te lezen heb je genoten Rita. Wel een ontzettende pech met vliegen zowel heen als terug.
    Ik zou wel compensatie vragen.
    Je valt wel met je neus in de boter want we kunnen fokken:)

2. doj34

doj34 Forum freak

ja heb net eerst sterretjes gezien (iedereen gefeliciteerd met level up, ongeveer 16 buren) en nu mijn motelletje heerlijk gevuld.
    ik zie ook dat ik iets met peddels mag doen, gelukkig is de draaikolk al bijna bedwongen.
    heb de eerste vlaggetjes ingeleverd.

fricor vindt dit leuk.
  3. enk52

Dan kan je mooi doorgaan met vlaggen en roeien met de riemen die je hebt om tot de eindstreep te komen:)

fricor vindt dit leuk.
  4. doj34

doj34 Forum freak

4 ijsberen hebben de dansvloer ontdekt...

fricor en -matthias1952- vinden dit leuk.
  5. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Bij mij konden 4 gevlekte geiten niet van de suiker afblijven :D
    Rita, fijn dat jullie het zo naar jullie zin hebben gehad, jammer van de problemen met de vlucht. Wij hebben ooit ruim 4 uur vertraging gehad vanwege een kapotte ruitenwisser o_O, dus ik ken het gevoel :music:

fricor vindt dit leuk.
  6. Hesje

Hesje Levende forumlegende

goede avond ik ga logeren in mijn eigen huis

bed ligt buiten en behang is van de muur

ik heb uit zeer betrouwbare bron als een vliegtuig niet kan vertrekken door een mankement
    dan moet er weer een nieuwe tijd om te starten aangevraagd worden
    anders loopt dee hele vlucht planning in de war

fricor vindt dit leuk.
  7. doj34

doj34 Forum freak

moeten ze wel eerst het wiel hebben vervangen en deze jongens waren niet lid van de wegenwacht.... maar gelukkig hebben ze uiteindelijk wel goed werk geleverd want we zijn goed geland terwijl we nog aardig veel vaart hadden. Suzanne en ik verwachten een goede klap en die kwam er ook wel, was geen zachte landing.

nu heerlijk naar mijn eigen bedje.

Welterusten allemaal!

8. Snijderboerderij

Snijderboerderij Commandant van het forum

Goedemorgen,
    Heerlijk weer op dit moment (18C) :)

9. enk52

Goedemorgen allemaal

Hier waait er ook een lekker briesje mijn slaapkamer binnen

Rita en Bobo alweer gefeliciteerd met level-up

fricor en -freedom5555- vinden dit leuk.
  10. Hesje

goede morgen

eerst maar even rustig een kopje thee

fricor en -freedom5555- vinden dit leuk.
  11. enk52

Goedemorgen Hesje

En lekker geslapen evengoed?

12. Hesje

nee ik was te moe
    en dan een vreemd bed
    elleboog stoten tegen de muur:oops:

ach het moet maar even:)

de behanger is al onderwegxD

-freedom5555- en -matthias1952- vinden dit leuk.
  13. enk52

Je moet het er toch even mee doen maar is altijd even wennen een ander bed.

Dat gaat goed komen dan met je behang:)

14. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

goeie morgen Hesje en Lea
    fijn dat je zoon komt behangen, is dat ook alweer klaar. ooit komt het helemaal in orde.
    ik kreeg een pop-up met punten en weet echt niet waar die vandaan komen. iemand een idee?

15. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goedemorgen allemaal.ik drink gezellig een kopje thee mee.alleen ben ik nog niet helemaal wakker:sleepy:zonnetje begint hier al goed te schijnen

16. enk52

Goedemorgen Tine en Bobo

Die zijn van de omwisseling van de vissen die je over had bij het visevent

-matthias1952-, fricor en -freedom5555- vinden dit leuk.
  17. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Goede morgen iedereen,

Hesje kamperen in je eigen huis...….waarom heb je geen tent gezet xD het is er nu toch het weder voor en de mannen van de bouw hebben verlof...… ;)
    En een privé behanger, oooo heerlijk toch hé...….spijtig dat je niet goed geslapen hebt...…. :(

Rita fijn dat je leuke tijd had in Barcelona......behalve de vluchten, maar hoor van iedereeen dat ze vertraging hebben hoor, om de één of andere rede...….en inderdaad dan moet er een "nieuw" vluchtplan aangevraagd worden...….anders zouden er wel eens ongelukken kunnen gebeuren zelfs op het tarmac, zoals indertijd in Tenerife.

O jeetje die keffer zit weeral buiten...…..:cry:is weeral voor de ganse dag, gisteren was het stil...….behalve in de avond......hoe kun je nu zo een kefferding in huis halen...…..worden die mensen daar zelf niet gek van?? Of is het niet normaal dat die zo "keft" de ganse tijd.

Eten en drinken voor de egels staat al buiten...…..hier in te tuin hé......ik hoop dat ze nog leven...…..trapje in de vijver moet ik nog goed hangen......chips vergeten.

O ja Sanham sterkte met het vervolg, niet leuk om te horen dat het anders was dan gehoopt...….:oops:

fricor vindt dit leuk.
  18. enk52

Goedemorgen freedom

Ik heb ook water en voer staan voor de vogels. Denk niet dat er egels lopen maar het is niet onmogelijk. Ze hebben hier vaker gezeten.

Ria gefeliciteerd met level-up

19. the_liberty

the_liberty Forum-ambassadeur

goedemorgen allemaal. even terug gelezen maar niet onthouden. rita en dochter weer terug. wat jammer van de vertragingen maar weer goed geland en jullie hebben het naar je zin gehad. hesje het wordt tijd dat je uit de rommel komt he maar als alles is behangen ziet het er ook weer beter uit. je hebt een heel nieuw huis dadelijk. ik ben alweer een week thuis bijna maar ben alweer bezig geweest en weinig tijd voor de boerderij. maar fokevent af en nog 800 peddels en 6400 gewas. allemaal een fijn weekend

20. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Enk het voer voor de egels moeten wel droge kattenbrokken zijn...….en water...….en ze hebben hier een oproep gedaan aangezien ze aan het uitsterven zijn door de droogte die kleintjes...….:cry: en men hele grote egel zie ook al niet meer …….zien doe je dat nooit in weze ze komen tijdens de nacht pas uit hun hol maar ik zag wel de strontjes liggen en nu niet meer …..:oops: