Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussion in 'Overig archief' started by Farm_F.A.Q, Jan 3, 2014.

Dear forum reader,

if you’d like to actively participate on the forum by joining discussions or starting your own threads or topics, please log into the game first. If you do not have a game account, you will need to register for one. We look forward to your next visit! CLICK HERE
  1. enk52

enk52 Levende forumlegende

Knap hoor Sandra. Dat vind ik al te veel met die warmte.
    Laat het lekker over je heen komen en geniet ervan. De tijd dat je het weer zelf moet doen komt weer snel genoeg,

2. bobobear

bobobear Levende forumlegende

rita goede reis en geniet ervan samen met je dochter op stap

oma agnes,wel heel fijn dat de kleine weer terug naar haar mama mag,maar zal voor jullie wel weer wennen zijn zo stil in huis.het brengt toch leven in de brouwerij zo een hummeltje in huis.wel fijn dat jullie het zo konden oplossen.

sandra,geniet lekker van de rust,voor je het weet mag je weer alles doen en dan denk je,waarom heb ik er niet meer van genoten dat ze je helpen.

ik denk dat ik morgen ofzo maar eens een badje ga proberen,maar het stomme is,dat meneer daar dus niet in wilt.in texel had ik ook een badje in de tuin staan,meneer ging er alleen uit water drinken:cry:maar ik heb een tijdje geleden bij de turk zo een soort kinderbadje van plastic gekocht.een beetje net als zo een schelp.hier op balkon wil hij er niet in,maar mischien buiten wel.ik zit op een wip,ik wil aan de ene kant even naar de winkel ,maar aan de andere kant denk ik het is te warm.dus ik hinkel.xD

3. Hesje

Hesje Levende forumlegende

lekker zelf in gaan in gaan zitten bobo

dan komt hij er misschien wel bij zitten

ik ben op visite geweest
    met de bus fietsen vond ik te ver en moest ik een dijk op
    heb ik nog niet gedaan

Last edited: Jul 16, 2018
  4. bobobear

jaaaa,dat zou ook nog kunnen,er zelf in gaan zitten,maar dan past hij er toch echt niet meer bij hoor,lolllll

gelijk heb je hesje,is denk ik nog net iets te veel van het goede.ik vind toch al dat je het super doet

5. enk52

Knap van je Hesje. Eerst maar weer op je eigen fiets kunnen, Dan gaat het makkelijker

6. Hesje

ja en die staat nog braaf in de schuur
    het komt wel

vanmorgen vroeg ging de bel of ik de poort open wilde doen
    hij kwam het voegwerk nakijken achter

dus nog steeds niet klaar elke keer weer iets:oops:

7. bobobear

komt vanzelf wel hesje,wanneer de tijd er rijp voor is.beter iets langer er over doen,dan te snel willen en dat het mis gaat.

pfff,nog steeds niet klaar.

8. Hesje

welnee in augustus zetten ze de steigers weer neer

ze moeten het dak nog steeds doen
    en er komen per huis twee vogelnesten of kasten voor de zwaluwen en vleermuizen

de bouwcontainers staan in ieder geval nog tot eind december

9. bobobear

jeetje,dus ben je er voorlopig dus nog steeds niet af.ik dacht toen je in dat verzorgingshuis zat dat je thuis kwam als het bijna klaar was,maar niet dus.:(maar die vogelhuisjes vindt ik dan wel weer leuk:p

10. enk52

Goedemorgen allemaal

freedom gefeliciteerd met level-up

Last edited: Jul 17, 2018
    fricor and -freedom5555- like this.
  11. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

goeie morgen. leuk poesje, word ik meteen vrolijk van.

12. enk52

Goedemorgen Tine

Dat is ook de bedoeling:)

13. Hesje

goede morgen

hier een plensbui gisteravond
    het was bar
    ik had net op tijd toch mijn parasol in de schuur, niet eens tijd om hem los te draaien

ik vond dit een lief plaatje en hoop dat hij blijft plakken

14. enk52

Goedemorgen Hesje

Lekker opgefrist dus en anders was hij vandaag wel weer droog geworden

Zeker lief die Jip en Janneke:)

15. Hesje

ja dat wel maar er was ook veel wind

dan heb ik hem toch liever binnen;)

het was goed visweer:)
    veel grote vissen gevangen en bij elkaar op twee farms
    70 sv

Last edited: Jul 17, 2018
  16. enk52

Dat is fijn Hesje. Is altijd prettig een voorraadje te hebben:)

Ik heb ook al gevist. Na mijn werk de laatste nog even al zal dat niet veel meer zijn.

17. bobobear

goedemorgen allemaal,ik drink gezellig een kopje thee mee.

jullie hebben weer erg leuke plaatjes gevonden.mijn plaatjes willen niet meer plakken:(

ik heb ook al gevist.ik heb nu 295 keer gevist,met bijna alleen gewone lokaas.flink veel binnengehaald.nu ben ik denk ik wel klaar met vissen,heb er nog maar 2 stallen opstaan die nog niet klaar waren.de rest alles er alweer afgehaald,wachtend op het volgend event.

was vanochtend nog best lekker buiten,maar je merkte wel alweer dat het benauwd gaat worden vandaag.

18. enk52

Goedemorgen Bobo

In de zon is het zeker al weer heet. In de schaduw is het heerlijk nu

19. Snijderboerderij

Snijderboerderij Commandant van het forum

Goedemorgen,

Ik ben maar naar binnen gegaan het werd met te warm in de zon.

20. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Goede morgen,
    Gisterenavond zat ik nog even in de tuin. Werd opeens heel donker, veel wind en gerommel in de verte. Toen er een paar grote druppels begonnen te vallen ben ik maar snel naar binnen gegaan. Bleef alleen bij die paar grote druppels. Denk dat het een staartje was van de bui bij Hesje.
    Nu lekker de schuifpui (nog op de schaduw) open staan. Waait lekker even door nu.
    Vanmorgen ook nog even aan het vissen geweest. Ik heb nu nog 70 muntjes staan voor de winkel. Is er iemand in het kliekje die nog een oud sieritem mist? Zelf ga ik niets meer doen met die muntjes, heb alle wolkenrijen compleet en ook geen ruimte meer voor een los sieritem.