Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Hesje

Hesje Levende forumlegende

ja nog spannend op het laatst

tot morgen allrmaal

2. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

tot morgen, allemaal na genieten van de mooie sport. Morgen de start van de tour en de kwalificatie, wie weet wat daar uit komt

-freedom5555- vindt dit leuk.
  3. doj34

doj34 Forum freak

goedemorgen,

jeetje wakker geworden met een erg droge mond... dus wat drinken en dan maar gelijk oogsten en wolkenrij binnen gehaald bij de besjes.
    over 9 dagen zit ik in Barcelona vanwege EK waterpolo... mooie sportmomenten komen er aan...

welterusten maar weer!

-matthias1952- vindt dit leuk.
  4. enk52

enk52 Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal,

Ik moet nog 1 oogst voor de wolkenrij

freedom en mamaU gefeliciteerd met level-up

fricor en -freedom5555- vinden dit leuk.
  5. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goedemorgen allemaal:)ik ben nog in de slaapstand hoor.

6. Hesje

goede morgen

mijn ogen zijn wakker

max is gecrasht las ik komt vandaag niet meer in actie

fricor vindt dit leuk.
  7. enk52

Goedemorgen Hesje en Bobo

Dat hoorde ik gister ook dat hij gecrasht was.

8. doj34

doj34 Forum freak

goedemorgen,

hebben jullie ook moeite om de boerderij te bereiken... ik word eruit gegooid nog voordat ik kan oogsten.
    zit nu niet meer IE maar via firefox.
    weet namelijk niet of het aan mijn laptop ligt.
    heb al wel cache geleegd enz.

9. Snijderboerderij

Snijderboerderij Commandant van het forum

Goedemorgen,

Ik heb geen problemen om mijn boerderij te bereiken...ik gebruik firefox.
    Het kan ook aan IE liggen.
    Geoogst en gezaait en de was draait, nu ik heb ik wel een beker thee verdient :)

10. Hesje

goede morgen allemaal

dan ga ik maar douchen
    ik was aan het voetballen het gaat lekker:)

11. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

goeie morgen allemaal en fijn weekend
    goed gedaan hé van onze Belgen !

fricor en -freedom5555- vinden dit leuk.
  12. doj34

doj34 Forum freak

hebben jullie trouwens grote of kleine velden bij voetbal...

13. Snijderboerderij

Ik ben goed wakker zit ik naar Boerderijkampioenschap quest 1-3 te zoeken.
    ond het zo raar dat ik alleen Boerderijkampioenschap 4 kon vinden tot ik event faq bekeek en toen viel het kwartje xD

14. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

ik speel op grote velden. qua opbrengst gewassen is dat gelijk, de drops, daar twijfel ik over maar heb er al meer dan genoeg voor de wolkenrij. maar mest en water zijn veel minder nodig

15. enk52

Goedemorgen allemaal die zijn ontwaakt

Ik heb hele en halve maar het maakt niet uit wat je gebruikt Rita omdat er toch geen bonussen op werken.

16. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal

Nog 1 oogst en dan is de bessenwolkenrij binnen. OP het voetbalveld speel ik met hele velden en ondanks dat ik niet netjes vier/vijf keer per dag heb oogst ga ik de wolkenrij wel halen

17. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Goede morgen iedereen,

Dankjewel voor het supporteren voor de Rode Duivels...…..was echt spannend gisteren, zeker tegen een x maal wereldkampioen...…..maar we hebben veel te danken aan onze wereldklasse(zo werd hij genoemd, zijn dus niet mijn woorden) doelman, Courtois…..
    Nu op tegen Frankrijk...…..is ook niet mals hoor...…..die waren EK kampioen in 2016...……
    Was daarna een getoeter en gedoe in de straten hier...…;)

Mijn kat was wel een beetje bang als ik zat te roepen in de laatste momenten...…ze had daarvoor goed gegeten en lag op haar rug tegen me aan...…
    Vandaag is wel binnengekomen, maar ik denk dat ze elders "iets" gaat eten...…..3 soorten eten uitgeprobeerd maar niets, of weinig.....nu is ze terug buiten, het is wel zo dat vele buren met vakantie zijn...…..achter mij is huis verkocht en over mij staat dan huis te koop...….

Aan mijn farmburen, dank voor de kadootjes die over het heg vlogen...….wist ook niet wat ik zag hoor...…..

fricor en LucieSchreurs vinden dit leuk.
  18. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Goede morgen,
    bessenevent is hier bijna klaar. Ik had genoeg gewas, maar omdat ze blijven nog een keertje ingezaaid, daardoor net niet genoeg nu. Na de volgende oogst dus wel ruim voldoende.
    Bij het voetbal moet ik nog gewassen voor 3 vlaggen sparen, ik probeer dit met het weekend klaar te krijgen. Zal spannend worden.

19. enk52

Je hebt nog tot eind volgende week hoor Sandra. Het lukt vast wel in de loop van de week nog een paar keer te oogsten.

20. Snijderboerderij

Ik heb genoeg gewas maar nog te weinig drops om het bessenevent af te maken.
    Ik ga morgen naar het wereldrecord "De langst gehaakte vlaggenlijn" , ik plant morgen lange gewassen voor de drops.

Het voetbal event vlot niet echt.

-freedom5555- vindt dit leuk.