Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. fricor

fricor Commandant van het forum

goedemiddag,

Detje, van harte met je level.

bobo alweer [bijna] thuis, een week is ook zo om he?
    maar zo te lezen heb je het wel naar je zin gehad.
    je vogeltjes zullen ook wel blij zijn dat je er weer bent.

freedom, gelukkig dat je kat er weer is. misschien heeft ie ergens wel lekker op een tuinstoel geslapen.

Sandra succes en sterkte. we duimen voor je.

kom ik voor het eerst op het voetbalveld.....kan ik maar zo een paar keer spelen.
    heb de knechtencoupons eruit gevist.
    oh neee....visevent is weer een ander event....
    geschopt dan.
    weet geen eens hoe ik aan die vlaggen kom. van het sieritem die ik op het vollemaanveld heb gezet? zal wel.[ ps. ja dus, heb even gekeken]

allemaal een fijne dag en alvast een goed weekend.
    groetjes en knuf.

Laatste bewerkt: 6 Juli 2018
    -freedom5555- vindt dit leuk.
  2. detje81

detje81 Forum-overlever

Het is me ook door de vakantie even niet duidelijk. Wanneer en hoe krijgen we bij het voetbalevent nu de wolkenrij en de items daarvoor. Ik heb nu rode vlaggen gemaakt, dat is toch de bedoeling. Want kan ik de basis faq zo niet vinden (of lees er over heen) waar je de wolkenrij kunt krijgen en de items

Edit gevonden, maar dat stond in de faq over deze week. verwarrend hoor 4 faq's over 1 event en dan ook nog deels in je vakantie.

3. enk52

enk52 Levende forumlegende

Helemaal goed gedaan dan Detje:)

4. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goedemiddag allemaal,ik ben er ook weer vanuit mijn eigen huisje.eerst in een dikke file gestaan omdat ze (volgens mij)op de enigste doorgaande weg in den helder met wegwerkzaamheden bezig zijn,gevolg,iedereen die van de boot kwam moest eerst door die file komen.daarna iedereen thuis afgedropt,toen bij mezelf de spullen gebracht,toen busje teruggebracht.wel even gebabbeld,over de tank,want was niet helemaal vol toen we hem kregen,heeft ie toch een tientje van de prijs gehaald,wel zo netjes.toen gelijk even mijn vogels verzorgt,mijn valkparkieten hebben iets van wat moet je nou,maar dat komt wel weer goed.nu ga ik even lekker wat eten want ik heb goeie trek en dan lekker even relaxen.ik heb het wel gehad voor vandaag.morgen maar even verder kijken hoe het zit met het voetbalevent en de bessen event of zoiets.op vakantie kun je je toch niet echt erop focussen

sandra heel veel succes en sterkte als je naar het ziekenhuis moet.

voor alle gelevelden gefeliciteerd.

en freedom,fijn dat je poes weer terug is.

5. Snijderboerderij

Snijderboerderij Commandant van het forum

Ik ben blij dat ik niet de enige ben die helemaal niks van het voetbalevent snapt.

Ik was helemaal vergeten te oogsten vanmiddag, dus nu even snel gedaan.

6. enk52

Broer is geweest en zolder is weer een stukje leger.:)

7. bobobear

bobobear Levende forumlegende

altijd fijn als het weer een beetje is opgeruimd he lea?

ik heb het bessenevent af,dankzij mijn lieve kabouter.morgen even rustig naar het voetbalevent kijken.ik heb al de 15 rode vlaggen gemaakt.

het is hier trouwens echt benauwd zeg.op texel was het wel goed weer,goed uit te houden,alleen een beetje vaak veel wind,maar kwa temperatuur was het daar echt goed te doen hoor.

trouwens op de boot naar den helder waren we net ingeblikte sardientjes.we moesten allemaal echt bijna tegen elkaars bumper aan doorrijden.

-freedom5555- en RoelofAnton vinden dit leuk.
  8. enk52

Hier was ook best veel wind hoor van de week. Op Texel was de temperatuur nog iets lager maar denk zeker dat het lekker was.
    Er waren zeker heel veel mensen die daar nog even waren voor de vakanties begonnen. Zuid heeft nu vakantie gekregen

Leeg is het nog lang niet Bobo maar is is wel al prettig dat dat al weg is.

9. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Goede avond,
    Freedom, katje heeft toch de weg weer gevonden lees ik, gelukkig maar!
    Bobo, vandaag is hier ook voor het eerst deze week dat het zo benauwd is, was wel warm, maar nu is het hier een beetje heiig en bijna geen wind meer. Echt niet lekker.
    Lea, iedere keer een beetje werkt ook (alleen opletten dat je het aan de andere kant niet opnieuw aanvult :p)

10. enk52

Dat valt wel mee Sandra aangezien alles de deur uit is.

Deur staat nu open en er waait een klein fris briesje binnen. Heerlijk.

11. Aloryan

Aloryan Commandant van het forum

zo goede avond! ik word bekogeld met tg, farmmunten enzo :) niet verkeerd.. de eerste keer bukte ik maar nu ren ik rond met een mandje lijkt wel carnaval event :)

fijn dat de kat terecht is!
    Hier ligt er altijd eentje in de tuin, lekker veel plekjes om te liggen en daar maakt hij heerlijk gebruik van. van een paar huizen verderop ofzo.

tis hier voor het eerst een beetje benauwd geweest ja. nu is het wel weer lekker.. vanmiddag rond een uur of 4 was het niets.
    vind het tot nu toe echt heerlijk weer hoor! juist omdat het niet zo benauwd is.

Ik heb nu 8 rode vlaggen. ik heb dit event dus weer totaaaaal verkeerd aangepakt. ik dacht dat ik blauwe vlaggen moest hebben en met die munten de wolkenrij moest kopen, anders had ik veel meer vlaggen gehad, maarja we zien wel hoe ver ik nog kom.

-freedom5555- en LucieSchreurs vinden dit leuk.
  12. doj34

doj34 Forum freak

jeetje spannende wedstrijd... succes freedom en andere belgische kliekjes en cootjes.

wow ... nu al 2 - 0 voor belgie.

Laatste bewerkt: 6 Juli 2018
    -freedom5555- en -matthias1952- vinden dit leuk.
  13. Aloryan

haha ja wij zitten te genieten op de bank. ik ben geen grote voetbal fan maar dit is wel super natuurlijk!

go belgie.

-matthias1952- vindt dit leuk.
  14. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Dat krijg ik ook, maar waar heb ik dat eigenlijk aan te danken? Heb ik een aankondiging gemist?

15. Aloryan

ik denk aan die pakketten die gekocht worden door mijn buurtjes :)

-matthias1952- vindt dit leuk.
  16. Hesje

Hesje Levende forumlegende

het was een mooi doelpunt die 2e

en Kiki die Venus uit het toernooi geslagen heeft

-matthias1952- en fricor vinden dit leuk.
  17. doj34

doj34 Forum freak

Lucie er is een combipakket te koop en daarmee verwen je je buurtjes.
    (helaas kan het maar 1 keer gekocht worden)

18. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Oh, dat verklaart.. ben er blij mee Rita...

Inderdaad mooie sport, zeker Kiki was geweldig. hier nu België aan het supporteren

-freedom5555- en -matthias1952- vinden dit leuk.
  19. doj34

doj34 Forum freak

hihihi, nu snap ik kiki en venus..... mooi voor Kiki.

LucieSchreurs vindt dit leuk.
  20. Aloryan

woei gefeliciteerd belgen!!! wat een wedstrijd

-freedom5555-, -matthias1952- en simmeke54 vinden dit leuk.