Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goedemorgen allemaal:)

lucie rustig aan doen dan met je schouder,gewoon alleen doen of strijken wat je kunt/belangrijk is.wel lekker dat je poets lekker je huis gaat doen.

ik was al eerder wakker,maar ben nog even lekker teruggegaan,nu gaan we zo ontbijten en dan op pad.we gaan markten afstruinen,mits die echt stan,want de 1 zegt van wel,en de ander niet.ach we zien het wel.

gister wel naar de vuurtoren geweest,maar niet naar boven,wat een ding zegt.ik dacht dat dat ding gewoon op de grond benee stond,moesten we alsnog een soort van helling op,was al moe voordat ik bij die toren was,lolll.toen daarna met hondje naar het strand,dacht doen we wel even,wat een rotzand was dat zeg,zakte je helemaal in weg bij elke stap dat je deed.en het was best een endje lopen naar het strand.zee was te ruw,maar hij kon wel lekker bij het begin,alleen begreep hij niet waar elke keer zijn bal bleef die ik gooide voor hem,want die ging met de golven mee richting strand.hij vond het prachtig.nadeel is nu wel dat hij helemaal kapot is.je merkt wel dat ie ouder wordt hoor.maargoed hij heeft ook zijn lol weer gehad.savonds nog gebarbequed,maar het was goed fris buiten hoor.

vanavond mijn tas inpakken,scheeld,heb uit mijn tas geleefd,dus snel klaar:music::p,behalve wat we erbij hebben gekocht dan.

LucieSchreurs en -matthias1952- vinden dit leuk.
  2. Hesje

Hesje Levende forumlegende

ja bobo wat gaat het dan snel he
    maar je hebt geweldig weer gehad
    ik heb geoogst dus de vrachtwagen kan komen
    Lucie alleen doen wat echt nodig is

tot later

3. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Fijn dat je het zo naar je zin hebt Bobo,

Dat rustig aan doen van mij gaat vanzelf...mijn schouder geeft wel een seintje

4. enk52

enk52 Levende forumlegende

Geniet nog even Bobo.

fricor gefeliciteerd met level-up

fricor vindt dit leuk.
  5. Snijderboerderij

Snijderboerderij Commandant van het forum

Dan is het eigenlijk al te laat, Lucie
    Ik hoop dat jouw schouder minder pijnlijke seintjes geeft dan mijn schouder ;)

6. LucieSchreurs

je hebt gelijk SB, maar ik ben dan ook eigenwijs......wil het nooit weten als ik ergens last van heb

7. Hesje

goede middag dames

vergeet nooit dat je lichaam de baas is die wint altijd:p

8. LucieSchreurs

Je hebt gelijk Hesje, maar toch.... je weet maar nooit:p

9. Hesje

ja het kan, blijven proberen

ik heb al te vaak mijn neus gestoten

LucieSchreurs vindt dit leuk.
  10. Snijderboerderij

Snijderboerderij Commandant van het forum

Hihihi, ik ben ook koppig en eigenwijs vandaar dat ik het weet xD
    Hesje, dat klinkt heel herkenbaar. Ik zeg altijd ik ben in iedergeval geen ezel :p

LucieSchreurs vindt dit leuk.
  11. Hesje

ik geloof dat er een flinke dosis eigenwijsheid bij de kliekjes zitxD

fricor en LucieSchreurs vinden dit leuk.
  12. Aloryan

Aloryan Commandant van het forum

nogal hahaha heel herkenbaar!

lekker weekend hier! ik geniet van het mooie weer, werk braaf te hard en maak me veel zorgen om mijn kleine meisje die helemaal op is van alles en nu met v erhoging op bedje lig.. volgens mij is iedereen hier thusi toe aan vakantie.

ik snap nog steeds niets van dat voetbal event.. weet niet wat ik nou wel en niet moet leveren en doen hahaha maar ik oogst braaf steeds. Ik zie een vliegend hert die ik nog niet heb, maar durf hem niet te kopen.. moet het hier maar een beetje in de gaten houden wat nou de bedoeling is :)

Dat andere event gaat als een trein.. kon alles makkelijk leveren dus nu gewoon als een lompe event gewas zaaien en drops sparen.

morgen eens de dokter belllen of ik al opnieuw kan bloedprikken voor mijn vitamine D waardes

13. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

gewoon kopen, dat vliegend hert als je dat wilt. je kan zoveel kopen als je munten hebt, je hebt ze anders nergens voor nodig.

14. bobobear

goede avond allemaal,kom ook nog even langs op mijn laatste avondje texel.ik heb lekker geshopt toestraks,en alles ingepakt en alles staat al in het busje,op eigen terrein,met 3 slaapkamers aan die kant dus kan haast nietmis gaan.alleen morgen nog de laatste kleine dingetjes meenemen maar dat is niet veel meer.ondertussen een hele lieve kabouter voor me in de weer geweest in mijn vakantie als ik niet op tijd was.toch erg fijn hoor zo een kabouter.

-matthias1952- vindt dit leuk.
  15. Aloryan

Aloryan Commandant van het forum

sparen we niet voor een wolkenrij dan? dat dacht ik hahaha.

normaal verdiep ik me hier dus altijd in.. nouja het gaat al weer wat beter dus dat zal ook wel weer komen :p

Laatste bewerkt: 5 Juli 2018
  16. LucieSchreurs

Fijn dat ik niet de enig eigenwijze ben, maar ben mezelf al weer tegen gekomen...ga lekker slapen en dan zie ik morgen wel weer.

Yonne, als je die rode vlaggen maakt en inlevert, spaar je voor de wolkenrij en krijg je blauwe om penalties te schieten. met de muntjes die je daarmee verdient kan je het vliegend hert kopen

EDIT: @detje81 , gefeliciteerd met level 100
    Welkom bij de club;)

17. Hesje

goede nog avond

ik heb ook het vliegend hert uit de winkel hehaald

Detje gefeliciteerd met level ......

18. enk52

Goedemorgen allemaal

Detje gefeliciteerd en welkom bij de club van 100

fricor, LucieSchreurs en -freedom5555- vinden dit leuk.
  19. bobobear

goedemorgen allemaal,ik kom even snel langs.ik ging vannacht slapen tegen 2 uur en 6 uur eruit,nu even snel geoogst en dan ga ik me nu even klaar maken en de rest van de spulletjes naar de auto brengen.we hoeven pas om 10 uur eruit,maar klaar is klaar.tot vanmiddag allemaal

20. enk52

Goedemorgen Bobo

Goede reis terug. Tot vanmiddag