Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Hesje

Hesje Levende forumlegende

ja he vrolijk

ik ben aan het opruimen, éé kamertje opgeruimd nog niet alles uitgezocht maar ruimte gemaakt
    eind deze maand moet mijn slaapkamer leeg zijn
    zoon wil graag behangen
    dus moeder heeft een maand de tijd:oops:

2. Snijderboerderij

Snijderboerderij Commandant van het forum

Goedemorgen,

Hier ook een beetje bewolkt maar de zon probeert er doorheen te komen.

Hesje, succes met de opruiming.

Ik wist niet dat katten aan yoga deden :)

3. enk52

enk52 Levende forumlegende

Goedemorgen SB

Als ze maar het goede voorbeeld krijgen gaan ze het vast nadoen;)

Succes Hesje en het moet wel op tijd klaar zijn natuurlijk.

4. Hesje

ja en ik ga niet zo hard
    er komt nog al eens wat tussen
    morgen word laminaat bezorgd bij zoon in Dordt
    rara wie er naar toe mag:p
    hoop maar beetje laat in de middag;)

-matthias1952- vindt dit leuk.
  5. enk52

Gelukkig niet vandaag. Anders kan je het event niet op tijd opstarten;)

Brengt hij je dan weer naar huis daarna?

6. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goedemorgen allemaal:)

hesje succes met opruimen.

ik ging gisteren avond erg laat naar bed,kon ik bijna nog even oogsten,kwam mijn zus naar boven toe.doet ze het licht uit,dacht ik van de gang ze was net bij het lichtknopje.was het licht uitgevallen.wij chips waar is hier de meterkast.toen bleek later dat over heel texel hetlicht uit was.dachten wij nog mischien doen ze dat hier bewust om te bezuinigen.maar toen bleek later dat er stroomstoring was.maar ik had nog wel internet op lappie,ik dacht ow mooi.en 2 minuten voor het oogsten,plop geen internet meer,dus kon ik niet mijn voetbalveld oogsten:cry:hoezo verslaafdxD

straks gaan we naar de vuurtoren toe.mijn vader wil naar boven maar bobo gaat eerst kijken hoe hoog het is.niet dat ik straks aan de hartbewaking moet,want conditie is nada.ach anders maken we een foto voor de toren,zijn we er wel geweest.xD

-freedom5555- vindt dit leuk.
  7. Hesje

goede morgen bobo

je moet schrijfster worden, je kan het zo mooi vertellen
    en je maakt altijd wat mee
    je hebt best conditie je loopt altijd de trap op
    geniet maar van je vakantie hoor

Lea hij heeft een werkende pcxD
    anders moest lappie mee maar dat is weer zo'n gesjouw
    ja hij brengt me thuis, anders komt oudste zoon me halen( is maar klein stukje om)
    daarom hoop ik in de middag
    ik ga daar niet de hele dag zitten:p

8. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Goede morgen !

Als ik dat zo lees hier, wordt dat bijna een kluskliekje uitleendienst....…..
    -man van agnes : witgoedhersteller.
    -hesje opruimster...…(bij mij is het steeds verplaatsen van de ene naar de andere kamer)…..kan van niets afscheid nemen. (een kliekje heeft me reeds geschreven waarom hoor !)…..
    -zoon van hesje behanger......kan ik ook wel gebruiken.....xD

Boboke, dat is me ook iets zeg een "gans" eiland zonder stroom !! dat moet dan akelig donker zijn geweest, of was het bedoelt om overal te gaan spoken, met witte lakens over hun hoofd:music: en heuu dat je nog even internet had, komt door het restantje stroom dat je hebt dat nog in de draden zit......of zat.

En heuu boboke eerst toren bezien, hmm. denk dat jij een goede conditie hebt hoor, met je dagelijkse wandelingen met hond en dan terug naar je appartement! of heb je daar een lift??
    Hesje, wat is één voor "zending"??en welzijn ?? en van de verslaving? o_O

Hier is maar één kringloopwinkel, met één groot depot...….en laat me daar nu juist ruzie mee hebben....ik bracht 10 jaar geleden daar goederen binnen en vroeg om de rest te komen halen...…..die vrouw zei : je moet er wel bij zijn hé...….ik heb gezegd : ha nee hé, de verhuiswagen(die er ook was) kan ik niet alleen laten rijden. EN uitladen.
    A ja zei die vrouw : als jij alles op de stoep laat staan en er valt iets om, en het valt op een kind, dan heb jij dat gedaan...…..je MOET erbij zijn, anders is het onvrijwillige doodslag !!! .....ik zei : mevrouw het staat niet op de stoep het staat achter een klein muurtje van 25 cm hoog op privé terrein en als u mij zo behandeld krijg je niets.
    Heb toen het leger des heils maar laten komen...…… :)

fricor vindt dit leuk.
  9. Hesje

kringloopwinkel van de kerk opbrengst gaat naar afrika ergens
    kringloop hier dichtbij is de opbrengst voor verslavingshulp
    en die van welzijn gaat een deel naar de voedselbank
    dus als je wat nodig hebt kan je gaan shoppen

freedom het leger des heils is ook een hele goede optie hoor

ik heb al een doos vol met spulletjes die weg kunnen (hoezo te veel rommel)
    er blijft nog genoeg overxD

-freedom5555- en LucieSchreurs vinden dit leuk.
  10. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal,

succes met opruimen Hesje, het is wonderlijk wat een mens allemaal weet te verzamelen...

11. Hesje

komt dat je te lang in hetzelfde huis woont denk ik
    zet maar op zolder of zet maar boven dat is zo gemakkelijk
    je weet nooit of je het nog kan gebruiken of nodig hebt

mijn moeder zegt ik zet het wel beneden in de schuur dan kijken jullie maar8)

12. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Haha, dat komt mij bekend voor, hoewel ze nu aan het opruimen is geslagen. Ze wil ons er niet mee laten zitten. Ze is nu nog fit en gezond (net 70 geworden) maar ik waardeer het wel...Hoop dat het nog lang duurt voordat wij daar aan de slag moeten

13. bobobear

bobobear Levende forumlegende

bobo is er ook 1 die veel te veel spullen heeft en het dan verplaats van de ene kamer naar de andere,of naar de box,stel je voor dat je net iets wegdoet en het dan nodig heb.ja,ik ben niet zo erg als sommige oppotters hoor,dat je ongedierte hebt en niet eens behoorlijk kunt wonen in je huis.maar als ik iets wegdoe gaat het ook naar een goed doel,of het moet niet meer heelzijn of wat dan ook,dan gooi ik het wel weg hoor.

14. Hesje

ja toen mijn moeder 70 was deed ze ook nog alles hoor toen had ze me niet zo nodig
    ze regelde en kon alles :)
    maar dat is de laatste jaren over

zo ik heb eerst een paar spelletjes gespeeld en het vliegend hert uit de winkel gehaald
    die miste ik nog:)

zo de werklui zijn vers brood, beleg en drinken wezen halen in de supermarkt
    auto staat hier voor het raam

15. enk52

Goedemiddag

Ik heb weer een berg staan die mijn broer komt halen voor de rommelmarkt van het park waar hij woont.

PLINK PLOINK

Happy knechtendag

-matthias1952- vindt dit leuk.
  16. Hesje

ah jij ben goed bezig Lea
    gelijk opruimen

ik ben er klaar voor;)
    twee van mijn velden ook
    de derde is nog niet klaar, pas om half drie:)

17. Snijderboerderij

Snijderboerderij Commandant van het forum

Ik ben er ook klaar voor :)

Ik heb een drukke ochtend gehad en nu is het tijd voor wat ontspanning :)

Ik heb niet zoveel rommel.
    Kijk dat is het voordeel van het wonen in een appartement, ik heb geen zolder of kelder en mijn schuur is niet zo groot xD

18. Hesje

dat is een groot voordeel SB

ik heb veel te veel opgespaard
    en nu mijn energie wat minder is en ik op ga ruimen stop ik op een tijd dat anders in bewaren overging
    mu elke dag een stukje en ooit is mijn huis opgeruimd

LucieSchreurs vindt dit leuk.
  19. enk52

Mijn zolder stond ook overvol. Vorig jaar al een deel meegegeven en nu weer wat.
    Zo raakt het ook ooit opgeruimd.

20. Hesje

ja die zolder
    alles staat aan 1 kant want er zou een nieuwe aansluiting van de ketel en een nieuw dakraam komen
    maar dat moet nog gebeuren
    gewoon afwachten toch??? ja toch??

LucieSchreurs vindt dit leuk.