Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Hesje

Hesje Levende forumlegende

goede morgen

lekker spannend dan zo'film:oops:

eerst maar wat drinken

fricor en -freedom5555- vinden dit leuk.
  2. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal

Het aftellen kan beginnen, nog twee dagen werken en dan beginnen met de vakantie voorbereidingen

3. Hesje

O lekker Lucie

altijd heerlijk om naar toe te kijken

4. enk52

enk52 Levende forumlegende

Goedemorgen Hesje en Lucie

Lucie fijn hoor. Waar gaat de reis naar toe?

Bobo weer veel plezier vandaag.

Hesje ook alweer gefeliciteerd met level-up

5. LucieSchreurs

Het gaat drie weken Normandië worden, niet te ver en toch echt vakantie

-freedom5555- vindt dit leuk.
  6. enk52

Lekker hoor, alvast veel plezier:)

7. Hesje

veel plezier vast

ik hoor de bussen weer rijden

ook de werklui zijn weer aanwezig

8. enk52

Nog een paar weken dan is het bouwvakvakantie

9. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

Lucie, Normandië... lekker veel zeevruchten eten?

LucieSchreurs vindt dit leuk.
  10. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Goede morgen, bijna middag, voor mij toch althans.....

Matthias dank voor de hint kwestie van die "vernis" dingen...…...met spatel voor keramische platen. : )

Lucie, je gaat toch wel naar de Mont Saint Michel ook denk ik zo...… leuk hoor...….bij mij is het 40 jaar geleden toen ik er was.....en het was toen echt de moeite waard...….
    En inderdaad de zeevruchten niet te versmaden...…..

Tja en dan de grafzerken van de oorlog in Normandie…..daar wordt je niet meteen vrolijk van …...duizenden en duizenden.....je zal ze al wel tegen komen als je hier in West-Vlaanderen in de Westhoek komt(Ieper, spelen ze elke dag om 20.00 uur "the last post" is wel voor WO1 in weze opgericht maar ook voor WOII.....)

-matthias1952- en LucieSchreurs vinden dit leuk.
  11. enk52

Ria ook weer gefeliciteerd met een level erbij

12. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goede avond allemaal:)

vandaag naar ecomare geweest,is wel leuk opgezet hoor,niet al te groot,maar wel gezellig en leuk als de verzorgers ze voeren.waren haast niet bang hoor.en een brutale albatros die steeds die vis van die zeehonden wilde pikken.daarna lekker makkelijk chinees gehaald,je moet toch genieten met je vakantie.1 arm is een beetje verbrand,vergeten in te smeren.normaal verbrand ik niet zo snel,maar er stond een windje en dat met het zonnetje is het snel gebeurd.

ik dacht chips ben vergeten te dobbelen,is het tot morgen.jippie,kan ik nog even gokken:p

-matthias1952- vindt dit leuk.
  13. enk52

Klinkt heel gezellig allemaal Bobo en je hebt gelijk om lekker makkelijk te eten.

Die zon is zeker gevaarlijk UV is heel hoog nu en met die wind merk je het niet.

14. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

[​IMG] Boboke die in ecomare, een bruinvis een visje geeft...…xD

fricor, -matthias1952- en bobobear vinden dit leuk.
  15. bobobear

ik dacht nog vnochtend moet ik me insmeren,maar toen dacht ik het is niet zooo warm,maar had ik dus beter wel kunnen doen.en ik had het ook helemaal niet gemerkt ,pas toen ik thuis kwam dacht ik wat is mijn schouder en arm toch warm.gelukkig maar een klein beetje verbrand en niet zo erg.

freedom xD.....xDlolllll

-matthias1952- vindt dit leuk.
  16. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Voor de Belgen in het kliekje: proficiat met de overwinning, was wel een heel spannende wedstrijd!

-freedom5555- en -matthias1952- vinden dit leuk.
  17. bobobear

zo,en of dat spannend was zeg.ik heb alleen het laatste deel gezien,vanaf het 1e doelpunt van belgie.ik zat er meteen goed in.ik kom dan wel uit nederland,maar wij doen niet mee,dus dan blij zijn voor belgie

18. LucieSchreurs

Zeker weten;)

@-freedom5555- , wijn zijn een paar jaar geleden al in Mont St Michel geweest, is inderdaad de moeite waard als je op het eindde van de dag gaat. Er komen nogal wat bussen overdag, en dat doet echt afbreuk an de sfeer en het belang van de plaats.

De stranden gaan we zeker naar toe, erg indrukwekkend wat er gedaan is voor onze vrijheid

19. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

lucie, let ook eens op het verschil in hoogte met de gedijden. kan zelfs tot 10 meter verschil maken. super om te zien, alleen niet zo leuk als je ingesloten wordt. is m'n man overkomen in Bretanië. gelukkig kan hij zwemmen. anders waren de hulpdiensten misschien te laat.

-freedom5555- vindt dit leuk.
  20. enk52

Goedemorgen allemaal,

-freedom5555- en fricor vinden dit leuk.