Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Hesje

Hesje Levende forumlegende

dat doe ik ook hoor Sandra maar er is nog nooit iemand ingetrapt
    als je klaar ben zeggen ze had het dan gevraagd
    ja
    schaduw heeft goed gedobbeld daar is de salamander binnen
    misschien morgen de wolkenrij

-matthias1952- vindt dit leuk.
  2. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goedemorgen,kom even dag zeggen en duik dan mijn bedje weer in.

3. enk52

enk52 Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal

4. Hesje

goede morgen

grappig Lea

Sandra dat was dan een heerlijke dag gisteren

fricor vindt dit leuk.
  5. enk52

Goedemorgen Hesje

Heerlijk zo´n ontbijtje op de zondagmorgen

Sandra dat was zeker een fijne dag zo en gewoon wat doen als je de energie er voor hebt.

Er staat weer ontzettend veel wind, alles staat te klapperen.

6. Hesje

hier niet hoor een beetje maar

wel liep net iemand haar hond uit te laten
    het dier blaft harder dan dat het loopt

de wolken rij is binnen :)

fricor vindt dit leuk.
  7. enk52

Dat is ook wel fijn zo vroeg op de ochtend

Gefeliciteerd met de wolkenrij. Ik heb nog maar een rondje ander gewas gezet want heb nog veel eventgewas en geen drops meer. Kon er wel net nog 10 maken.

8. Hesje

ja ik heb ook nog veel gewas over dus er staat weer lang op

de wind komt nu ook wat opzetten
    even door laten waaien

9. Snijderboerderij

Snijderboerderij Commandant van het forum

Goedemorgen,

Gefeliciteerd met de wolkenrij, Hesje

Ik neem een kopje thee, ontbijt ziet er heerlijk uit maar is nog iets te vroeg voor mij

10. enk52

Goedemorgen SB

Alleen een kopje thee is ook lekker:)

11. Hesje

O ja, je denkt toch niet dat ik aan zo´n ontbijt zit ;)

12. enk52

Ik ook niet hoor Hesje. Een paar eenvoudige boterhammen met een mok thee. Is prima;)

Justin gefeliciteerd met level-up

13. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal

hier staat ook een flinke wind,en ik zit tegen vieze ramen aan te kijken. Vorige week is de buitenboel geschilderd en nu mag ik een paar weken de ramen niet doen omdat de verf compleet moet uitharden

14. Hesje

hi hi had ik pas ook toen het rooster vervangen is
    boven op een slaapkamer
    u mag het twee dagen niet zemen hoor ik zei zullen el twee weken woden
    nou ik denk dat het deze week aan de beurt is

zo is het Lea
    dat plaatje is gewoon voor de gezelligheid

Justin en Lea gefeliciteerd met jullie level erbij
    als ik dat niet doe ben ik het zo weer vergeten
    het gaat soms zo snel met de buurtjes

15. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Goede morgen iedereen...…

Sandra dat was wel een fantastische picknick dat je dochter helemaal alleen gemaakt heeft...….;)

Dankjewel voor het ontbijt Hesje maar zou het ook niet binnenkrijgen op de vroege ochtend, is meer een brunch dan voor mij....hier eet ik wat rijstwafels al jaaaren en daarna 3 grote mokken thee...…

Tja ramen zemen Lucie...….na zo een werk is meestal niet evident......hopelijk zijn er geen verfspatten op o_O hier was het vorig jaar gevernist en wel spatjes op.....'k ga er niet aan beginnen van met white spirit ofzo het eraf te halen, is toch doorschijnend, moeten ze maar denken dat het "luchtbellen" in het glas zijn...…xD(was indertijd zo met handgeblazen glas ;))

Hesje, heuuu die ramen van jou : had het dan gevraagd aan je zoon die er nog was vorige week.....;)

Hier sedert gisteren de wolkenrij binnen, voor de rest dobbel ik niet zo goed(lees slecht) , juist toch de salamander binnen sta nu voor nr.38 heb gewassen te kort o_O en zou graag het skateboard hebben.

Sanham tja ik heb een redelijk grote tuin, maar er zijn er veel groter hier hoor, maar zou liever ruilen met die van jou hoor......zeker met buren die eikenboom hebben staan die eerder in een park thuishoort, kwestie van grote, en daarvan krijg ik de bladeren binnen in de herfst...…:( zelfs heb ik geen loofbomen en nog een paar coniferen, maar hele grote dan) die heeft een beukenhaag voor een stuk en in de lente komen dan daar bladeren van af :cry:

PS !! : Enk feli's met je level up....had ik niet gezien, maar zat er wel op te wachten ;)

16. enk52

Dank jullie wel Hesje en freedom. Gaat niet zo snel meer hoor.
    Voor de volgende 124 miljoen.:wuerg: Dus ben wel weer een paar weken bezig.

17. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

@-freedom5555- je kan de spatjes vernis makkelijk weghalen met z'n schraper om keramische kookplaten te reinigen. heb ik ook gedaan toen we nog houten ramen moesten oliën. gaat super goed en geen krassen.
    de wind is dus naar het noorden getrokken. ben toch blij dat het bij ons nu goed gaat. super qua temperatuur nu in de ochtend.
    nu maar even aan de brunch die Hesje zo mooi heeft klaargezet. prettige zondag verder.

18. bobobear

bobobear Levende forumlegende

ik kom nog even gezellig langs ,en dan ga ik op pad naar de markt van vandaag,alsof wij geen markten hebben in amsterdam,lolll.morgen gaan we naar ecomare.het begint hier nu ook echt warm te worden.straks als het gaat met mijn hondje naar de markt,maar hij heeft last van de warmte,dus moet even kijken of dat gaat lukken met zijn gestel.ja voor hondje is het ook vakantie natuurlijk

19. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Goede (bijna) middag,
    Na al dat lekkers van gisteren, zal ik hier de brunch maar even overslaan. Gewoon een boterham en een kopje thee ;)
    Bobo, met hondje ook goed uitkijken voor zijn voetzolen met deze warmte! Hier gelukkig ook nog wel wat wind.
    Vandaag nog een lekker rustig dagje met het gezin, alleen mijn zoon even overhoren voor zijn laatste toetsen. Dan hebben ze alleen nog wat sportdagen, klassenuitjes en schoolfeesten en dan zit het jaar er weer op.

20. Hesje

lekker relaxt Sandra
    hier is het ook weer stil

dus nu in de rust modus, weer wat opgeruimd/ meegegeven
    heel rustig aan word het weer mijn huis

fricor vindt dit leuk.