Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussion in 'Overig archief' started by Farm_F.A.Q, Jan 3, 2014.

Dear forum reader,

if you’d like to actively participate on the forum by joining discussions or starting your own threads or topics, please log into the game first. If you do not have a game account, you will need to register for one. We look forward to your next visit! CLICK HERE
  1. Hesje

Hesje Levende forumlegende

mijn susi mest komt altijd uit vanalles en nogwat ik koop ze nooit
    O ja mijn huis is weer stil
    zoon is weer naar zijn eigen huis

ik heb lange gewassen gezet
    fijne avond en tot morgen

2. Snijderboerderij

Snijderboerderij Commandant van het forum

Goede avond,

Sandra dat is fijn om te horen, duim voor meer goed nieuws voor je.

Nog geen flush gegooid .
    Fijne avond allemaal

3. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Iedereen bedankt voor het meeleven, voel mezelf ook weer positief nu ik van de eerste schrik bekomen ben.

Hesje zal wel weer wennen zijn die stilte om je heen.
    Dobbelen gaat hier erg goed, de allereerste worp was een flush op de enen. Ik heb nu 34x gespeeld en al 6110 punten. Nog 10 stappen en dan heb ik eindelijk een salamander, was het enige dier op de farm dat ik nog mis.

4. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Pff, fijn Sandra positief nieuws, we blijven duimen

Hier een beetje gammel, hoop toch niet op het buikgriepje van de collega's

5. enk52

enk52 Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal

Syrah gefeliciteerd met level-up

fricor, -freedom5555- and bobobear like this.
  6. Hesje

goede morgen

wat een heerlijk plaatje is dat

fricor and -freedom5555- like this.
  7. enk52

Goedemorgen Hesje

Plaatje vond ik wel bij het weer passen

Jij hebt een heerlijk ontbijtje:)

8. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goedemorgen allemaal,kom even langshuppelen.gisteren was internet erg traag en lappie erbij,vandaag niet veel verbetering in,maar ik ben een volhouder hoor,dus ik moet en zal oogsten,lollll.hieris het niet zo warm als in amsterdam,scheelt een flink stuk hoor.fijne dag allemaal

9. enk52

Goedemorgen Bobo

Kan wel aan de internetverbinding liggen hoor. Die zijn meestal niet zo snel in vakantiehuizen
    Het was gister ook minder warm aan de kust, dat kon ik hier al voelen maar vandaag weer warmer
    Veel plezier vandaag.

10. Hesje

fijne dag bobo

als hij het maar doet toch=
    lange gewassen zetten dan hoef je niet zo vaak te oogsten

11. bobobear

bobobear Levende forumlegende

gister onderweg hiernaartoe was het echt warm,maar toen we van de ferry afkwamen voelde je al gelijk verschil.ik heb er nu redelijk lang gewas op gezet,ik heb al veel eventgewas dus het kan.straks naar de markt hier en mischien even naar het strand met mijn hondje.

-freedom5555- likes this.
  12. enk52

Daar is het goed weer voor Bobo. Veel plezier.

Ik vond het gister te koud in de schaduw. Er stond aardig wat wind en in de zon was het weer veel te warm

13. Hesje

hier was het lekker in de schaduw
    niet in de zon

ik word verslaafd aan het dobbelenxD

-freedom5555- likes this.
  14. enk52

Ik vind het ook wel een heel leuk spelletje. Wolkenrij is binnen:)

-matthias1952- likes this.
  15. Snijderboerderij

Snijderboerderij Commandant van het forum

Goedemorgen,

Het is nu heerlijk weer buiten. Ik heb van mijn kopje thee en broodje genoten terwijl heerlijk in het zonnetje zat.

Bobo, geniet van je vakantie.

Syrah, gefeliciteerd met levelup.

Neem nog een 2de kopje thee en ga nog even op het balkon van zonnetje genieten voor het te warm wordt.
    Straks proberen of ik nog wat in het huishouden gedaan krijg(bv. kattenbakken moeten verschoont worden).

Dat dobbelen is heel leuk, jammer dat de bekers altijd zo snel op zijn :p

-matthias1952- likes this.
  16. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Goede morgen iedereen,

Heb wel wat bijgelezen, maar vergeten bijna, gisteren geen kans gehad, lees : te moe, om hier te posten, was mee bezig in de tuin met tuinman, eentje die dus "echt" doorwerkt hé...…...2 kliko's vol, na het snoeien van een hulst, die in weze in kegelvorm moet maar nu een piramide is geworden xDtja hoekig is mannelijk hé, rond is vrouwelijk.....de wetten van de natuur. buurman snoeit ook alles vierkant, terwijl vrouw aan de andere kant prachtig rond kan snoeien...……
    Dan die hagen hé......of heggen...…...zijn ook een stuk gedaan.....staan nu 5 of 6 grote blauwe zakken, van 100 liter vol met snoeisel.....en als je naar container park rijdt moet je hier betalen...….en dat terwijl ze een groene gemeente willen. o_O
    Dus telkens de kliko's vullen dan maar hé...…….

Sanham, dat is tot nu toe wel fijn nieuws dat je gekregen hebt.Zo te lezen.

Hesje, zoon voorgoed naar zijn huis...….dat zal wel flinke wennen zijn, terug alleen, na zoveeeeeeeeeeeel maanden...…..

SB. ooit heb jij eens een foto hier gezet, met de sneeuw in de straat, en vond dat je een prachtig zicht hebt...…..als je daar NU je thee en broodje eet, is om jaloers op te zijn...….. ;)

Bobo geniet van je vakantie en let op dat hondJE niet naar het vasteland zwemt hé...…..xD

Enk proficiaat met je wolkenrij, ik moet nog 9 x spelen denk, zit hier te wachten op men lange gewassen...…..en is leuk dobbelen, maar ik bak er niet veel van...….
    En te koud in de schaduw?? hier was het 29 graden in de schaduw:music:

Zal ook eens gaan voortdoen, alhoewel val in't slaap......gisterenavond dan nog met verloren gelopen hond, gaan zeulen...…..ttz. broer van eigenaar opgebeld, is men buur maar waren niet thuis...….verloren is die niet, die graaft zich uit...…..

17. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal

Flink gewerkt Freedom en ook nog een hondje terug naar zijn baas, je hebt het er maar druk mee.

Hier genoeg eventgewas om de wolkenrij te halen , nu langere gewassen voor de drops

18. enk52

freedom je bent er maar weer druk mee

In het zuiden was het warmer dan meer naar boven. Het is vandaag hier ook warmer.

19. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Tja is zo een redelijk klein bruin hondje, 50 cm lang, met korte pootjes en die graaft zich uit en héél snel...….man heeft al 50 cm draad in de grond gestoken, maar mag niet baten, om de 2 dagen staat die hier, maar is wel een jachthondeje, jaagt op konijnen en katten :( hoop maar dat hij nooit iets doet aan mijn kat.....in weze is het de hond van broer van de man hiernaast, die in straat achter ons woont......die van hiernaast hebben vorige week het vrouwtje bijgehouden 5 dagen....en mensen zagen het dier alleen lopen en spraken me aan, ze wilden het naar de politie brengen...…
    Dus ikke maar GSM nummer van buurvrouw gezocht, die heeft dan haar schoonbroer verwittigd, om op straat te gaan staan, zodanig dat hij de mensen met hondje in hun armen zag aankomen.....:wuerg:

Zit hier ook op men lange gewassen te wachten.....zijn sneeuwballen xD echt hoor, of sneeuwbloemen dat ben ik kwijt.

Oef men kat is van de scanner gekomen kan ik eraan :music:

LucieSchreurs likes this.
  20. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Goede morgen allemaal.
    Vandaag even lekker uitgeslapen, nu lekker genieten van het mooie weer.
    Freedom, goede daad weer verricht met hondje bij het baasje afleveren. Toch wel vervelend voor zowel hun als jou dat het beestje iedere keer onder het hek doorkruipt. Ik denk dat je tuin er weer mooi uitziet, maar zal wel een werk geweest zijn! vandaag maar even rustig aan doen.