Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussion in 'Overig archief' started by Farm_F.A.Q, Jan 3, 2014.

Dear forum reader,

if you’d like to actively participate on the forum by joining discussions or starting your own threads or topics, please log into the game first. If you do not have a game account, you will need to register for one. We look forward to your next visit! CLICK HERE
  1. bobobear

bobobear Levende forumlegende

en ik ben er ook weer.hondje moest nog eten en prikken en uit,dus dan moet ik wel.lekker een kopje thee,die gaat er bij mij ook wel in.

zo ziet mijn hond er soms ook wel uit,voordeel of nadeel ligt eraan hoe je het ziet is dat hij bruin is,dus bij hem zie je het niet zo

nou niets doen tine,ik lees dat je genoeg gaat doen,maar wel leuke dingen:)

-matthias1952- likes this.
  2. enk52

enk52 Levende forumlegende

Goedemorgen Tine en Bobo

Tine veel plezier

Bobo hij neemt wel het vuil mee naar binnen dan maar je zal wel wat gewend zijn ondertussen.

3. bobobear

nou,als ik weet dat ie in een blubbersloot heeft gezeten,dan gaat ie eerst nog even in schoner water voor we naar huis gaan.maar inderdaad ik ben wel wat gewend met hem.hij heeft ook ik weet niet hoeveel handdoeken klaarliggen voor het geval dat.

4. enk52

Bobo gefeliciteerd met level-up

5. bobobear

dank je wel

6. Hesje

Hesje Levende forumlegende

zoiets bobo ;)

rn gefeliciteerd met je level up

-matthias1952- likes this.
  7. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

dat bedoel ik dus met niets doen. gewoon gezellig genieten, en geen gedoe hoor met eten deze middag. gewoon puree met stukje gebakken vis en broccoli.

8. Snijderboerderij

Snijderboerderij Commandant van het forum

Goedemorgen,

Heerlijk kopje thee :)

Ik kreeg net een apje dat er niemand was die koffie kon zetten voor het mamacafe in het buurthuis (stille hint)
    Mamacafe begint om 8.30 uur dus ik ga er zo naar toe, kan ze toch moeilijk voor een dichte deur laten staan.

Tot vanmiddag

LucieSchreurs likes this.
  9. enk52

Goedemorgen SB

Veel plezier

10. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Gezelschap was gezellig, eten wel aardig. Ik heb veel jonge collega's die moeten op de centjes letten. Het werd onbeperkt sushi eten. Wel aardig, maar kwalitatief niet heel hoogstaand. Maar goed het gezelschap was prima

Fijn dat mijn gok met de lange gewassen goed was

Veel plezier SB, lief hoor dat je dar meteen naar toe gaat

11. bobobear

tine,gelijk heb je.lekker makkelijk en voor de rest gewoon gezellig genieten.

sb wat ben je toch ook weer lief he,dat je dan gelijk maar gaat.ze weten wel wie ze hinten,hihihi.

lucie,ach als het maar gezellig was toch,daar gaat het om.al mag het eten natuurlijk ook wel lekker zijn dan:music:

hesje,inderdaad zoiets met die handdoeken,alleen geen nieuwe hoor,want als ik hem ermee af heb geroogd zijn ze niet meer om aan te zien.

LucieSchreurs likes this.
  12. enk52

PLINK PLOINK

Happy knechtendag

13. Hesje

sorry bobo ik had geen oude handdoeken

succes straks allemaal met het event

14. Snijderboerderij

Ik zit er klaar voor xD

Iedereen succes met het event

15. enk52

Succes iedereen

Vergeet ik witte onschuld te nemen. Dus gaat even langer duren voor de 1e ronde klaar is.

16. bobobear

goedemiddag allemaal,net de eerste ronde erop gezet,ik had er gentiaan opstaan en had 128,128 en 112 dropjes,want daar stonden ook nog wat reuzebomen enzo,geen slecht begin volgens mij

iedereen succes met het event.

ik ben steeds maar niet wakker te krijgen hoor,het is echt een drama met mij,maargoed,ik doe wat ik kan en neem mijn rust gewoon wat meer als het kan

17. enk52

Verstandig Bobo

MamaU gefeliciteerd met level-up

18. Snijderboerderij

Dat is inderdaad geen slecht resultaat met de drops
    Ik heb totaal geen energie meer, eerste ronde staat erop dus kan ik ga even de binnenkant van mijn ogen bekijken ;)

19. bobobear

2e rondje heb ik erop.

sb,je blijft wel moe steeds he.is er niks tegen te doen?

ik ben ook wel moe,maar zijn gelukkig periodes.en bij mij heeft het weer er ook erg mee te maken

lea,balen dat je witte onschuld bent vergeten.nou wel gedaan?

chipws,ik dacht dat we vandaag die uitbreiding van die voetbalevent zouden krijgen,is het morgen,en ik maar steeds op f5 drukken,lolll

20. Hesje

je hebt ook een drukke morgen gehad SB
    neem je rust

ik had op schaduw ook geen onschuld gedaan
    er zat nog meloenmagie in:oops:
    verder had ik totaal over de 400 drops dus ook erg tevreden

is het nu de bedoeling dat we die coop quest doen an alles inleveren wat we afgelopen week verzameld hebben?
    tsss dan heb ik nu al een tekort:p