Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. enk52

enk52 Levende forumlegende

Goedemorgen Hesje

Gelukkig kunnen we hier nog samen eten al is dat niet hetzelfde natuurlijk;)

2. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

goeie morgen. fijn hier alle bezigheden te lezen.
    wordt het een zonnige zondag?
    veel plezier alvast voor iedereen.

3. Hesje

Hesje Levende forumlegende

goede morgen Tine

zo is het Lea
    we eten gewoon hier samen met het kliekje:)

4. enk52

Goedemorgen Tine

Volgens mij wordt het mooi weer vandaag:)

Gezellig Hesje:)

5. Hesje

ja ook hier komt de zon al binnenkijken

ik ga beneden de zonnewering maar dicht doen en het scherm naar benedn

6. enk52

Even de warmte uit huis houden.

Van de week een paar dagen wat koeler tussendoor, verder prima weer.
    Zo houden we het wel even vol met af en toe een bui voor de tuin.:)

7. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goedemorgen allemaal:)

8. enk52

9. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

hallo iedereen. ik begin een beetje te ervaren wat Hesje meemaakte.
    kreeg gisteren bericht dat ze vanaf woensdag bij ons nieuwe ramen komen plaatsen. dus, kasten leegmaken en verplaatsen. straks veel stof binnen (maar we krijgen er dan wel wat voor terug.) we wonen nu 40 jaar in ons eigen huis en dan begint er van alles aan vernieuwing toe te zijn. (nieuwe vloeren waren 6 jaar terug aan de beurt)

10. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal,
    Succes Tine, je zult zien dat het gaat schelen met de kou in huis, maar eerst is het even doorbijten.

-matthias1952- vindt dit leuk.
  11. the_liberty

the_liberty Forum-ambassadeur

goedemorgen allemaal. succes tine met je werkzaamheden aan huis. maar dan zit je er 's winters wel warmer bij. hesje bij jou gaat het nu ook vlug, nog 14 dagen en die zijn ook zo om. fricor gefeliciteerd met je zoon en een fijne dag. ook hier wolkenrij binnen van de farm en nog 10 voor de wolkenrij baha en dan nog even door met de linker rij. ik heb straks de inktvis en de rest komt vanzelf. zo even koffiedrinken en dan wassen beneden. drukke dag al ton zijn planten en pakken enz die hier waren gaan over naar zijn huis. gelukkig dan krijg ik weer ruimte. fijne dag allemaal

Laatste bewerkt: 10 Juni 2018
    fricor en -matthias1952- vinden dit leuk.
  12. doj34

doj34 Forum freak

Goedemorgen,

gelevelden gefeliciteerd. Lea je gaat toch weer als een trein. (heb je hem al?)

hesje dat wordt echt aftellen. Geniet nog van de komende dagen.
    fricor gefeliciteerd met zoon.

hier is het huis leeg. manlief en kids gaan richting lelystad, een verjaardag van een 93 jarige vieren.
    Ikzelf heb vanmiddag een reunie van mijn vaderskant, een nicht uit Australie is over en wil kennis maken met de familie.

prettige zondag allemaal.

oh ja, de octopus is binnen.

13. enk52

Tine veel succes met je ramen en leeghalen van je kasten

Ria jij blijft ook maar rennen

Rita nee ik heb die trein nog niet. Kreeg wel een 2e vaartochtje.. Veel plezier vandaag en leuk die vere familie.
    Ik moet nu ruim 84 miljoen voor het volgende level dus dat duurt wel weer even.

14. the_liberty

the_liberty Forum-ambassadeur

lea gefeliciteerd met levelup en zoveel miljoenen het lijkt wel het laatste level naar 100. maar ja je gaat als een trein.

15. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Goede morgen, kom even kijken of er nog wat over is van het lekkere ontbijt.
    Fricor gefeliciteerd met je zoon.
    Tine succes met het leegruimen en de stof. Straks wel lekker warm en minder stookkosten!
    Rita veel plezier op de familie reünie.
    Hier even een luie zondag na een drukke week, dus even tijd om op de farm door te jagen voor de wolkenrijen. Op de gewone farm nog bijna 240 drops nodig, dan is de wolkenrij binnen. Op baha zit ik op 95 opdrachten van de 120 voor de wolkerij. Ziet er allemaal dus goed uit.

fricor, -freedom5555- en -matthias1952- vinden dit leuk.
  16. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Goede middag bijna...…

Enk feli's met je level up.....dat is een hele hoop punten die je moet halen voor het volgende level, denk dat BP geen zin heeft/had om boven de 300 nog levels bij te maken...…8)

Fricor feli's met je zoon, hoop dat jullie een leuke dag hebben ;)

Matthias, succes met alles inpakken, verschuiven...….wordt al moe als ik het lees...….:( hier zou ik enkel de overgordijnen en gordijnen er moeten afhalen...…maar dat zijn dan ook loodzware.....en dan nog de rest.....

Doj, wel leuk een nicht uit Australie die op visite komt...…. ;)

Ria, ren jezelf niet voorbij hé, wat jij allemaal kan......en dan nog wolkenrijen binnenhalen.....xD

Hier nog 1 keer gewas inleveren en wolkenrij is volledig...….maar dan de rest nog hé, op iets meer als 2 dagen o_O weet niet of dat lukt, zal maar eventgewas tijdens de nacht zetten ook dan, en dan ongerust gaan slapen, met in achterhoofd : ik moet oogsten:music:

O jeetje moet dringens men fijne was uit de machine halen, totaal vergeten...…..:oops:

17. fricor

fricor Commandant van het forum

goedemiddag allemaal,

dank voor de felies. tiener is in ene een twenner geworden....

events nog lang niet af, maar wel een octopus binnen. hopelijk komen de wolkenrijen ook nog voor het afloopt.

allemaal een fijne dag
    groetjes en knuf.

-freedom5555- en LucieSchreurs vinden dit leuk.
  18. omaagnes55

omaagnes55 Forum-overlever

Goedemiddag, hier terug van het eiland Sylt. We hebben het prachtig gehad en bijzonder goed weer.
    Kon op de Ipad wel oogsten maar niets inleveren, had wel het geluk een aantal keren de 24 uurs oogstbonus te draaien, dus goede zaken gedaan.
    Events zien er nu beide rooskleurig uit.

Gefeliciteerd voor alle gelevelden van de laatste week, want op de Ipad kan ik helaas niet reageren op het forum, we lezen. Fricor nog gefeliciteerd met je zoon.

fricor en LucieSchreurs vinden dit leuk.
  19. Hesje

Lekker fricor
    ik zoek een lekkere uit hoor:)

welkom terug Agnes
    wat fijn dat jullie genoten hebben
    en lekker kon oogsten inleveren is zo ook leuk

ik ben bijna klaar met de baha quest nog 3 en nog 5 leveren maar de parel waren op

fricor vindt dit leuk.
  20. enk52

Welkom terug Agnes.

Fijn dat jullie genoten hebben.
    Ik kan gewoon reageren op de ipad.