Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. enk52

enk52 Levende forumlegende

Goedemorgen Hesje en Bobo

Dat zijn zeker leuke kopjes Hesje:)

2. Hesje

Hesje Levende forumlegende

ja iets verder gezocht
    ik mag toch niet oogsten;)

3. enk52

Heb wel de siertuinen gedaan hoor. Die mogen vanavond weer.

freedom gefeliciteerd met level-up

4. Hesje

ja die heb ik ook gedaan hoor maar ja
    dat is zo gepiept

5. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Goede zonnige morgen iedereen...….

Hier ook enkel de siertuinen gedaan...….bahamatje met de hand aangezien de toverbomen reeds klaar waren gisteren na 14.00 uur...

Leuke plaatjes Enk en Hesje.....en "the friends" drinken enkel koffie;)

Hesje, snap je héél goed hoor, hoofd wil wel maar lichaam niet.....en dan ga je forceren en gaat het slechter.....dus kalm aandoen, ook al staat dat woord waarschijnlijk niet in je woordenboek.....

Enk had jij ergens last van, nadat je de draad had doorgesneden met je heggeschaar??
    Daarom begin ik niet aan het heg, moet trouwens op een ladder staan en als er dan iets gebeurd....

Nu te hopen dat men grasmaaier het nog doet......tzz. dat het vliegwiel nog goed vast staat......en niet rondvliegt. stel je voor :cry:ben ik wel héél bang voor.....heb wel al een nieuwe draad (kabel meer zoals de vorige ) gaan halen....

6. enk52

Alleen een doorgeslagen stop freedom en het verlengsnoer kon ik weggooien maar dat was beide vervangbaar.

7. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal

Hier al op de fiets aarde stad geweest, kon nog net voor het te wam werd. Moest limonadesiroop hebben die ze bij ons bij de supermarkt niet meer in het assortiment hebben

8. bobobear

bobobear Levende forumlegende

zo,ik ben er ook weer,vanochtend al op pad geweest naar de kat van mijn nicht,toen was het nog goed frisjes hoor.maar nu is het goed warm.nu heb ik even rust en dan straks weer op pad,maar natuurlijk wel eerst even het event opstarten enzo.hoezo verslaafd,hahaha

9. enk52

Goedemiddag

PLINK PLOINK PLINK PLOINK

WK voetbal sieritem verkoop

partyticket en nieuw item

-freedom5555- vindt dit leuk.
  10. bobobear

zo,eerste gewassen staan erop:music:

11. enk52

Hier staat ook alles

MamaU gefeliciteerd met alweer een level erbij

12. Hesje

-freedom5555- en bobobear vinden dit leuk.
  13. Aloryan

Aloryan Commandant van het forum

poeh freedom dat zal schrikken zijn geweest.

heb hem hier wel eens doorgezaagd met de heggenschaar :) dan knalt alles eruit, maar dat is het.

schoolreisje was super leuk. ik heb een bijzondere doelgroep :p dus was hard werken, maar het is het altijd zo waard als je de kids ziet genieten van zo'n dag.
    wel helemmammaaaaaal stuk, dus was blij dat een kaboutertje savonds even checkt of ik niet in slaap ben gevallen, daardoor begonnen met lekker veel drops.. volgens mij snap ik de events ook, ziet er ingewikkelder uit dan het is.
    misschien vanavond zelfs nog energie om te checken of ik alles op voorraad heb wat ik nodig heb.

voel me overall ietsje beter, maar zo'n week hakt er dan nog wel in.

14. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Goedenavond allemaal,
    Kom ook nog even langs. Druk dagje geweest, vanmorgen de grote weekboodschappen gedaan. Vanmiddag bij zoonlief op school geweest, heeft gewerkt aan een plusproject, waarvoor ze vandaag een afsluitende presentatie moesten houden. Vanavond een rondje door de wijk gelopen met de collectebus van Natuurmonumenten. Tussen alles door wel tijd gehad om de events op te starten. Ik vond de ene er eerst ook ingewikkeld uitzien, maar heb ze nu wel door.

Yvonne, fijn dat de kinderen zo genoten hebben. Nu zelf even rustig aan en weer opladen.
    Freedom jij had jezelf zo te lezen bijna op de verkeerde manier opgeladen, kan me voorstellen dat je daarvan schrikt.
    Lea, kleinzoon naar huis begrijp ik. Superfijn voor de hele familie. Nu lekker in eigen omgeving verder aansterken, dat geeft ze vaak veel meer rust en dan herstellen ze ook sneller.
    Verder weet ik even niet of ik iets gemist heb. Iedereen welterusten voor straks in ieder geval

15. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

wel te rusten allemaal

16. bobobear

goedemorgen allemaal:)

17. enk52

Goedemorgen allemaal,

fricor en -freedom5555- vinden dit leuk.
  18. Hesje

goede morgen

lief katje:)

fricor en -freedom5555- vinden dit leuk.
  19. enk52

Goedemorgen Hesje en ook nog Bobo

Heerlijk kopje thee Hesje:)

20. Hesje

goede morgen Lea

de prinsenkinders bij dat ze weer samen zijn?