Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. enk52

enk52 Levende forumlegende

Super fijn Hesje en Fleur zal het ook geweldig vinden.

MamaU gefeliciteerd met alweer een level omhoog.

2. Hesje

Hesje Levende forumlegende

ja die heeft er ook zin in
    ook van mij gefeliciteerd;)

3. the_liberty

the_liberty Forum-ambassadeur

goedmiddag allemaal. lea fantastisch voor jayden dat hij al zo gauw naar huis kan. dan is het toch wel erg goed gegaan. ook voor fleur fijn. net 30 min geleden gekeken op internet naar de uitslag van sai. ze is gezakt. dat betekent dat ze eerst op de brief moet wachten over 2 weken ongeveer. dan portefolio opnieuw indienen en dan weer 14 tot 16 weken moet wachten wanneer ze examen kan doen. echt raar want de vragen had ze toch behoorlijk beantwoord als ik het zo zag uit haar portefolio dus waar het mis is gegaan we weten het niet. ok opzij gooien en wel weer zien wanneer we er weer wat aan kunnen doen. fijne middag allemaal

4. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

wat erg ria, al dat wachten maakt een mens niet beter.

5. enk52

Wat ontzettend jammer Ria voor Sai. Ze is al zo lang bezig en het duurt allemaal zo lang.
    Knuffel voor jullie.

6. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goedemiddag allemaal

lea supergoed nieuws over het prinsenkind,dat hij alweer rondloopt en dat hij alweer bijna naar huis mag,toch een teken dat het goed gaat met de kleine man.

ria,wat zonde dat ze gezakt is,is wel balen,omdat ze al zolang bezig is.maargoed,maar weer opnieuw beginnen,ze kan het wel.alleen dat wachten,waarom zo lang zeg,pfff.

7. enk52

Hier begint nu de avondvierdaagse. Ze hebben prachtig wandelweer. Niet te warm

Mijn smurfinnetje gaat ook lopen in haar woonplaats. Daar is het ook deze week.

8. Hesje

Ria wat naar voor jullie
    zo schiet het niet op knuffel voor jullie

wat dapper van fleur ze word nu echt groot hè

9. mamaU2

mamaU2 Forumkenner

Lea fijn dat het prinsje het zo goed doet
    Wat balen voor Sai en inderdaad...waarom moet t zolang duren

Enne hier ook last van onkruid hoor Freedom, je knippert een keer met jet ogen en het staat er weer
    Agnes fijne vakantie

10. enk52

Zeker dapper alleen is het Féline;)

Ik heb hier al heel veel fietsers langs zien gaan richting het startpunt. De route van de 10 zal hier ook wel weer 1 of 2 dagen langskomen.

11. Hesje

ha ha sorry verkeerd gelezen Lea

12. doj34

doj34 Forum freak

goedenavond,

heerlijk te horen over prinsenkind, Lea. dan komt er ook snel tijd voor jou om te knuffelen met hem.

Ria wat vervelend dat ze gezakt is. Hopelijk gaat het deze keer beter.

Lea, ik heb even heel duidelijk gemaild dat ik niet accoord ging om nog meer geld erin te steken.
    Heb even in haar winkel gekeken en een mooie gevonden voor een vriendin van mij.
    krijg nu 30 bij 40 gratis van een golden retrieverpup die in een plas een mooie volwassen retriever ziet.
    (mijn vriendin krijgt binnenkort haar pup)

13. enk52

Dat heb je goed gedaan Rita.

Blijf je wel met een lastige painting zitten natuurlijk maar als dan het eindresultaat uiteindelijk maar wel mooi wordt.

14. Hesje

dat klinkt wel leuk Rita

je komt er wel goed uit

15. doj34

doj34 Forum freak

ja echt wel.

16. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedenavond allemaal

Wat een goede berichten over JAyden en Feline die de avondvierdagse gaat lopen..pff volgens mij wordt ik oud, kan me nog herinneren dat je hier vertelde dat je oma ging worden

HIer speelt zoon de laatste voetbalwedstrijd van het seizoen, Ik hoop een goed resultaat tot nu toe hebben ze maar 1 pint behaald. En onkruid..praat me er niet van, echt met je ogen knipperen en het is er weer. Dus als er mensen een onkruidvrije oprit hebben..wij spuiten met azijn, dat houdt het in toom, maar toch echt niet onkruidvrij

17. Aloryan

Aloryan Commandant van het forum

Wat zonde voor Sai dat ze gezakt is, nooit leuk.
    En wat fijn dat er verder goed nieuws is over de kleintjes

succes Lucie voor je zoon hopelijk even leuk het seizoen afronden.

Hier nog steeds rustig aan. Krachten sparen voor schoolreis morgen. da's een hele opgave met mijn doelgroep :p we gaan 5 op 9 :)

18. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Hoi Yvonne

Helaas de wedstrijd is in stijl gestreden. Weer verloren, hopelijk volgen jaar beter ingedeeld

Gaat het wel een beetje beter? Rustig aan doen hoor Schoolreisje gaat vast gezellig zijn, maar vermoeiend als ik ze lees

19. detje81

detje81 Forum-overlever

Goedenavond

Niet bij gelezen, maar even laten weten dat ik gisteren de wolkenrij binnen had. Dus nu weer een keer mooi op tijd.

LucieSchreurs vindt dit leuk.
  20. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goedemorgen allemaal.:)

gefeliciteerd detje dat je de wolkenrij hebt gehaald.

yvon,wel leuk zo een schoolreisje,maar ook erg vermoeiend,let je een beetje op jezelf

en nu gaat bobo weer terug naar bedje,kijken of ik nog wat kan slapen.