Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussion in 'Overig archief' started by Farm_F.A.Q, Jan 3, 2014.

Dear forum reader,

if you’d like to actively participate on the forum by joining discussions or starting your own threads or topics, please log into the game first. If you do not have a game account, you will need to register for one. We look forward to your next visit! CLICK HERE
  1. bobobear

bobobear Levende forumlegende

spannend lea,vooral het wachten is een ramp.maar wij wachten met jullie mee hoor.

ik zal je ook nog even een draadje sturen detje,hopelijk kun je nog oogsten

2. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Goede morgen,

Lea heel veel sterkte met het wachten, zit er nu bijna op volgens mij!

Kan iemand het lichtknopje even omzetten en die kraan en ventilator uitzetten. Het is hier opeens weer noodweer :eek:

3. enk52

enk52 Levende forumlegende

PLINK PLOINK

Susi turbomest

Nog een uurtje Sandra, als het meezit minder

Het is hier broeierig heet.

Zoon belt net dat de operatie geslaagd is, het hart neemt het weer goed over. In de loop van de middag gaan ze de apparatuur afkoppelen als het goed gaat.

Last edited: May 31, 2018
  4. Hesje

Hesje Levende forumlegende

O Lea wat goed nieuws

en wat een opluchting
    hij is weerbaar en zal snel opknappen

hier net een onweersbui gehad met veel regen
    en een tweede bui zonder onweer
    het water staat vanaf het huis tot aan de schuurdeur

5. doj34

doj34 Forum freak

wat fijn om te lezen dat de operatie achter de rug is.
    en dat het hartje goed meedoet.
    Hopelijk knapt prinsje snel op.

hier zijn de plannen gewijzigd... de weersvoorspelling, files bij duitse grens vanwege feestdag in Duitsland en dus flinke drukte in Arnhem of Enschede (de primarks bij mij in de buurt) zorgen dat wij een andere dag gaan.
    dochter moet nog even geduld hebben.

6. bobobear

supergoed nieuws lea dat de operatie achter de rug is en de operatie geslaagd is.wat een sterk ventje is het toch he,je prinsenkind.:)

rita,goed plan om het uit te stellen,wat een prutweer,maar wel even nodig,maar kunnen ze dat niet voor de nacht houden,ik moet er om 2 uur doorheen,hopen dat het dan weer droog is.hondje moet ook nog uit,maar zelfs hij gaat niet door dit weer heen

7. doj34

doj34 Forum freak

hier is nog niets gevallen en daardoor heel benauwd en plakkerig... een graad of 30.

8. bobobear

komt vanzelf wel denk ik rita,ik dacht ook eerst van het is zo donker maar er komt niks maar ineens stortregende het.maar het had even tijd nodig om door te komen denk ik,loll

9. enk52

Trekt hier nu ook dicht.

Mocht net even een blik op hem werpen via de telefoon. Lag mooi rustig te slapen.

Dat shoppen kan je dan zeker beter uitstellen Rita

-matthias1952- likes this.
  10. bobobear

ahhhh,toch wel mooi nu de techniek he.dan ben je er toch een beetje bij.

wie kan mijn tante helpen aan een draadje,ze heeft er nog 2 nodig en ik kan haar niet meer sturen.haar spelersnaam is boomer

11. enk52

Zal even kijken bobo

Dat videobellen is zeker wel heel erg leuk

12. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Lea, dat is goed nieuws. Nu snel verder herstellen!
    Ben weer weg, hoop dat het nu even droog blijft. Hier de hele ochtend al regenbuien.

13. bobobear

ja is dan toch wel fijn dat je hem even kunt zien.hoe zijn de ouders eronder?opgelucht dat ie weer terug is denk ik.hun zullen ook wel uitgeput zijn

14. detje81

detje81 Forum-overlever

lieve kabouter is al bezig geweest. nog 13 draadjes, maar meeste bomen zijn al klaar :(

15. doj34

doj34 Forum freak

draad is onderweg naar detje en boomer...

16. bobobear

superbedank rita.

17. syrah1967

syrah1967 Forum-hertog

Goede middag,

Bobo draadjes gestuurd.

18. enk52

Enorm opgelucht natuurlijk nu

19. bobobear

dank je syrah:)hoe gaat het nu met jou?en met je dochter?was toch je dochter of ben ik weer verkeerd:oops:

lea,dat geloof ik graag,is toch een ingrijpende operatie en dat voor zo een klein kereltje.dat gun je niemand,maar wel goed dat het kan tegenwoordig allemaal.ik hoop op een snelle genezing en een goede vooruitgang voor je kleine prins.

20. syrah1967

syrah1967 Forum-hertog

Ja gaat goed hier erg druk vakantietijd begint bij ons al op het werk dus veel extra werken.
    Met mijn dochter gaat het ook goed heeft nu ook trauma therapie om alles een plaatsje te geven het heeft tijd nodig.