Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. bobobear

bobobear Levende forumlegende

joepie ik kan weer op mijn farm,maar nog niet geoogst.ik heb ook nog geen aankondiging van het event en geen eventgewas dus akkertjes blijven mooi erbij liggen.

oja gefeliciteerd lea,met gelijk 4 levels omhoog:D

toch vind ik het raar dat ik wel op het forum kan kijken als er onderhoud is,maar dan niet kan reageren.moet je inloggen,maar dat kan dus niet op de farm.zo vervelend vind ik dat.geen drama hoor,maar moest het wel even kwijt,lolll

2. enk52

enk52 Levende forumlegende

Om 18.00 uur is de planning Bobo

3. bobobear

oke,dan blijf ik zitten waar ik zit:)

4. doj34

doj34 Forum freak

nog maar 4 minuten stil zitten...

5. bobobear

nu nog 2 minuten

joepie,ik kon beginnen:D

hesje,jij ook gefeliciteerd met levelen:)

Laatste bewerkt: 30 Mei 2018
  6. enk52

Hesje gefeliciteerd met level-up

7. doj34

doj34 Forum freak

ik draaide net 200 procent oogst voor 12 uur. die moet ik maar even benutten.

-freedom5555- vindt dit leuk.
  8. enk52

mazzelaar. Er stonden er bij mij 2 en ik draai er tussen in

9. bobobear

wat heb jij ook weer een geluk he rita,dat wordt vanacht opblijven:pik heb ook meestal die pech lea,maar ik klaag niet hoor,af en toe heb ik ook wel zo een gelukje.

heb je nog wat gehoord van je zoon?

10. enk52

Nee nog niets gehoord Bobo. Heb bericht gestuurd hoe laat de operatie is morgen maar ze zijn nog bezig met hem zeker.

11. doj34

doj34 Forum freak

helaas ben ik niet de hele avond thuis. mag training geven en de keepster komt nu voor het eerst na haar zwangerschap trainen dus dan wil ik toch wel aan het bad staan.

hopelijk vroeg in de ochtend... zo'n kleintje lang nuchter houden is lastig.

12. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Enk feli's met je level 204 ;) En veel sterkte met het wachten hier brand een kaarsje, is wel nep hoor, ttz. eentje met batterij.

Hesje ook feli's met level up en Klaartjuh ook.......

13. bobobear

spannend lea,het is ook wel een hele onderneming voor zo een kleintje.ik hoop dat hij zo snel mogelijk wordt geopereerd en dat hij zich dan snel weer goed gaat voelen

14. enk52

Zoon belt net. Om 8 uur is hij aan de beurt als 1e. Schoondochter mag met hem mee tot hij onder zeil is en mag in het ziekenhuis bij hem blijven slapen. Zoon blijft in het Ronald MacDonaldhuis.

-matthias1952- vindt dit leuk.
  15. bobobear

oke,dan weet je dat ook,poeh he,komt nu wel heel dichtbij.wel goed dat hij als eerste is,en fijn dat mama bij hem mag blijven.is prinsesje ook mee?

16. doj34

doj34 Forum freak

fijn dat het duidelijk is en dat het mooi vroeg is. niet te veel wachttijd voor jullie vooraf. Natuurlijk zal je morgen een zware dag worden totdat hij weer terug is bij zijn ouders.
    dikke knuffel!

17. enk52

Fleur is thuis gebleven. Oma en opa zijn bij haar maar ze snapte er niets van. Is ze dan weer net te jong voor.

Dank jullie wel

18. doj34

doj34 Forum freak

heb toch maar sm erop gegooid. anders kom ik straks thuis en kan ik nog wachten.... nu is het over een uurtje klaar hihihihi

19. bobobear

fleur snapt denk ik niet dat haar broertje met papa en mama meegaat en zij daar achterblijft.ach,ze zal het goed hebben bij opa en oma.zal wel zwaar worden voor jullie allemaal,vooral het wachten.weten ze ook hoelang het ongeveer gaat duren de operatie?

ik heb een paar rondes rozen gedaan,heb nu al bijna alle dropjes binnen

20. doj34

doj34 Forum freak

vanavond reed ik langs deze laan met liggende bomen.... geen wonder dat ik de wind erg sterk vond gisteren... dit is 1 a 2 km. van mijn huis af.

fricor, bobobear en LucieSchreurs vinden dit leuk.