Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. bobobear

bobobear Levende forumlegende

het is echt erg,zal denk ik wel heel veel wateroverlast komen.het is echt donker nu gewoon lijkt wel winter.

2. enk52

enk52 Levende forumlegende

Hier ook, heb het licht aan maar er valt bijna niets tot nu toe.

3. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Enk héééél veel sterkte met het wachten de komende 2 dagen, voor jou en je familie......en zal een kaars branden dat alles goed verloopt.

Hier onweder geweest en felle regen.......hoorde het voor de eerste keer in meer als 2 jaar, door de isolatie en nieuwe dak door....
    Heb maar de rolluiken afgelaten, zijn elektrisch en als de stroom uitvalt sta ik daar mooi...
    Binnen is het beneden 24 graden, best te doen, boven is wel een beetje meer....

4. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedenavond allemaal, weer tid voor de farm. Op beide accounts het bahamarama vent afgerond en zelfs bijna klaar op mijn gast boerderijtjes. Mijn ouders kunnen trots zijnxD

Hier is het ook al de hele dag benauwd en die rgen komt maar niet. Zit er echt op te wachten....

Lea, heel veel sterkte de komende dagen. Wel fijn dat hij zo vlug al mag. Wachten is het ook niet en al het dan toch moet...Verder hebben de afgelopen dagen wel geleerd dat het belangrijk is dat hij snel wordt geholpen. Ik teek een kaarsje op de komende dagen

5. doj34

doj34 Forum freak

zojuist laatste veld op vm geopend. hier is het rustig.

6. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Ik heb beide events afgerond en farm staat klaar voor het pijplijnevent dat morgen begint.

Het is hier ondertussen weer droog geworden. Nu alles tegenover elkaar open gezet, temperatuur in huis is al 2 graden naar beneden.

7. omaagnes55

omaagnes55 Forum-overlever

Lea, de anderen hebben alles al gezegd, maar ook ik wens jou en je familie heel veel sterkte de komende tijd. Zal vaak aan jullie denken en een weesgegroetje voor jullie bidden.

komende event doe ik niet mee, ga zaterdag op vakantie naar Sylt (waddeneiland op de grens van Duitsland en Denemarken), neem Ipad wel mee maar weet niet of we wifi hebben.

8. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goedemorgen allemaal:)

oma agnes,ik wens je alvast een fijne vakantie

ik kon niet meer slapen,ik was gisteren tegen tienen in slaap gevallen,maar nu dus erg vroeg wakker.straks toch nog even proberen te slapen.

9. enk52

Goedemorgen allemaal

Agnes ik wens je alvast een hele fijne vakantie en dank je wel ook aan de anderen.

-freedom5555- en fricor vinden dit leuk.
  10. the_liberty

the_liberty Forum-ambassadeur

goedemorgen. lea heel veel sterkte voor jouw familie en jou. gelukkig nu en niet te lang wachten. rita wat een mooie foto;s. IK HEB HET VM EVENT GEHAALD, dank jullie wel voor de di's allemaal. ik liep een beetje achter. ik ga gauw weg en ben pas om 4 of 5 uur thuis vandaag dus de pijpen moeten even wachten. fijne dag allemaal

-freedom5555- vindt dit leuk.
  11. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

goeie morgen iedereen. fijne vakantie agnes.
    Lea, ik leef met jullie mee. spannend ! heel veel succes gewenst voor je kleinzoon.
    het event begint pas om 16 uur. later dan anders dus.

12. enk52

Ria het event begint toch pas om 4 uur en gefeliciteerd met level-up en het halen van het event

13. Hesje

Hesje Levende forumlegende

goede morgen

wat kijkt het hondje dromerig

ik dacht net om 4 uur daar heb ik overheen gelezen
    maar toen dacht ik O ja er was onderhoud

Agnes een hele fijne vakantie

eerst maar een kopje drinken dan

-freedom5555- en fricor vinden dit leuk.
  14. enk52

PLINK PLOINK

Nieuwe levels en aanbieding

15. Hesje

zo Lea kan je weer verder
    hoeveel levels zou je nu hoger zijn?
    maar ik begrijp dat je meer punten nodig heb

16. -matthias1952-

wauw, net gekeken naar nieuwe levels. zit nu pas op 126 en zal van m'n leven wel nooit de 300 halen. (of ze moesten bij de nieuwe quests wel miljarden EP cadeau doen)

LucieSchreurs vindt dit leuk.
  17. enk52

Ik heb geen idee Hesje, we zien het wel.
    Het worden inderdaad wel heel veel ep wat je later nodig hebt.
    Het wordt gewoon werken Tine en het is geen wedstrijd hoor.

-matthias1952- vindt dit leuk.
  18. -matthias1952-

ja hoor, gewoon verder doen met de farm. ik doe het nog altijd graag. het doodt de tijd en ik heb altijd heel veel zin in het lezen van alle verhalen die op het forum geschreven worden.

19. Hesje

ja dit gaat wel heel erg gemakkelijk die 25 miljoen

O ja had ik al verteld dat de werklui binnen klaar zijn
    als er verder geen storing komt
    buiten nog niet want ik heb nieuwe drempels gekregen bij openslaande deuren en keukendeur en de buitenkant moet nog afgemetseld worden ooit eens ook bij de buren = schrale troost en het dak dan nog dan moeten ze nieuwe aansluiting maken met de ketel en het ventilatiesysteem maar dat is pas na de zomer
    voorlopig rust in huis

20. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal

Hol even langs en ben dan voor de rest van de dag weg... Evne bij schoonvader checken na de staaroperatie