Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. fricor

fricor Commandant van het forum

goedenavond,

ja het is warm....pppffff....

vorige week hier avond4daagse geweest, alleen werden het 3 dagen ivm onweer.

spannend hoor Lea. hopelijk heeft ie het nog niet opgelopen.

ook spannend voor deze avond in gala. leuk bloemstukje. ik hoop dat je koelkast niet te koud staat.

hier sinds vanochtend ook alle events klaar.

iemand nog drops nodig?

allemaal fijne avond.
    groetjes en knuf.

2. enk52

enk52 Levende forumlegende

Of ze nu naar Leiden of Amsterdam moeten maakt niet zoveel uit. De arts in Amsterdam heeft het geregeld
    Ze verblijven zelf daar dan in het Ronald MacDonaldhuis.

Gefeliciteerd fricor met het halen van de events

Hier is het ook 5 en 10 km. De 10 is hier wel heel druk. Het is hier volgende week.

3. bobobear

bobobear Levende forumlegende

gefeliciteerd met het halen van de event hesje enfricor.nu lekker rustig boeren.

dat is dan wel goed geregeld lea,is toch wel fijn als ze dichtbij hem zijn dan.

4. the_liberty

the_liberty Forum-ambassadeur

goedenavond allemaal. lea dat is wel gezellig alleen de reden waarom niet.hopelijk zijn ze op tijd. rita mooie corsage en heel veel plezier voor jullie. bobo mijn hondje gaat piezen en poepen en dan regelrecht naar huis. veels te warm voor haar. hier nog 150 spinnenwebben. het schiet niet op maar na vanavond lange gewassen erop. ik dacht ik ben er maar moest nog een kleine 300 event gewas. dus 1 grond je event en 1 lang gewas. fijne avond en buren graag spinnenwebben. wie heeft nog meer nodig?

5. doj34

doj34 Forum freak

hoi,

ik ben ook weer thuis. Ik stond vrij vooraan in de rij en heb iets verderop geparkeerd zodat ik de stoet ook kon zien.
    ik ben rond half tien weggegaan toen waren de laatsten nog steeds aan het binnen komen.

hier een paar foto's:
    [​IMG] Hier de haag van mensen waar ik ook doorheen mocht.
    [​IMG] en mijn bloemetje....

bobobear, LucieSchreurs en fricor vinden dit leuk.
  6. fricor

fricor Commandant van het forum

mooie meiden hoor.
    en mooie foto's.
    en morgen vast hele leuke verhalen van de avond zelf.

7. doj34

doj34 Forum freak

daar ga ik wel vanuit... nu opblijven tot 1 uur 's ochtends.

8. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Lea wel gezellig dat ze komen, alleen de reden is minder. Ik hoop dat ze op tijd zijn met het vermijden.
    Rita, ziet er schitterend uit, wat zullen ze nu aan het genieten zijn!
    Alles net gehaald hier vanavond. De voetbal begon om 19.00 uur, we waren er 5 minuten van te voren. Toen moest ze nog wel omkleden, ze hebben een tas waar alle tenues inzitten, die wordt iedere week door een ouder meegenomen om te wassen, daarom kon ze nog niet thuis omkleden. Ze stond daardoor als eerste wissel, maar mag bij de jeugd nog onbeperkt gewisseld worden, wat met die warmte ook wel fijn is. Na 5-10 minuten mocht ze erin en heeft de rest van de wedstrijd gespeeld. Helaas wel 2-1 verloren.

9. doj34

doj34 Forum freak

jammer dat ze verloren hebben. En ooh ooh oh wat klinkt dat bekend in de oren dat ren en vliegwerk.
    ik zag net op de site van de krant dat mijn kevertje de krant heeft gehaald.
    mooie foto al zeg ik het zelf.

Oh ja, dat knulletje in het rokkostuum is de gymdocent van zoon en was docent van dochter vorig jaar. Hij heeft rare fratsen dus niet geliefd door mijn kids.

fricor en -matthias1952- vinden dit leuk.
  10. bobobear

goedemorgen allemaal:)

rita,wat een mooie dames en leuke foto's en coole auto.stond erg mooi dat boeketje.:Den dan die haag van mensen,oh zo leuk.ik dacht dat die gast een leerling was:oops:

ria,mijn hond vind het wel veel te warm,maar hij gaat maar door,daardoor moeten wij zelf echt zeggen nu is het genoeg anders gaat ie over zijn eigen grenzen heen.

sandra,wel goed dat alle kunst en vliegwerk gelukt is.en dat je dochter toch nog op tijd was,wel jammer dat ze hebben verloren,maar ach,het is maar 1 puntje

11. enk52

Goedemorgen allemaal,

Rita dat ziet er geweldig uit. Een enorme ervaring voor haar wat altijd zal bijblijven volgens mij.

fricor vindt dit leuk.
  12. Hesje

Hesje Levende forumlegende

goede morgen

Lea wat een schatje:)

weer veel te lezen

prachtige foto's Rita

en Sandra fijn dat alles op schema lag en gewoon gelukt is behalve winnen

bobo weer vroeg gaan met je hond het is nu nog lekker

fricor vindt dit leuk.
  13. enk52

Goedemorgen Hesje

Het was een plakkerige nacht

14. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

goeie morgen iedereen. lekker kopje koffie, zal deugd doen na een zwoele nacht met veel onweer. gelukkig gespard gebleven van onheil. hoor wel op de radio dat er in de streek blikseminslagen geweest zijn met brand.

15. Hesje

ik heb de ventilator aan gedaan
    dat scheelt toch wel iets
    ik heb in ieder geval beter geslapen

16. enk52

Die had ik ook aan maar toch heel vaak wakker.

17. bobobear

ik had hem gisterenavond aan,maar later uitgedaan,maar nu is de slaapkamer echt een sauna.raam is dicht anders teveel geluid,maar is niet te doen.ik heb nu wel de balkondeuren beide open,maar staat geen zuchtje wind.vannacht hier nog gewoon droog gebleven.

18. doj34

doj34 Forum freak

hihihi die ventilator staat bij mij op het werk sinds gisteren.
    oh ja, goedemorgen iedereen.
    ik heb hele kleine oogjes. dacht gisteren niet na toen er gevraagd werd of ik om half acht kon beginnen.
    ik kreeg iets na 12 uur een appje of ik ze om half 1 op kon halen.... feest duurde tot 1 uur.
    dus half uur extra slaap gehad maar toch te kort.

-matthias1952- vindt dit leuk.
  19. enk52

Goedemorgen Rita

Dat is dan zeker een kort nachtje. Maar was het misschien toch geweest door de warmte.

PLINK PLOINK PLINK PLOINK PLINK PLOINK

Mega ep

1 april items

Frappé Olé event

Plannen hier weer helemaal anders.
    Morgen wordt de kleine prins opgenomen in Leiden en dan als alles goed is donderdag de operatie

Laatste bewerkt: 29 Mei 2018
    LucieSchreurs vindt dit leuk.
  20. Hesje

zo wow dat is heel wat anders kan maar gebeurt zijn ertegenaan kijken is ook niet fijn
    ik leef met jullie mee