Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. enk52

enk52 Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal,

2. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goedemorgen allemaal:)wat een leuk plaatje weer lea

rita,ik denk dat je dochter wel slaagd hoor,maar het blijft altijd spannend natuurlijk

sb,fijn dat je even langskwam,sorry,heb over je heen gelezen.ik hoop dat je snel weer rust vind en dat het weer goed met je gaat.

3. doj34

doj34 Forum freak

goedemorgen.

vandaag wordt de kabel van ziggo vernieuwd hopelijk duurt het geen uren.
    want tja... vm en baha event gniffel.
    vanmiddag gaat dochter haar galajurk opnieuw aanpassen. Hopelijk is hij nu helemaal klaar en kan hij mee.

4. bobobear

nou rita,dan moet je gewoon tegen die monteur zeggen wel opschieten want ik moet mijn volle maan en apen event doenxD

wel gaaf voor je dochter om weer haar galajurk te passen,hopen dat ie nu goed is.vind ze het spannend,of valt het nog wel mee

5. enk52

Goedemorgen Rita en Bobo

Spannend hoor Rita en lijkt me geweldig zo´n galabal.
    We zullen duimen voor haar en Jesper dat ze beide slagen

Je kan aan het ziggo mannetje vragen of je anders even zijn laptop mag gebruikenxD

6. doj34

doj34 Forum freak

het is een aannemer, ze moeten onder de grond een gat in de fundering boren en dat kan een ziggo mannetje niet. dus een aannemer.
    nu liggen de kabels via mijn buren richting het kastje. dus mijn buuv kan ook haar kruipruimte ter beschikking stellen.
    gedeelde smart is halve smart. Hopelijk vernieuwen ze gelijk de hare... maar ben bang van niet.

7. bobobear

lollll,ff tegen je buuf zeggen,mag ik ff op jouw internetxDik zie het al helemaal voor me,jij zenuwachtig heen en weer lopen met lappie in je hand,hopen dat ie op tijd klaar is om te oogsten,hihihi.mijn dag is alweer goed begonnen hoorxD

8. Hesje

Hesje Levende forumlegende

hi hi stelletje verslaafden

goede morgen

ik wilde vannacht oogsten maar het is niet gelukt
    ik moet alle tiara's nog van 8
    de draadjes zijn klaar

ja en het is net zo'n rommel als in december:oops:
    straks gaat het Laminaat er weer in en dan de meubelen
    gisteravond het tuinstel binnen gezet om te eten
    ben er zo klaar mee

succes Rita ik heb wel altijd internet gehad
    gewoon met de laptop op bed
    nu maar aan gaan kleden het word al druk in de straat

eerst maar thee

fricor en -freedom5555- vinden dit leuk.
  9. enk52

Goedemorgen Hesje

Dat wil ik geloven dat je er klaar mee bent. Is ook een flinke tegenvaller zo.

10. Hesje

ja maar als je door de kamer loopt en alles rammelt in de kast is ook nietr fijn hoor dat gaat ook vreselijk irriteren

11. enk52

Dat is zeker waar, dan nog maar een keer in de troep zitten. Dat duurt korter.

12. bobobear

ik snap heel goed dat je er helemaal klaar mee bent hesje.ze hadden het gewoon in 1 keer goed moeten doen want het horen gewoon vakmensen te zijn,niet dus.nou zit je nog in de troep.dikke knuf voor jou hoor

13. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Goede morgen,
    Hesje ik duim voor je dat straks alles echt klaar en goed is! Kan me voorstellen dat je na je tijd in de revalidatie niet zit te wachten op nieuwe ellende thuis.
    Rita, veel succes met de aannemer. Ik hoop voor je dat hij snel klaar is.
    Hier nog Okra op de Baha ingezaaid om aan te vullen nu de oogstbonus nog loopt en kan nog precies 1x volle maan ook er op oogsten. Gisteren toen ik hem draaide was net de trosgierst op kwartakkers klaar en afgelopen nacht de knolraap erop gezet, die is straks ook net op tijd klaar. Dus volop geprofiteerd :D

-matthias1952- vindt dit leuk.
  14. enk52

Goedemorgen Sandra

Dat is altijd lekker zo´n bonus en zeker met een event.

15. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Goede morgen,

Ondanks de barstende koppijn en oorsuizingen die reeds dagen aanhouden om maar niet te spreken van het constant moe zijn, zal ik toch maar wat proberen te schrijven...…..

Hesje, hoop dat eindelijk de miserie voor jou voorbij gaat zijn hoor ! Is niet leuk, 5 maand in revalidatie en dan is het nog niet af....:(

Enk veel sterkte met je kleinkind, is niet niks, wat het kind moet ondergaan...….

Sanham jij ook veel sterkte, met je schoonvader(als ik niet verkeerd ben).

SB ook sterkte...….

Bobo, ik zou ook compleet in de stress geraken als die bankkaarten foetsie zijn...…..is een gans gedoe dan, gelukkig heb je ze terug. Een "eerlijke" vinder is zeldzaam...…

Doj, ook niet leuk dat ze nu juist de kabel komen veranderen...…..maar tja wanneer is er geen event hé...…

Denk dat men overblijvende kat, ziek is......ze wordt magerder en wil bijna niet eten......ligt nu op bed en je ziet duidelijk dat ze niet goed is. En heb geen kracht om ermede naar de dierenkliniek te gaan...….laat staan ze in de mand te krijgen......ze heeft ook een warm neusje :(
    Maar tja de buren zitten maar vergif te spuiten tegen de buxusmotten, wat wil je hé...….je doen reeds oproepen, van dode vogels in de nesten en dode egels......omwille van het vergif !!!!

Van morgen was het hier echt griezelig, half donker hééééél veel mist, je zag de overkant van de huizen totaal niet !! Nu begint het op te klaren...…

O ja oogst ik op tablet deze ochtend bahama en VM velden, zonder Wac…….:cry: dus ben er echt niet bij...….pffff.

16. enk52

Goedemorgen freedom

Hoop dat je kat niet echt ziek wordt. Is er niemand die met je mee kan gaan?
    Knuffel en beterschap voor jou en je kat.

17. Hesje

goede morgen maar weer
    de vloer lag er om 8.30 weer netjes in en ik heb eindelijk mijn voordeurmat en ook in de keuken ligt de mat
    de verhuizers komen er zo aan
    dan moet de deurenman nog komen ik ben benieuwd verder niemand gehoord die een brief gekregen had

freedom ik heb vm velden ook geoogst zonder wac:(

18. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal

Freedom, dikke knuffel...kan er niet even met je mee naar de dierenarts? Niets fijn om je kat ziek te zien zijn
    En hoezo verslaafd, ik ben ook al twee uur bezig met al mijn oppasboerderijen en die van mijzelf. o_Ok al zeggen ze dat ik rustig aan mag doen, dat kan ik dan niet, wil van alles op de boerderijen van mijn ouders

19. enk52

Goedemorgen Lucie

PLINK PLOINK

Mega ep

20. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Zojuist laatste oogsten gedaan met de bonus, nu al bijna 5000 gewassen voor het volle maan event op voorraad. :D
    Verslaafd zijn wij volgens mij allemaal helemaal niet :wuerg:

Freedom, hoop voor je dat er iemand met je mee kan en dat je poezebeest dan toch naar de dierenarts kan. o_Ok beterschap voor jouzelf!