Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Snijderboerderij

Snijderboerderij Commandant van het forum

Goedemorgen allemaal,

Ik kom even snel iedereen een fijne dag wensen, wil even laten weten dat ik jullie niet vergeten ben ;)
    RL is nogal chaotisch op dit moment door enkele problemen, heb weinig energie en kan me slecht concentreren waardoor ik meestal
    alleen even snel de boerderij doe (tenminste ik probeer het)

Sterkte en een knuffel voor wie het kan gebruiken.
    Felicitaties aan de gelevelden.

Nu moet ik opschieten anders kom ik te laat voor mijn doktersafspraak.

2. enk52

enk52 Levende forumlegende

Goedemorgen SB

Wat fijn je hier weer even te zien

Voor jou ook een dikke knuffel en beterschap.

3. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Goede morgen,
    We begonnen hier na 2 natte ochtenden met een zonnetje, maar nu zijn de wolken alweer terug. Hoop dat het wel droog blijft. Buren hebben een goudenregen in de voortuin, die altijd zijn bloemen bij mij dropt. Sta in deze tijd van het jaar dagelijks te vegen, alleen omdat het nat was kon dat afgelopen 2 dagen niet. Daardoor nu ook bloemblaadjes die door mijn hele huis zijn gelopen :wuerg:. Buren hebben vorig jaar al aangeboden hem weg te halen, maar moet zeggen dat ik hem zelf ook erg mooi vind, dus dan maar paar daagjes per jaar overlast accepteren.
    Hesje, schoonvader moet vrijdag naar het Franciscus Vlietland voor de cardioloog. De anesthesist van het o_Ogziekenhuis had afgelopen vrijdag een brief gestuurd naar de internist waar hij al bij loopt en die heeft intern ervoor gezorgd dat hij zo snel terecht kan bij de cardioloog. Dus daar was hij wel blij mee. Nu duimen voor goed bericht vrijdag. Jij in ieder geval heel veel succes met alles in je huis! Ik kan me voorstellen dat je blij bent als ze eindelijk klaar zijn.
    Lea voor jullie ook heel spannend nu, ik hoop dat de oproep snel komt. Moeten wachten is ook niet alles!
    SB, ook beterschap en sterkte met doktersafspraken!
    Rita veel succes voor je dochter met de laatste examens en dan wachten op de uitslagen :music:. Hoop dat ze gaat genieten van haar gala.

4. enk52

PLINK PLOINK

Mysterieuze stallenbouwer

PLINK PLOINK

Boerenradspecial en partytickets

Laatste bewerkt: 24 Mei 2018
  5. Hesje

Hesje Levende forumlegende

ach wat is hij grappig die octopus

O ja goede middag ik zit op mijn slaapkamer

de vloer word verstevigd

6. enk52

Goedemiddag Hesje

Wanneer kan je weer terug?

7. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goedemiddag allemaal,ik zit klaar voor volle maan.:music:

dus ze zijn alweer begonnen bij je hesje,beter dan lang wachten.alleen de hele tijd op je slaap kamer zitten is ook wel minder,maarja,je moet toch wat.kun je ondertussen wel even een dutje doen als je wilt,lolll

die octopus ziet er inderdaad erg leuk uit.:D

ik heb 88 spinnewebben uit 2 hele veldjes volle maan,niet slecht

-freedom5555- vindt dit leuk.
  8. enk52

Zeker niet Bobo, ik heb er 74

Owen en Bobo gefeliciteerd met level-up

9. bobobear

dank je wel:)

owen en tina ook gefeliciteerd met level up.net van grote veldjes griezelpompoen ook wel 5 gehad,zijn scheutiger dan met het baha event

10. Hesje

morgen gaat het laminaat er weer in en de meubels terug uit de opslag
    komt ook nog iemand naar de deuren kijken

hoe kom ikaan dat zombieschaap? en.... nog iets

11. enk52

12. Hesje

oke dankjewel

eroverheen gelezen denk ik ik had het niet gezien

was ook niet in de shop geweest

de vloer is weer dicht morgn de rest

-freedom5555- vindt dit leuk.
  13. bobobear

dus nu weer even rust tot morgen hesje?eigenlijk ook echt balen voor je,heb je zo lang in dat verzorgingshuis gezeten,denk je in een kant en klare huis te komen,dan is er weer wat mis.is ook niks grappigs aan.

mag je bij het volle maan event gewoon inleveren waar je wilt?maakt niet uit welke kamer?

14. enk52

Je mag ze gewoon door elkaar inleveren Bobo.
    Zou ze wel eerst afmaken dan voor je aan de volgende begint. Zonde als het anders niet lukt.

15. bobobear

okeetje,dank je wel voor het snelle antwoord weer.ik lees de faq wel,maar soms kan ik hem wel tien keer lezen en snap ik het nog niet.

ik moet nog 11 draadjes voor level 7 van de apenevent en dan nog level 8 helemaalheb volgens mij wel genoeg gewas maar de drops willen niet zo erg.

16. enk52

Ik moet nog een paar duizend gewas en nog een 130 tiara's.
    Ik ben wel in 8 nu bezig

17. bobobear

je gaat lekker lea:)

18. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Vanmiddag 100% oogstbonus gedraaid, dus de eventgewassen zijn straks klaar, dan nog heel veel tijd om de drops te verzamelen. Zit nu op 7/8, denk dat het wel gaat lukken.
    o_Ogstbonus ook lekker voor het opstarten van de volle maan, ik viind dat de drops daar voorlopig ook redelijk gaan.

-matthias1952- vindt dit leuk.
  19. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedenavond, eindelijk tijd voor het forum. Mijn ouders zijn op vakantie en ik mag voor kaboutertje spelen. Aangezien ze allebei twee boerderijen hebben.....pff het is gewoon een dagtaak, denk dat ik maar vrij neem van mijn werk:p

-matthias1952- en -freedom5555- vinden dit leuk.
  20. doj34

doj34 Forum freak

goedenavond,

heerlijk gegeten... de dames genieten van de schoolherinneringen. Restaurant ligt vlakbij de school.
    er kwam een besef dat de volgende keer dat ze de school binnen lopen, de uitslag er is.
    wiskunde viel redelijk mee. de twee sommen waar ze over twijfelde, blijkt ze voor 90% goed te hebben.
    1 som begreep ze totaal niet en dus overgeslagen. Nu ze de uitkomst ziet, dacht ze, jeetje wat makkelijk, ik heb te moeilijk gedacht.
    13 juni worden de gezakten na de vergadering gebeld. vanaf 18.30 uur staat de lijst met geslaagden op de internetpagina.
    dus even nog afwachten.

SB dikke knuffel, hopelijk gaat het allemaal snel beter en komt er rust bij je.

ik zie allemaal sterretjes... er zijn er een heleboel geleveld. gefeliciteerd allemaal.

die oogstbonus was aan het begin van het bahaevent ook heerlijk voor mij... dus ik begrijp wat je bedoelt Sandra.

hier nu bij de laatste totems... mag nu 2 keer 15 gebloemde tiara's maken. daar is het wachten op.

Hesje, het lijkt wel of je helemaal niet weg bent geweest.... je verhalen zijn identiek als in December.
    Hopelijk is het morgen echt klaar.