Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Bobo, rustig aan doen hoor! Je doet zoveel voor anderen...maar ook aan jezelf denken

2. enk52

enk52 Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal

fricor en -freedom5555- vinden dit leuk.
  3. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goedemorgen allemaal:)wat een schattig hondje heb je weer gevonden lea:D

4. enk52

Goedemorgen Bobo

Ik vond hem ook wel lief:)

5. bobobear

echt zo een guitig koppie heeft ie

6. enk52

Hesje gefeliciteerd met level-up

7. Hesje

Hesje Levende forumlegende

goede morgen

dankjewel

ik vind het ook een schatje hoor

hier is de thee:)

fricor en -freedom5555- vinden dit leuk.
  8. bobobear

hmmm lekker een kopje thee.mischien wordt ik daar een beetje wakker van.

gefeliciteerd weer met levelen hesje.en ook alle anderen die zijn geleverd deze week.

ik heb zo geen zin om straks met mijn tante naar het ziekenhuis te gaan.ze heeft me gisteren echt zoveel negatieve energie gekost dat ik nu echt gewoon helemaal gaar ben.maargoed,ik heb het aan mijn nicht beloofd dus dan doe ik het ook.

daarna even eten voor mijn hondje halen want hij heeft bijna niks meer.ja brokken wel,maar meneer wil er wel natvoer door,en hij mag niet alles ,dus moet ik straks even halen.mijn energie is vandaag echt ver te zoeken.mischien trekt het straks nog bij,maar denk het niet,lolll.

ik zit bij het event vast op 5 met de tiara's.

fricor vindt dit leuk.
  9. enk52

Goedemorgen Hesje

Dan daarna maar lekker rustig aan doen Bobo

Ik ben bij 7 bezig met het event.

10. Hesje

op schaduw ben ik op 6 en op deze op 7

neem een tijdschrift mee bobo en ga lezen
    succes ermee
    ik ga nog een kast leegmaken:(
    zo geen zin in

O ja het regent hier

11. enk52

Succes ermee Hesje

Hier nog steeds droog

12. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Goede morgen,
    Bobo, vandaag nog even doorbijten en dan daarna lekker even tijd voor jezelf nemen!
    Hesje ben je al een beetje bijgekomen van je fysio van gisteren?

Hier heeft het gisteren bijna de hele ochtend geregend. Nu ook weer regen (wel goed voor de tuin :)), ziet er dan meteen zo somber uit. Ben bang dat het vanmiddag door het vocht, net zoals gisteren weer heel benauwd wordt.
    Bij het event zit ik vast op 6/8, wachten tot de bomen vanavond weer klaar zijn, ik kom 9 draad tekort.

13. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Goede morgen iedereen,

Hesje feli's met level up.

Bobo doe je nog iets voor jezelf in weze, eerst bij je zus die tuin, die meer een oerwoud was zo te lezen, al een geluk dat grof huisvuil bij jullie nog langskomt, hier niet dus, moet je zelf naar containerpark brengen...…. :( vroeger kon je hier ook bundeltjes "groen" naast de kliko leggen, nu niet meer ! rede : de mannen van de vuilkar moeten zich dan te hard bukken o_O om dat in de kar te werpen.....
    Dan met je tante naar ziekenhuis en zo te lezen waardeert ze het niet eens...…:oops:

Hier ook regen, vanaf een uur of 5 à 6 deze ochtend, dus niks tuin doen vandaag :cry: en zeg nu niet planten krijgen dan regen, nee diegene die water moeten hebben, moet ik toch handmatig gieten, gezien overhangend dak 8)

Met het event zit ik van bij 7 stuk ingeleverd, maar wachten op draad en tiara's...….
    Lees dat jullie enkel tiara's tekort komen dus vraag me af waar jullie draad dan vandaan komt. xD

14. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal, hier nu bij 6 aanbeland. Genoeg draadjes maar geen gewas meer. Dus dat maar weer flink zetten
    Nu veel bomen weggehaald die extra op stonden. Het draad ga ik wel halen, dus extra ruimte oor gewas is welkom

15. bobobear

goedemiddag allemaal,ik ben er weer,ja ik was er allang,was vanochtend snel klaar met me tante,haar gelijk weer met de stadsmobiel naar huis gestuurd,toen wat boodschappies gedaan en naar huis,kom ik thuis ben ik mijn telefoon kwijt.dat gebeurd mij nou echt nooit he,nu dus wel.maar gelukkig had iemand hem aan de buschauffeur gegeven.ging niet alleen om mijn mobi,maar zaten ook 2 bankpasjes in.die van mij en van mijn vader.dus die ga ik in vervolg toch maar weer apart houden.nog een geluk dat ik alles gewoon zo terug heb gekregen.bestaan toch nog eerlijke mensen.maargoed,moest hem wel weer aan de andere kant van noord ophalen,maar dat vond ik niet zo erg.maar nu ben ik helemaal op.ik ben gewoon leeggezogen.dus nu ga ik even lekker relaxen.al ben ik wel erg druk in mijn hoofd,maar daar bestaan pilletjes voor,lolll

16. enk52

Gelukkig dat je alles weer terug hebt Bobo

Wat zal je geschrokken zijn

PLINK PLOINK

Babyboom en Supervoer

Laatste bewerkt: 23 Mei 2018
  17. Hesje

jeetje bobo wat een schrik

mijn kasten zijn leeg:)

vraag ik net aan de opzichter het gaat toch wel door???

zegt hij bijna niet :oops: want ze zijn daar achter ook met drie huizen bezig
    maar er komen een paar man extra8)

zit ik met mijn hele hebben en houwen ingepakt zouden ze niet komen bijna>:(

18. enk52

Dat zou wel heel erg zijn Hesje maar gelukkig wel.
    Hopen dat je er hierna vanaf bent

19. Hesje

ja dat hoop ik ook

ben het nu wel even zat
    als ze maar niet meer binnen hoeven te zijn
    het dak moet nog:p na de bouwvak is de planning

ik zit nu met lege kasten en 6 volle verhuisdozen in de kamer

Laatste bewerkt: 23 Mei 2018
  20. bobobear

jeetje hesje,is ook niet grappig,gelukkig komen ze met wat meer mensen dat werk doen,anders zit je straks nog langer tussen de dozen in.:(

ik was inderdaad flink geschrokken.ik let altijd op mijn spullen,maar daaraan merk ik wel dat ik het gewoon helemaal gehad had.gelukkig heb ik hem compleet terug,ik was weer helemaal happy.
    ik was in slaap gevallen,ben net een half uurtje wakker ofzo,en ik heb echt heel diep geslapen.nu ook nog niet echt wakker,maar moet wel even op mijn farmpje letten natuurlijk.:music:als mijn gewas klaar is gooi ik er maar weer even bomen op.ik zit nu bij 7,maar daar mis ik eigenlijk nog alles van

als je nou bij een totem iets hebt gekozen wat je niet hebt vrijgespeeld,dan zit je gewoon vast?dan kun je gewoon niet meer verder?dat is dan wel balen.ik niet gelukkig hoor.