Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. enk52

enk52 Levende forumlegende

Goedemorgen Hesje en Sandra

Lekker Hesje een kopje thee.

Het is alleen kletsnat dan Sandra maar zal snel genoeg drogen nu.
    Hier geen regen gevallen. Zal vanavond de tuinslang maar pakken. Met de gieter schiet het ook niet op.

2. bobobear

bobobear Levende forumlegende

hmmm,lekker kopje thee.

hier is het ondertussen wel heel donker geworden,volgens mij komt er regen aan

3. doj34

doj34 Forum freak

goedemorgen,

hier dochter richting school voor examen aardrijkskunde en vanmiddag frans.
    Dan heeft ze alleen nog donderdag wiskunde en dan zit het er alweer op.
    de examens tot nu toe vielen haar erg mee.
    maar deze drie zijn de wat mindere vakken. zoals haar wiskundeleraar zo mooi zegt, ipv een wiskunde knobbel heeft ze een wiskunde deuk.

zoonlief heeft niet lekker geslapen en kwam erg vermoeid uit bed dus die is weer terug in bed.
    volgend jaar gaat hij 4 havo doen (nu is het 4 vwo) dus dit jaar is nog voor spek en bomen.

huh... ik bedoel dus bonen.. zal wel een farmerama spreuk zijn... spek en bomen.

Bobo, keek net op buienradar en ja er komt wat jouw kant op. hier blijft het droog.

4. enk52

Succes met de laatste loodjes voor je dochter Rita.

5. bobobear

succes voor je dochter rita.moet goed komen.volgens mij heeft iedereen wel bepaalde vakken die je beter liggen dan anderen.
    gelijk heb je met je zoon lekker even thuis houden,als dit jaar toch voor spek en bomen,eh bonen is.lolll.
    ja,ik dacht al,het is echt niks vergeleken met gisteren hoor het weer,maar mischien klaart het nog op vanmiddag.ik merk het ook gelijk aan mijn stemming,voel me nu ook moeier dan de afgelopen dagen.straks met tante naar het ziekenhuis,zo geen zin in,want dan moet ik wachten en ik heb zo een hekel aan wachten.maargoed,wat moet dat moet.daarna maar gelijk even wat boodschapjes doen.

6. enk52

Goedemiddag

Hier nog steeds een zonnetje al is er wel en beetje bewolking maar dat vind ik niet erg.

Ria gefeliciteerd met level-up

PLINK PLOINK PLINK PLOINK

Aanbieding Volle Maan

Nieuwe zaken Volle Maan

Laatste bewerkt: 22 Mei 2018
  7. doj34

doj34 Forum freak

hier is het de hele dag al blooddiehot.... erg warm dus.
    ik heb nauwelijks geduld... wachten op volle maan.
    gelukkig haalt mijn zoon nu een ijsje uit de vriezer... jammie.

8. enk52

Dan hoop ik dat je vriezer vol zit want het duurt nog 2 dagen tot volle maan begint;)

9. doj34

doj34 Forum freak

jeetje, ik had al f5 gedrukt en nog geen vm... dus maar even kijken bij hoofdstuk events. Lees ik dat het pas donderdag begint.
    gelukkig een volle vriezer ;)

Bedankt voor de waarschuwing Lea.
    (tja normaal is er plinkploink 1 dag ervoor)

ben ook een beetje verbaasd/verdrietig/onrustig/minder vrolijk.... 1 veld met 10 uurs gewas en twee howies en geen enkele tiara... dat schiet niet echt op.
    ga nu kijken of er uit 1,5 uur gewas wel tiara's tevoorschijn komen.

10. enk52

Hier zijn ze ook zuinig. Draad genoeg inmiddels dus nu maar de pakhuizen met dieren en alle bomen eraf halen voor de tiara´s

PLINK PLOINK PLINK PLOINK PLINK PLOINK

Molenabonnement

Gereedschapshandel

Gereedschap

Laatste bewerkt: 22 Mei 2018
  11. doj34

doj34 Forum freak

ik heb toch maar een ticket naar support gestuurd. Heb het idee dat er totaal geen event droppies uit veld 1 op baha komt terwijl daar 2 howies staan. misschien staat het knopje niet aan.

12. enk52

Als je de oogstanimatie aan zet zie je ze wel komen maar het zijn er niet zoveel per keer en ook niet altijd.

13. Hesje

Hesje Levende forumlegende

goede nog een beetje middag

vanmiddag zware fysio gehad, zo moe dat ik een bus later naar huis had
    ik heb nu twee velden met beesten en bomen
    één met gewas
    maar zien wat daar vanaf komt
    hier is het droog en soms zonnig en soms bewolkt
    maar wel warm

ik wacht nu op alles:oops:

14. enk52

Heb je draad tekort Hesje?

Ik heb net de tuinslang gepakt om de tuin te sproeien. Alle planten hingen slap.

15. doj34

doj34 Forum freak

ik heb die aan en het valt me op dat het eerste veld (2 howies) weinig tot geen d.i. geeft terwijl de watervallen erg gul is (deze heeft geen howies)

16. Hesje

Hesje Levende forumlegende

ik heb nu een tekort aan alles:)
    maar het komt wel goed hoor tijd genoeg

ik heb geen howies nou ja ééntje dan;)

de regen dreigt hier nu maar of dat het vallen wil is wat anders

17. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

xD___________xD

tja ik weet het ook niet meer hoor, wat de Di's betreft.....zit hier te wachten op men toverbomen, voor de draad, nog 20 minuten....:wuerg:
    hier ook soms niet uit een veld gewassen, meestal hier de watervallen, heb er nu maar XXL bomen op gezet, is een gans gepuzzel, want 20 uurs bomen......heb ik eens in een draadje gelezen.

ben dan maar toertje gaan rijden om yoghourt te halen.....dure yoghourt en dat in bloedhete auto....en nu is het aan donderen, regen moet nog naar hier komen.......limburg staat reeds blank.....o_O

Hesje heeft de man van de fysio je een beetje afgemat blijkbaar, niet leuk hoor o_O

aan alle gelevelden een dikke proficiaaaat......;)

fricor vindt dit leuk.
  18. bobobear

goede avond,ik kom ook nog even langs,ben helemaal gaar van het ziekenhuis bezoek.liep weer uit en dus zolang gewacht en toen nog een heftige discussie met mijn tante,toen was ik er helemaal klaar mee.maar wat doet domme bobo die gaat morgen toch weer mee voor nacontrole,al is het echt niet van harte hoor.maar doe het voor mijn nicht,maar na morgen mag iedereen me even lekker met rust laten,want moet ook weer even tijd aan mijn dieren geven.en vooral even rust hebben.niet slapen ofzo,maar gewoon relax.

19. enk52

Je hebt gelijk Bobo. Je moet af en toe ook aan jezelf denken

Iedereen de groeten van MamaU

fricor vindt dit leuk.
  20. bobobear

groetjes terug aan mama van bono:)