Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goedemiddag,ik ben er ook weer.ik ben net terug van mijn zus,we waren om kwart voor acht begonnen met de tuin,gelukkig maar want nu is het niet uit te houden daar.voor mij op zich wel,maar mijn zus kan er niet tegen,dus we zijn maar gestopt.wel al een heleboel weg kunnen gooien voor grof vuil morgen.maar nu begin ik toch wel te voelen dat ik moe wordt.er zat een liaan met dikke vette stekels eraan,mijn zus haar hele armen zijn bekrast en ik heb een beetje,maar het ziet er niet uit.snap niet dat mensen dat een leuke plant vinden.zo,nu ff wachten tot ik kan oogsten.

2. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Goede middag,

Bobo, niet zo gek dat je moe bent. Volgens mij ben je nu al 3 dagen puin aan het ruimen in die tuin, dat ga je dan wel voelen.

Hier zijn we ook weer thuis van de toernooien. Ik was met zoon mee, die zijn 3e geworden en man samen met dochter op stap. De meiden zijn 1e geworden, was echt superblij. Zit nu nog op de bank na te glunderen. :D
    Zoals iedereen zit ik ook vast op de 35 tiara's, heb er toch wel al 3 :wuerg:. Ach, we hebben nog wel even, dus zal wel goed komen.

-matthias1952- en fricor vinden dit leuk.
  3. enk52

enk52 Levende forumlegende

MamaU gefeliciteerd met level-up

4. bobobear

inderdaad sandra,3 dagen achter elkaar,en alleen met mijn zus en die tuin was echt een oerwoud.dus nu inderdaad wel even gehad.nu volgend weekend weer.morgen met mijn tante naar het ziekenhuis,haar oog wordt gelaserd en mijn nicht kon niet dus mag ik.

je kids hebben het supergoed gedaan hoor,dikke duim voor hun.:D

ik zit ook vast op de tiara's,ik had wel al fanatiek bloementiara's gemaakt en nu blijf ik hangen op 2 geloof ik,lollll.heb er nu al deels bomen weer op.je moet het toch een beetje verdelen volgens mij.nu ik het zeg denk ik uit gewas komt tiara's.jaja ik ben weer goed bezig,not.

5. doj34

doj34 Forum freak

jeetje ik kan ineens weer rap verder met de totems. zodra je de tiara voorbij bent... gaat het weer lekker.

sandra gefeliciteerd met alle overwinningen van de kids.
    bobo, ik weet wat je bedoelt... hier is een boom flink gesnoeid... zoonlief heeft nu meer plezier van de boom...

vandaag zijn we alle takken aan het bundelen. dus erg vermoeiend. maar straks meer zon in het zwembad.
    deze boom loopt zo weer uit met nieuwe scheuten.

ik kwam gisteren een half uur voor het einde van de babyboom achter dat er ook fokdieren nodig waren voor de baha quest. hihihi, moest even van de farmmunten sv kopen en voor een half uur roze gelei aanzetten om zeker te zijn dat ik de fokdieren op tijd had.

fricor en LucieSchreurs vinden dit leuk.
  6. enk52

Goed bezig allemaal.

Ik ben aan het gifmengen geweest voor het onkruid en dat gesproeid,

Sandra wat een geweldige resultaten voor je kids.

7. bobobear

ja,zoiets hebben wij ook gedaan,en toen ook alles bij elkaar binden stapel voor stapel,nou,ik voel me armen nu wel hoor.zo even lekker douchen en dan eten en dan gaat bobo lekker relaxen.hondje weer gelijk meegenomen,maar hij mag straks iemand anders lief aankijken om naar buiten te gaan.

lea,wat voor gifmengseltje maak je dan?we moeten bij mijn zus echt alles goed weghalen en dan proberen te zorgen dat er geen onkruid meer komt,want bij haar groeit het zo snel.

8. enk52

schoonmaakazijn met flink wat zout en een drupje afwasmiddel en dat spuit ik tussen de tegels.

Het groeit zeker ontzettend snel. Had net alles weg en nu stond weer alles vol dus hoop dat dit effectiever is.

9. bobobear

oke,dan gaan we dat gewoon proberen.

ik heb net lekker gedouched,en nu even wachten tot kwart over negen dan kan ik oogsten.dan gooi ik er langer gewas op denk ik voor die tiara's.even kijken wat er nog uit de oogst komt.welk gewas kan ik dan zetten voor 9 uurtjes met water dan.kan ook nog met mest.ik ben mijn lijst kwijt,erg he.ja sorry ik weet het ik ben soms echt een chaoot.

10. enk52

Ik heb Chayote met water en een tikimasker. Is dan 9.36. Met mest nog iets korter dan

11. bobobear

ehm,waar haal ik een tikimasker vandaan?

oja,ik had een valk,nu dus niet meer,dus als iemand er een overschot aan heeft hou ik me aanbevolen.

12. theav71

theav71 Levende forumlegende

Is een valk onderweg naar je :)

13. bobobear

zo,dat is snel en superlief van je.:inlove::Dwat wil je ervoor terug

14. doj34

doj34 Forum freak

jippie ik ben een schijnbeuk rijker. (oke kameel roze is hierdoor weg maar geen probleem)
    bobo, ik had een klein overschot dus nu heb je in ieder geval reserve...

15. bobobear

wat ben je toch een lieverd ook he rita,superbedankt:inlove::Den toppie van je schijnbeuk.:D

zo,bobo gaat lekker haar mandje in en televisie kijken,ik heb het gehad voor vandaag.fijne avond nog allemaal en slaap fijn straks

goedemorgen allemaal:)ben ik zomaar de eerste

Laatste bewerkt: 22 Mei 2018
  16. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedemorgen Bobo
    Het is ziet er hier weer lekker zonnig uit

17. enk52

Goedemorgen allemaal,

freedom en fricor gefeliciteerd met level-up

Het is zeker lekker weer Lucie

Was vergeten op plaatsen te drukken8)

fricor en -freedom5555- vinden dit leuk.
  18. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

goedemorgen Lea

19. Hesje

Hesje Levende forumlegende

goede morgen

ik ben er ook weer

freedom en fricor en verder iedereen die een level geklommen is gefeliciteerd

eerst maar wat drinken

-freedom5555- en fricor vinden dit leuk.
  20. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Goedemorgen,
    Lekker een kopje thee!
    Hier heeft het vanmorgen vroeg nog geregend, moest de lampen nog aan doen toen ik beneden kwam. Nu begint het iets op te klaren. Hoop voor mijn zoon dat het nu droog blijft, gaat zo het eerste uur sporten op school en dat doen ze vandaag buiten. Ach, hij zal er niet van smelten xD