Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. enk52

enk52 Levende forumlegende

Heb nog geen enkele quest klaar hoor maar we gaan rustig aan door.

2. doj34

doj34 Forum freak

ow dat had ik wel al gedacht door jouw hoge level.
    hier is konijn schaap geit en vleermuis al naar de kelder.
    Wel lastig want regelmatig is er event met ook deze fokdieren.
    en nu ook questen met gewassen en fokdieren in 1 quest.

ach dan heb ik weer wat schaapjes in het motel, komen zij ook weer een keertje aan de beurt hahahaha

3. the_liberty

the_liberty Forum-ambassadeur

goedemorgen allemaal en fijne pinksterdagen. hier nu een beetje zon maar 1 uur geleden mist zodat je niet veel kon zien. net 9 vogeltjes uit het nest gevlogen die ik op balkon heb. dat huisje heb ik al 9 jaar en dit is de eerste keer dat ik ze uit zie vliegen. wat een leuk gezicht. succes bobo met de tuin en je printwerk. sandra succes met je schoonvader. want dat is niet niks he?

fricor vindt dit leuk.
  4. enk52

Goedemorgen Ria

Wat schattig zo´n nestje. Leuk dat je ze uit zag vliegen

Level zegt niets over de fokquesten Rita. Het is net hoe fanatiek je bent met fokken. Er gaan wel altijd een paar pakketjes doorheen de laatste maanden.

Syrah gefeliciteerd met level-up

Laatste bewerkt: 20 Mei 2018
  5. the_liberty

the_liberty Forum-ambassadeur

ja al 9 jaar een nestje en het nooit gezien omdat ik altijd weg ben.dat is zo lea ik vind het zonde om mijn hoge dieren in de quest te gooien eerst de roze stallen dan de quest. de meeste staan bij mij op de 3 hoogste dieren. lekker laten staan. de andere questen vind ik wel leuk om af te maken

6. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Goede morgen allemaal, fijne pinksteren
    Vandaag maar even lekker uitgeslapen, is de enige dag dit weekend dat het kan. Straks dus lekker brunchen ipv. ontbijten ;)
    Zonnetje is er hier ook al bij.
    Rita veel vaarplezier, hoop dat de slechte start de enige problemen zullen zijn dit seizoen.
    Ria, leuk zo'n nestje zien uitvliegen. Wij wachten nog even met het snoeien van de hedra, want daar zitten soms ook nog wel nestjes in verstopt.
    Bobo, 3 maal is scheepsrecht en succes met de tuin

7. doj34

doj34 Forum freak

hier thuis hebben we ook nog niet gesnoeid. ik verwacht een merelnest in 1 van de struiken.
    bedankt Sandra. dit wordt ons 6de jaar en de boot heeft ons nog nooit in de steek gelaten.
    hij is van 1960 en ook de motor is zo oud.

ik zag net dat ik nog 70 groene draaien had klaarstaan... heerlijk extra sv.
    ik koop juist geen roze stallen.. ik wil juist de questen afronden. grappig dat iedereen zijn eigen manier van farmen heeft.

8. Aloryan

Aloryan Commandant van het forum

jeetje er gaat wel enorm veel supervoer in dit event zeg.. en volgens mij moet ik ook nog fokken voor dat andere event waar ik nu een dag mee achterloop maar wel een roodborstje wil scoren.. ik meot geloof ik even een plan van aanpak maken.

9. enk52

Je kan iedere fase kiezen welke 2 totems je wilt maken dus kijken welke het gunstigst zijn voor je

10. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goede nog net middag,ik ben ook weer thuis.tuin is nu alles plat wat plat moest,dus geen oerwoud meer.morgen alles bij elkaar binden voor het grof vuil van dinsdag.en dan is het alleen nog een kwestie van alles echt goed opruimen ,maar dan is het meeste al weg.printspul was mijn neefje erg blij mee,hij verwachte niet dat ik het al had gedaan,dus hij helemaal happy.nu ben ik best wel gaar,dus net even geoogst en dan zo even wat eten en dan lekker relaxen.

met het fokevent geraak ik maar niet aan de laatste om in te leveren,ik blijf fokken.oke de beren en muizen blij,maar mijn voorraad sv niet.kat heb ik trouwens wel al af.

11. enk52

Succes nog Bobo. Hoop dat het nog lukt.

Ik had de kat ook als eerste klaar. Ben daar nog even mee aan het doorfokken

12. bobobear

ik heb ze nu eindelijk alle 3 voltooid,gelijk mijn slotjes ingeleverd voor die andere stallen en nog wat in de winkel gekocht.nu ben ik daar klaar mee en laat ik dat links liggen.nu vol weer bezig met het totemevent.kan zo bijna mijn bomen oogsten.dan laat ik ze ook nog even staan tot morgen ochtend en dan denk ik maar weer gewassen.

13. Aloryan

Aloryan Commandant van het forum

pfft ik meot nog een paar muizen.. tis echt een verschrikking.. heel mijn voorraad supervoer gaat eraan.. hoe krijg ik dit weer op pijl!
    veel erger dan de andere events tot nu toe.

14. doj34

doj34 Forum freak

maar weet dat de beloning zoooo zoet is.
    je kan ook nog de eventwinkel in om hartjes in sv te veranderen.
    Dat heb ik in elk geval wel gedaan met de overige hartjes.

ik had een mammoet nodig, veranderen een witte in een timmerolifant... die kon ik in de olifantenquest gebruiken dus heel blij...

15. detje81

detje81 Forum-overlever

Goedenavond

Ik loop een beetje achter met lezen, ga nog wel bijlezen. Begon ook iets later aan het event doordat ik het niet had gelezen, volgende dag begonnen.

Onderstaande bomen mis ik nog mocht iemand deze met me willen ruilen graag. Heb niet gekeken of ze allemaal wel te ruilen zijn.

pitanga
    yangmei
    zaadmantel van de taxus
    schijnbeuknoot
    ambergom
    pecannoot

Groeten Detje

16. enk52

Goedemorgen allemaal

Rita gefeliciteerd met level-up

fricor en -freedom5555- vinden dit leuk.
  17. bobobear

goedemorgen allemaal.:)ik dacht ik ga nog even doorslapen,maar toen moest ik toch echt nodig naar de wc.en dan ben ik dus ook meteen te wakker om nog te kunnen slapen.dan maar farmpje doen,doe ik toch nog iets nuttigs op de vroege ochtend,lolll

18. enk52

Goedemorgen Bobo

Dat heb ik ook hoor dat ik dan niet meer kan slapen of het moet een uur of 2 zijn dan lukt het nog wel.

19. Hesje

Hesje Levende forumlegende

goede morgen vroege vogels

ik net zo hoor:oops:

ik heb maar een ontbijtje gemaakt:)

fricor en -freedom5555- vinden dit leuk.
  20. enk52

Goedemorgen Hesje

Dat ziet er heerlijk uit.:)