Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. doj34

doj34 Forum freak

mocht er ergens een schijnbeuk over zijn... dan houd ik me aanbevolen.
    Kan ik iemand nog blij maken met bijv. zeepnotenboom?

2. enk52

enk52 Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal,

Agnes gefeliciteerd met level-up

fricor vindt dit leuk.
  3. Hesje

Hesje Levende forumlegende

goede morgen

ook van mij ieder een fijn pinksterweekeind

fricor vindt dit leuk.
  4. enk52

Goedemorgen Hesje

Het zonnetje breekt al door

5. Hesje

hier nog niet maar dat kan altijd nog het is nog vroeg

ik heb er nog maar een broodje bijgezocht

fricor vindt dit leuk.
  6. enk52

Lekker dat gaat er wel in:)

7. Hesje

het is hier een beetje mistig dus de zon komt nog wel:)

8. enk52

Het is hier ook nat geweest want een deel van de ramen is nog beslagen

9. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

goeie morgen. hier nog geen zon te zien en er staat nog steeds een strakke wind.
    maar we hopen op beter. fijne zondag iedereen. zo meteen naar de bakker dan lekker lui ontbijten.

10. enk52

Goedemorgen Tine

Eet smakelijk alvast.

11. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goedemorgen allemaal:)fijne pinksteren iedereen

zometeen weer richting mijn zus,verder met de tuin,maar ik ben echt nog niet wakker dus dat wordt wat vandaag.

ik ben nu voor mijn neefje een verslag van 60 pagina's aan het uitprinten,die moet hij hebben voor zijn cursus beveiliging,daar gaat hij in werken op schiphol,en dan mag tante gaan uitprinten.tuurlijk niet zonder slag of stoot,dus dit is al de 3e ronde om het te printen,eerst inkt op,toen spuitjes controleren.maargoed,het gaat nu goed.

Laatste bewerkt: 20 Mei 2018
  12. enk52

Goedemorgen Bobo

Succes met je printwerk en de tuin

13. bobobear

dank je lea.;)

14. doj34

doj34 Forum freak

goedemorgen,

jij bent toch wel een lieve tante... boboke.
    hier schijnt de zon heerlijk.
    gisteren de boot te water gelaten. had mijn man een klein foutje gemaakt.
    De mast ligt nog plat op de boot als je alle stagen touwen enz aan vast maakt.
    Dan kunnen we met een installatie de mast omhoog draaien of zoals gisteren de kraan ( die boot te water laat zakken) zet de mast op de plek.
    de mast is 11,5 meter en eerst vielen er kleine eitjes en dood babyvogeltje uit de mast. we hadden al mama en papa vogel op en neer zien vliegen en toen is onze boot binnen in de hal gezet dus helaas is dit mis gegaan.
    toen de mast op zijn plek stond, bleek dat de voor en achterstag omgewisseld zaten, had mijn man niet goed vast gemaakt.
    Dus dat kostte ons extra tijd. eindelijk mochten we varen, begint het te regenen, dat was jammer.
    Op het grote meer was op dat moment een wedstrijd skutjesilen bezig. (zeilboten van ongeveer 18 meter)
    Twee van die grote kruisten ons voor langs. Helaas was toen de batterij van mijn mobiel leeg.

nu maar weer even stevig boeren zodat de totems uit de grond kan laten stampen.

15. bobobear

jeetje,rita,dan had je gister dus ook wel een lekker chaotisch dagje.soms gaat ook alles gewoon mis op een dag.vandaag een nieuwe poging tot varen doen?

ik schiet ook niet echt op met het event volgens mij.ik oogst toch op tijd,maar heb het idee dat ik geen bal verder kom.zo gooi ik er 12 uurs bomen op,want ik ben alleen met de gewassen bezig.en straks op mini lappie niet te doen bij zussie,jaja,die heb ik meegenomen daar naartoe gister,erg he.maar ik ben niet verslaafd hoor,lollll

16. enk52

Goedemorgen Rita

Gelukkig dat jullie toch nog het water op geraakt zijn. Volgende keer maar een powerbank meenemen.

Event gaat hier ook rustig aan. Heb nu ook tekort di maar ga nog even door met de eventgewassen omdat ik nog de oogstbonus heb lopen. Daarna ´s nachts maar langer gewas erop. We hebben nog heel lang dus maak me nog geen zorgen dat het niet gaat lukken.

17. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal
    fijne Pinksterdagen

Event gaat langzaam maar we komen er wel, we hebben nog tijd genoeg. Gaat vast beter als er langere gewassen op kunnen

18. doj34

doj34 Forum freak

ik had genoeg stroom bij de winterstalling om mijn mobiel op te laden maar was bang dat ik hem dan zou vergeten.
    bobo, we hebben gevaren en nu ligt de boot in de jachthaven waar we zomers liggen.
    We hoeven gelukkig alleen het meer over te steken.
    dit keer oplettend dat we niet botsten met de grote jongens....

Oh ja, mijn ninjabijen jumpte over de aliens heen en dat was een spetterende actie (spetterbij de laatste). heb nog 1 nodig... en er staan 3 aliens klaar... dus binnenkort de bijen naar de kelder (hopelijk vandaag nog)

Laatste bewerkt: 20 Mei 2018
    fricor en LucieSchreurs vinden dit leuk.
  19. enk52

Prachtige foto´s Rita

Ik moet nog 1 visje en zag tot mijn grote verbazing dat ik al 2 siamezen heb. Maar die ervoor moet ik ook nog alle 3 inleveren dus ben nog wel even bezig met de katten.

20. doj34

doj34 Forum freak

ow jij gaat ook lekker!
    heb ik een keertje met de kalkoenen gehad. had ik al heel vroeg de laatste gekregen maar moest toen meerdere bbdagen afwachten omdat 7 8 en 9 maar niet wilde komen. toen waren die pakketten van 800 sv er ook nog niet.
    Dat was een handige actie van BP. nu babyboom ik veel meer door dat pakket.