Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. enk52

enk52 Levende forumlegende

Helemaal onder aan het scherm Rita. Dan heb ik ze nu nog een keer doorgegeven.
    Krijg net berichtje van mamaU. Die kan ook niet op de farm. Iedereen de groetjes van haar.

2. the_liberty

the_liberty Forum-ambassadeur

goedemorgen allemaal. lea wat jammer nu. ik moet nog het molenabonnement doen. die zal het wel doen? ik laat de dieren zitten en ga gewoon aanvullen. ik heb alles voor de bahaquiz dus daar ook even kijken. ik laat de bomen ook staan anders blijf je ombouwen. zo ga weer lekker rennen vanmorgen. veel te doen en vanavond een gasthondje erbij voor 10 dagen. syrah wat fijn dat je dochter beter gaat want dat kan lang duren. als alles maar weer recht staat dat is belangrijk. allemaal een fijne dag

3. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Goede morgen iedereen...….ttz. voor diegenen die op de farm kunnen......Enk hoopt dat het vlug opgelost is hoor voor jullie daar....

Bahama oogst ik niet...….wacht wel af, ook al moet ik een week wachten...….de siertuin wel, maar met de hand...…:wuerg:

En het fokmotel, tja die dieren zit daar zo op elkaar hé...….

Mijn kat heeft blijkbaar een zware nacht achter de rug, slaapt als een roosje helemaal in een bolletje.....:) schattig om te zien hoor.

4. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Goede morgen allemaal,
    Hoop voor de premiums dat zij ook snel weer op het spel kunnen. Ik laat de fokstallen gewoon in de wacht staan en ga op de farm en baha voorraden aanvullen.

5. Hesje

Hesje Levende forumlegende

ik laat de dieren ook in het motel

maar ik had op baha geoogst en ingezaaid

dus ga ik dat weer opnieuw klaarzetten
    en gewoon elke dag oogsten
    het event word toch vooraf aangekondigd

6. enk52

Freedom ik zou gewoon oogsten hoor. Er komt vast wel weer een aankondiging. Zonde om het te laten staan.

7. bobobear

bobobear Levende forumlegende

zo,ik ben er ook weer,vanochtend vroeg op pad voor boodschappen,was wat reclame.goh wat was het goed fris buiten zeg,viel vies tegen.had er nog niet zo een last van toen ik mijn hondje uitliet.

ik heb ook maar mijn bomen weer van baha gehaald en nu gewas erop staan,straks gooi ik de mysterieuze stallen en bomen erop,kijken of er nog wat leuks uitkomt.en voor de rest zie ik wel weer wanneer er weer events beginnen.vind het wel balen voor de premiumboeren.het is toch echt wel afkicken hoor.gister bleef ik kijken of ik er al op kon,lolll.en dan sommige mensen die zo boos worden erom,dan denk ik oke het is niet leuk,maar hun kunnen er ook niks aan doen.en ach,nu kunnen we rustig boeren is het ook weer niet goed.

-matthias1952- vindt dit leuk.
  8. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

goeie morgen iedereen. ja, we hebben om een adempauze gevraagd qua events, nu hebben we ongewild enkele dagen vrij. gelukkig ben ik geen premium en kan ik voorraden aanvullen. fijne dag iedereen.

LucieSchreurs vindt dit leuk.
  9. bobobear

ruilevent is ook uitgesteld,ik dacht er toevallig aan,en nu las ik dat die ook was uitgesteld,duhuh is ook een event bobo,ja ik ben blondtxD

10. doj34

doj34 Forum freak

hier maar weer een tijdquest baha bomen aangezet. dan is die ook maar weg.
    Hopelijk is snel alles weer het bij het oude.

-matthias1952- vindt dit leuk.
  11. bobobear

ik ben nu gewoon relaxed aan het boeren,nou hoorde ik van mijn zus dat we haar verwilderde tuin moeten gaan doen,dus morgen is het rustige boeren voor mij weer over.ik zei al tegen haar hallo voor tuinieren heb ik knechten in gebruik.maar daar trapte ze niet in.xD

12. enk52

Beetje flauw Bobo dat ze daar niet intraptexD

ik heb maar mijn auto gewassen, naar de kapper geweest.

13. Hesje

Hesje Levende forumlegende

ha ha de dames komen aan zichzelf toe in rl

ik ben mijn kasten aan het uitruimen:oops:

heb baha weer netjes omgebouwd dure stallen en werkplaatsen
    de meeste bomen per 4 in het regenwoud geplaatst het kostte wat tijd maar staat wel leukxD

14. bobobear

ach ja,je moet toch wat.dus je ziet er weer netjes gekapt uit lea?

hesje,wel balen dat je weer alles moet opruimen hoor,kunnen ze niet gewoon meteen hun werk goed doen.

ik heb mijn myst.stallen en stekjes op het land staan maar zijn nog niet klaar.heb ik de langste gewas erop gezet op baha voor de rest dan,is het nog morgen om 12 uur klaar,net wanneer ik bij mijn zus ben,lolll.ach,dan blijft het maar lekker staan,geen probleem.ik heb er mest opgegooid ,is het om 10 uur klaar,dus dat is beter.

15. enk52

Moest een stukje af en weer een kleurtje erin Bobo

16. mamaU2

mamaU2 Forumkenner

Goedemiddag

Gelukkig is het me wel gelukt op het forum te komen.
    Ik begrijp dat de boerderij me een verplichte vakantie gunt....tja
    Tja...wel wennen hoor, dat ik nu niet op de boerderij kan. Was vanmorgen al wat vroeger opgestaan hahaha

We gaan t wel zien hoelang het gaat duurde. Ik weet dat er keihard gewerkt wordt om dit opgelost te krijgen.
    Gewoon geduld hebben:)

17. bobobear

dat moet ik ook weer eens doen lea.:)

mama van bono,wel prettig dat je op het forum kunt,maar wel vervelend dat je niet op de farm kunt.het zou wel flink mis zijn dat het zolang moet duren,maar ik geloof best wel dat ze hard hun best doen om alles weer goed te krijgen.

uit mijn stallen en bomen had ik niet zoveel bijzonders.

18. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Weet niet wat ik uit mijn laatste mysterie stallen en - stekjes op Baha heb gekregen. Was vanmorgen zo slim om met knechten te oogsten en om te bouwen en daarna pas te bedenken dat er nog mysterie op had gestaan :wuerg:xD

19. roodborstje60

roodborstje60 Forumleerling

Goedenavond allemaal,
    omaagnes een paar daagjes geleden ook premium geworden, had ik beter kunnen laten zitten:cry:
    nu allemaal problemen. Hoop dat het snel wordt opgelost.

20. doj34

doj34 Forum freak

oei dat is extra zuur agnes. hopelijk is het snel opgelost....
    3 kliekjes tot nu toe...