Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedenavond

Ik ben jullie vanochtend helemaal vergeten (schaam)
    Ik ken ook niemand in RL , maar voel me van het begin thuis... en leef met iedereen mee in goede en slechte tijden. Zolang je positief in het leven staat en gezellig kletst, hoor je erbij!!!

Rita, veel suucces voor je dochter en sterkte voor de rest van de familie. Wel fijn dat haar favoriete vakken eerst zijn. een goed gevoel daar helpt gedurende de rest van de tijd

@-matthias1952- , vergeet ik toch helemaal te vragen of je kleinzoon al weer veilig terug is en alle verhalen heeft verteld

2. detje81

detje81 Forum-overlever

Goedenavond

Zo te lezen heeft iedereen wel een leuke dag gehad vandaag.
    En wat betreft het weer hier, heeft flink geregend, maar geen overlast gehad hier.

Event gaat hier niet zo snel, nog maar 11 keer gespeeld. Vandaag alleen vanmorgen en vanavond geoogst. Ben heel blij met alle stallen en bomen van de quest er naast, dus event is voor mij al geslaagd.

3. enk52

enk52 Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal,

Succes voor alle kliekjeskinderen die examen gaan doen.

Rita gefeliciteerd met level-up

fricor en -freedom5555- vinden dit leuk.
  4. LucieSchreurs

goedemorgen allemaal
    Hier nu nog een beetje regen, maar als het goed is , wordt het beter

5. enk52

Goedemorgen Lucie

Hier schijnt het zonnetje al.

Zaterdag hadden we de hele middag buiten gezeten en was ik zelfs een beetje verbrand.

6. Hesje

Hesje Levende forumlegende

goede morgen

ik geloof dat ik hier meer aan een paraplu heb dan aan een zonnebril:oops:
    het is nog droog maar grijs.....

[​IMG] [​IMG]

fricor vindt dit leuk.
  7. enk52

Goedemorgen Hesje

Heerlijk thee, daar had ik zin in:)

8. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goedemorgen allemaal

hier nog steeds donker en grijs.:(

9. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Goede morgen allemaal
    Ben weer terug van weggeweest. Supervakantie gehad, we zijn wel gewend dat alles niet altijd loopt zoals gepland. Dus de Schiphol problemen bij vertrek waren al snel vergeten. En hebben ter plekke ook maar even kennis gemaakt met de spoedeisende hulp, omdat dochterlief een gaatje in haar hoofd gevallen had en ik in de hectiek die daarna ontstond over een rolkoffertje struikelde (niet handig als je aan de antistolling zit, knie is nu nog pimpelpaars :oops:). Gelukkig hebben we het allebei overleeft, zij met een hechting en ik hobbel gewoon door, wel een beetje stijver dan normaal xD.
    Verder enorm genoten. Lekker erop uitgetrokken met de huurauto, dus bijna het hele eiland verkent. Naar het strand geweest en lekker op het terras van het huisje heel veel boeken gelezen. Dus kleurtje is ook weer eens bijgewerkt :music:
    Ik ga zo nog teruglezen op het forum of er nog belangrijke zaken zijn die ik moet weten. Heb ook hier in het kliekje nog niet teruggelezen. Ga ik ook zo nog even doen, hoop dat het met iedereen goed gaat.

Verder zo maar wasmachine aanzetten, erop letten dat de kinderen weer op tijd de deur uit gaan naar school, dokter bellen om hechting bij dochter te laten verwijderen, papieren voor de verzekering opsturen (was blij dat ik een creditcard had :wuerg:) en boodschappen doen. Kortom weer terug in het gareel :p

10. enk52

Goedemorgen Bobo en Sandra

Sandra dat klinkt toch als een fijne vakantie ondanks alle probleempjes. Gelukkig dat die meevielen en opgelost konden worden
    Die was na de vakantie dat is altijd even een dingetje . Hoop dat de kinderen op tijd wakker kunnen worden. Dan heb je daarna wel lekker je handen vrij.

11. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

goeie morgen iedereen.
    Sandra: het "gewone" leven begint weer. maar wat je gehad hebt kunnen ze niet meer afnemen.
    Lucie: ja hoor kleinzoon heeft genoten van Barcelona. alleen, hij belde vrijdag "ik ben gecrasht... in de zetel". (beetje moe wat normaal is zeker?)
    gisteren kwamen ze allemaal bij ons en heeft hij heel wat verteld. was heel leuk maar omdat hij niet zo'n alleseter is had hij daar wel wat moeite met de plaatselijke keuken maar hij heeft dat ook overleefd.

LucieSchreurs vindt dit leuk.
  12. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Nu net even een paar daagjes terug gelezen (2 weken is echt niet te doen, anders heb ik vanavond nog niets anders gedaan :p). Zo te zien heeft iedereen hier een fijn weekend gehad.
    Voor de eindexamenkinderen (en ouders): veel succes!
    Hesje, ik begrijp dat je inmiddels weer thuis bent, hoop dat alles daar goed gaat.
    Man is naar zijn werk, kinderen op tijd de deur uitgegaan naar school. Was draait (zullen nog vele volgen xD).
    Nu zo eerst boodschappen doen.
    Het blijft hier voorlopig grijs, hopelijk komt het zonnetje zo nog even kijken. Dan kan ik vanmiddag in de tuin nog even een beetje navakantie vieren :music:

13. Hesje

goede morgen Sandra
    ja ik ben sinds 1 mei weer thuis (door de juiste inzet vervroegd vrijgelaten) was hier de mening
    het gaat zachtjes vooruit, traplopen gaat steeds beter, ook naar beneden:)
    vrijdag weer terug naar de chirurg
    lekker zo'n vakantie om naar terug te kijken

14. LucieSchreurs

Wart is het hier rustig geweest vandaag, allemaal genoten van het mooie weer

Fijn, Tine, dat je kleinzoon het naar zijn zin heeft gehad en moe... ja dat kan ik me voorstellen. Ach pubers een paar dagen flink slapen en ze zijn weer bij

-matthias1952- vindt dit leuk.
  15. enk52

Goedemorgen allemaal,

fricor vindt dit leuk.
  16. fricor

fricor Commandant van het forum

goedemorgen,

wat een grappig plaatje Lea.
    allemaal een fijne dag.
    ik ga proberen te slapen.

Laatste bewerkt: 15 Mei 2018
  17. enk52

Goedemorgen fricor maar kan dan beter zeggen welterusten.

Ik hoop dat het lukt.

18. fricor

dat hoop ik ook.

19. Hesje

goede morgen

fricor slaap lekker

fricor vindt dit leuk.
  20. fricor

dankjewel, neem ik zo een lekker kopje koffie als ik weer wakker word.