Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Hesje

Hesje Levende forumlegende

goede morgen

Lea in de herkansing

gefeliciteerd met je kleine jarige smurfje

en ik zag een foto van Fleur wat een knap meisje

fricor vindt dit leuk.
  2. enk52

enk52 Levende forumlegende

Goedemorgen Hesje

Dank je wel. Welke heb je gezien, die laatste?

fricor vindt dit leuk.
  3. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

goeie morgen Hesje, bobo en Lea. wat een leuke meid zo blond. en heeft die donkere ogen?

4. bobobear

bobobear Levende forumlegende

gefeliciteerd lea met kleine smurfje.en wat een dametje wordt fleur al zeg:D

5. Hesje

ja dat was deze
    ze kijkt zo blij:)

6. enk52

Goedemorgen Tine

Ze heeft blauwe ogen net als al mijn kleinkinderen en ze zijn allemaal blond.

Dank je wel Bobo

Ze was blij denk ik dat ze er zo mooi uitzag. Haren kammen lukt niet altijd uitgebreid omdat het heel dun is en erg klit. Moet het eerst insprayen. Maar nu prima gelukt.

-matthias1952- vindt dit leuk.
  7. bobobear

ze staat er ook echt bij van kijk eens hoe mooi ik er uit zie,hihihi

het spatte trouwens toen ik mijn hond uitliet:(en het is nu donker en saai weer.maar regen is wel even goed voor de plantjes en bomen.en dan kan ik eens wat aan mijn huis doen,want met dat mooie weer vind ik het altijd zonde om binnen te gaan zitten,maar met dit weer wil ik weer niet naar buiten,lolll

8. enk52

Het is hier ook somber en die paar spatten die gevallen zijn maken voor de planten niet uit. Dan moet er nog wel wat vallen. Ik zag ze gisteravond toen ik naar huis fietste ook al het land beregenen.
    Ik heb mijn planten er al in gezet van de week dus loop ook elke avond met de gieter.

Ondertussen is het echt nat. Hoop voor Detje dat het straks opknapt. Blijft wel de hele dag bewolkt met kans op regen.

Mijn smurfje:inlove:

Laatste bewerkt: 10 Mei 2018
    -matthias1952- en fricor vinden dit leuk.
  9. doj34

doj34 Forum freak

goedemorgen,

Wat een prachtige koppies... heerlijk stralend.
    Daar mag je zeker van genieten, Lea, zulke pracht kleinkinderen.
    gefeliciteerd met smurfje.

Hier is ook genoeg water al gevallen tijdens de avond en nacht. De buienradar laat het wel heel goed zien dat het meeste aan onze kant zit. Wilde naar Friesland maar ben met knallende hoofdpijn opgestaan, dus manlief gaat alleen of dochter gaat mee. maar die wilt leren voor examen en daar heeft ze geen afleiding (lekker bed, tv enz.)
    ben bang dat het doorzet naar migraine, dus zo terug bed in.

10. enk52

Beterschap Rita. Ik hoop voor je dat het niet doorzet.

Senn lacht bijna altijd. Deze foto is gemaakt op Hawaï tijdens hun vakantie daar.

-matthias1952- vindt dit leuk.
  11. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal

Wat heb jij lieve kleinkinderen Lea, van zulke foto's word je blij.
    Rita, kalm aan doen, dan knap je wel weer op

Tine, zit je kleinzoon nog in Barcelona? Hoe vindt hij het?

12. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Goede morgen,

Enk proficiaaaat met je kleinkind........

Het zijn echt maar echt blonde kinderen, maar vermoed dat jullie allemaal zo héél licht blond zijn in de familie...... ;)

Doj, ben ook wakker geworden met barstende koppijn, heb dan maar codeïne genomen, gaat al iets beter.......:wuerg:

Hier nog steeds droog maar koud........ttz. koude wind, uit noord westelijke richting, de regen moet nog komen......
    Nu hopen dat men vogels gegeten alvorens het begint te regenen......

Gisteren lag er per toeval brood op het gazon, maar dat is hard, en de vogels(kauwen, eksters enzo) hebben kleintjes, nam die ekster een stukje brood, en ging het mals maken in onze vijver ;) leuk om te zien hoor en hééél slim van die vogel.....

Is dikwijls op Hemelvaartsdag dat het regent.........:oops:

Lieve Hesje toch, gans die woonkamer terug leeghalen........en dat terwijl je niet mobiel bent, wel mobiel maar dat zware werk niet mag doen in weze.......
    Hebben ze dan een fout gemaakt bij alle huizen?? blijkbaar wel, als de opslagcontainers er terug staan :(

Heb ook één keer aan het graven geweest, op de farm hier hé.......en had 2 raadselstallen "wenen" en 4 bomenmest. :)

13. Hesje

ja freedom het hele straatje waar een nieuwe vloer inzit

maar ik hoef zelf niet te sjouwen hoor

Lea wat een mooi mannetje is dat

14. bobobear

lea,wat een poepie is senn toch ook,en dan dat guitige lachje,dan smelt je toch gewoon.

rita,doe maar lekker rustig aan nu dan,zodat het hopelijk niet erger wordt.

ik was nog even terug naar bed,maar kan niet meer slapen,moe ben ik wel,maar denk doordat ik elke keer vroeg op was met dat warme weer.nu loop ik met een duffe kop.

freedom,ik had nooit geweten dat vogels slim zijn,maar inderdaad.ik zie het nu ook aan mijn valkparkieten.al is de 1 slimmer dan de ander.ik lig soms gewoon helemaal dubbel om ze.

15. enk52

Was gister bij mijn broer en die hebben een vogelpaar binnen en die hebben nu een nestje . Zo lief.
    Maar niet te lang erbij gekeken want ze zijn net een paar dagen oud.
    Weet niet wat voor vogeltjes het zijn. Ik denk vinkjes.

16. doj34

doj34 Forum freak

ik moest net gapen en rekte me daarbij uit... gelijk de blokkade bij mijn nek/schouders losgeschoten.
    dus het gaat de goede kant op.

Gisteren oogstte ik eventgewas... en wilde gelijk nieuwe erop gooien... klik ik op het eerste vakje, waren ze opeens verdwenen en zaaide ik een ander gewas. (had daar 6000 van dus gelijk weer verwijderd) Toen f5 gedaan en had ik mijn eventgewas weer in beeld.
    Lees ik vanochtend dat ze even weg waren... juist natuurlijk wanneer ik aan het oogsten ben hahahahaha
    ach... ik vind schatzoeken erg leuk, wil het wel de hele dag doen.
    straks maar grote velden leggen zodat ik met sm kan spelen.

17. bobobear

dat is ook wel leuk lea een nestje:inlove:

rita,gelukkig dat het is losgeschoten,scheelt dan gelijk een stuk.

ik wordt nog steeds van de farm geknikkerd hoor

18. Hesje

fijn dat het beter gaat Rita
    mijn drops zijn op
    ik vind het ook heel leuk dat schatgravenxD

ik van de schaduwfarm bobo
    deze eigenlijk niet

19. enk52

Ze zijn er nog steeds mee bezig

Owen gefeliciteerd met level-up

PLINK PLOINK

Stallenhandel

20. doj34

doj34 Forum freak

jeetje... draaide net 100% voor 24 uur... niet verkeerd.
    kan ik nog meer schatgraven.
    Heb comfortvelden op het eerste veld... die geven nu 36 per veldje.
    andere veld gewone met 20 uurs gewas met sm is over 6 uur klaar.
    hopelijk met veel droppies.
    word er nog wel regelmatig eruit geknikkerd, gniffel.