Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. enk52

enk52 Levende forumlegende

Goedemorgen Ria

Was zeker gezellig en de anderen zijn inderdaad weer veilig thuis.

2. bobobear

bobobear Levende forumlegende

hesje,is wel lekker dat je daar bij de fysio kunt blijven.;)

net maar door de regen gegaan,wel met paraplu,doe ik normaal niet,maar mijn stem is echt verrot de laatste tijd,dus het leek me niet zo verstandig om me nat te laten regenen.zo heb ik een normale stem,zo komt er niks uit.hondje was wel drijfnat,maar daar heeft bobo genoeg handdoeken voor.wel nodig met een hond die gek op water is.

ik heb beide event vanchtend afgerond trouwens.ik heb alleen nu even geen zin om te verbouwen,al moet het eigenlijk wel voor de fok volgens mij maargoed dat zien we later dan wel.

3. enk52

Het giet hier nu weer. Is gewoon al donker.

Ik vond net blauwe eierdopjes achter het huis. Vorige week lagen er voor ook al stukjes.

4. bobobear

blauwe eierdopjes???

5. enk52

Zijn uit de dakgoot gegooid door de vogels.

-freedom5555- vindt dit leuk.
  6. bobobear

owwwwww,ik dacht eierdopjes waar je je eieren inzet,zie je,ik ben niet helemaal bij hoor,hahahaha.

ik las net trouwens pas dat je dat licht van dp hebt geprobeerd,welke heb je als ik vragen mag?wel top dat het zijn werk goed doet.ik ben gister eindelijk weer begonnen met 1 diamond,papegaaien dit keer.

7. enk52

Hij heeft een standaard die je in kan klappen en is dan verstelbaar ook in hoogte. Kan op lichtnet of batterijen
    Er staat op de doos 12l
    LED Plug-in desk-type/handheld dual-purpose magnifier

Heeft dus 12 ledlampjes en ook een vergrootglas. Ik heb hem van Marije voor mijn verjaardag.

Freedom gefeliciteerd met level-up

8. bobobear

ff kijken of ik hem kan vinden:music:pffff,er zijn er wel meerdere,hahahaha.morgen maar eens op mijn gemak kijken,heeft geen haast.

freedommetje,jij ook weer gefeliciteerd met level up:D

Laatste bewerkt: 30 April 2018
  9. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

goedenavond, wat een weer, hier heeft het echt de hele dag geregend...
    Nou ja dan maar met de treintjes spelen... het gaat best lekker en tot morgenavond de tijd zag ik net,dan ga ik de wolkenrij redden;)

10. bobobear

oke dan lucie,super dat je de wolkenrij dan nog redt.

hier was het ook echt petweer,en ik wordt er zo futloos van,geef mij maar de zon hoor.maar nog 1 dag en dan wordt het weer beter weer.in ieder geval droger en lichter dat scheelt bij mij al een heel stuk.

11. sientje10

sientje10 Regelmatige auteur

Hoi hesje
    goede reis morgen naar huis
    Super fijn weer in u eigen huis
    Owen heeft vandaag pinda test gehad in het ziekenhuis
    Maar is niet goed gegaan
    Een pinda was gelijk opzwellen dik gezicht
    Van top top tot teen onder de galbulten
    en veel spugen
    Dus gelukkig in het ziekenhuis
    Anders was hij gestikt
    Konden ze meteen de epipen gebruiken
    Nu voelt hij zich niet lekker is normaal na die reactie op pinda
    We krijgen 15 mei te horen of ze ook
    de andere testen nog gaan doen walnoot en andere noten
    Groetjes

12. enk52

Goedemorgen allemaal,

Hesje goed afscheid en welkom thuis

Owen ik hoop dat je je snel weer wat beter gaat voelen.

Ik waai hier bijna mijn huis uit zo gaat het tekeer buiten. Het lijkt wel herfst.

fricor vindt dit leuk.
  13. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

goeie morgen.
    hesje: succes met de verhuis
    sientje: allergisch aan pinda's. vreselijk, heeft mijn oudste kleinzoon ook. moet altijd medicatie bij hebben.
    bij andere noten heeft hij het niet maar durft ze toch niet te eten. bij ons in de ganse familie zijn pinda's verbannen.
    ooit eens was een barman pinda's aan het eten en toen m'n kleinzoon z'n glas vastnam kreeg hij een reactie. zo erg kan het zijn.

14. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal

Het lijkt inderdaad wel herfst. Heftig hoor die pinda allergie,sterkte daar mee.

En Hesje naar huis..had ik toch beter bij moeten lezen na de vakantie:oops:Maar super bericht, fijn dat het zo goed gaat, nu thuis verder op orde komen en genieten van de renovatie

15. enk52

Goedemorgen Tine en Lucie

Dat is een hele sterke reactie. Ze zijn daarom bezig kinderen zo jong mogelijk met pinda´s in aanraking te laten komen voor er allergie ontstaat om dit te verminderen. Je kan het natuurlijk nooit helemaal voorkomen.

16. bobobear

goedemorgen allemaal:)

jeetje justin,wat erg voor owen,en ook gelijk zo een heftige reactie.ik hoop dat hij zich snel weer goed voelt.en ik vraag me af of hij dan nu wel nog die andere pindatesten wilt doen.maar owen is een stoere sterke jongen,net als zijn broer en eigenlijk de hele familie.wens hem maar beterschap;)

hesje,sterkte straks met afscheid nemen en alvast welkom thuis,eindelijk na zoveel maanden weer lekker in je eigen huisje.:D

lea,het lijkt inderdaad wel herfst,dacht dat het gisteren naar weer was,maar nu nog even een tikkeltje erger met die wind en het is ook nog best fris.

17. Hesje

Hesje Levende forumlegende

goede morgen

dank jullie wel
    het is hier net zo koud en nat

ik heb er zin in hoor na al die tijd
    straks hier van het laatste ontbijt genieten

ik moet om 9 uur uit de kamer zijn
    dan kan de schoonmaakploeg erin en na half 11 een volgende bewoner

net de allerlaatste trein van stal gehaald

Owen ook ik hoop dat je snel opknapt

tot later als ik weer thuis ben

18. bobobear

lekker genieten van je laatste ontbijtje daar hesje;)wel snel eten want als je om 9 uur uit je kamer moet dan heb je maar kort tijd.

19. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Goede morgen iedereen......tja goed is relatief hier ook gezien het weder, CV op volle kracht en we zijn 1 mei......alle jaren is 1 mei een dag vol zon, het is hier nl. een feestdag....."dag van de arbeid"........
    Gisteren naar de supermarkt gereden, voor een kleinigheid, mensenlief dacht dat WO3 was uitgebroken, niks parkeerplaats, bijna geen winkelkar meer te vinden, drummen van het volk, (echt iets voor mij)........was rapper buiten dan ik binnen was.....:wuerg:

Al een geluk dat Owen in ziekenhuis was, voor die test.......
    Veel sterkte voor hem en de ganse familie daar.....

bobo had ook eerst gedacht dat het potjes waren om de eitjes in te zetten hoor.......want welke vogel heeft er blauwe eitjes o_O
    Doet me eraan denken dat ik nog voer voor de kauwen, vlaamse gaaien en zeker eksters moet buiten zetten......zeker de laatste die hebben 3 nesten....... ;) leuk hoor........

Hesje fijne thuiskomst gewenst, zal wel raar doen na zoveeeeeeeel tijd........al een geluk dat je daar thuis ook niet alleen bent.....
    9.00 uur uit de kamer is wel héééél vroeg........dus dan mis je meteen al een fysio voor vandaag ook nog.....
    Maar tja zijn de wetten hé, als je nog middagmaal hebt, kunnen ze nog een dag meer aanrekenen, nu niet dus......

20. sientje10

sientje10 Regelmatige auteur

Hoi kliekjes
    Dank jullie namens owen
    Ja owen heeft als peuter ook een
    keer een reactie gehad waren in het buitenland op
    vakantie en kroop rond heeft toen schijnbaar een pinda
    vastgehad gevonden kreeg daar een reactie op
    Binnen een minuut helemaal opgezwollen
    Wisten toen nog niet wat er aan de hand was
    Goed dat er een ziekenhuis dicht in de buurt was en dat ze
    meteen door hadden wat het was anders was hij er niet meer geweest