Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. bobobear

bobobear Levende forumlegende

oja,je had ook in het ziekenhuis gelegen een tijd natuurlijk,dat was ik alweer vergeten.poeh he,wat een lange tijd.en straks thuis zou het ook wel weer even wennen zijn,maar dan merk je al snel dat er toch niks gaat boven je eigen huisje.;)

2. Hesje

Hesje Levende forumlegende

komt wel goed

ik kom er wel

ik ga afsluiten

3. enk52

enk52 Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal,

fricor, -freedom5555- en janniekwak vinden dit leuk.
  4. bobobear

goedemorgen allemaal:)

lea weer gefeliciteerd met levelen,nog 1 level en je bent er:D

5. enk52

Goedemorgen Bobo

Dank je wel. Moet lukken deze week:)

6. bobobear

ja dat denk ik wel,je gaat als een raket zo snel level jij;)

7. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

goeie natte morgen.

8. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

goedemorgen uit een nat brabant, brr toch heel anders dan het zonnige portugese weer.
    Maar vlug gaan werken. Kijken of ik vanmiddag wat eerder weg kan de schoolvakanties zijn hier nog bezig

9. enk52

Goedemorgen Tine en Lucie

Lucie werkse weer. Het is deze week overal schoolvakantie. Alleen de 2e week mochten ze zelf invullen, ervoor of erna.

Bobo ik heb gister die lamp gebruikt voor mijn painting maar het werkte prima. Gaf goed helder licht ook bij de donkere stukken.

LucieSchreurs vindt dit leuk.
  10. Hesje

goede morgen allemaal

lea gefeliciteerd nu de laatste nog

hier ook regen de hele nacht en nu nog

11. enk52

Goedemorgen Hesje

Dank je wel

Hier ook regen. De plassen staan weer in mijn achtertuin.

12. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

Hesje, geniet van je laatste dag "op hotel". het zal wennen worden om weer volledig zelfstandig te worden.

13. doj34

doj34 Forum freak

goedemorgen allemaal,

ik ga ik zo fietsen om te werken. vannacht een flinke onweersbui gehad.
    Lea en muts gefeliciteerd met level up.

14. enk52

Goedemorgen Rita
    Ik hoop dat het droog blijft

Muts gefeliciteerd met level-up

15. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Goede morgen iedereen, op deze kletsnatte dag en voorbije nacht.......vroeger was het bij jullie dan Koninginnendag vandaag........ :)

Fricor feli's met je level up...... :)

Enk feli's met je voorlaatste level, het je maar een gadget van griezelding gestuurd, aangezien je ook alles af hebt.
    (hier ook alle events af.......en laatste stuk van VM ook open.....deze ochtend om 7.00 uur......(had gisteren voor 12 uur +200 gedraaid, dus 3 feeën uit één stal, dan gaat het vooruit natuurlijk)....

Hesje, tja het zal een moeilijk dag worden voor jou, afscheid nemen van alle "nu" bekende gezichten......het doet toch wel iets met een mens......veel sterkte dus....... ;)

fricor vindt dit leuk.
  16. bobobear

zo,ik ben er ook weer,na een druk vroeg ochtendje.eerst hondje opgehaald en naar huis gebracht met een kar met spullen van mijn zus,boodschappenkar een rondje van de zaak gegeven,was mee naar mijn zus,lolll,toen met een kar weer boodschappen gedaan,was zoefzoef met de bus binnen het half uur want dan betaal je niet nog een keer het instaptarief.en nu weer lekker thuis.nu maar eens een broodje eten.

LucieSchreurs vindt dit leuk.
  17. Hesje

pfff bobo wat een geren op de vroege morgen

ja het zal een vreemde dag worden
    maar de meeste zie ik nog wel een keer want ik blijf hier de fysio doen
    2x in de week du dan ga ik ook nog wel eens naar boven en is er altijd wel iemand die me kent

18. enk52

Dat is fijn Hesje dat je daar de fysio kan blijven doen.

19. Hesje

ik mocht kiezen
    maar hier kennen ze me en hebben ze alle apparatuur

op dinsdag en vrijdag middag

-matthias1952- vindt dit leuk.
  20. the_liberty

the_liberty Forum-ambassadeur

goedemorgen allemaal. lea en muts gefeliciteerd met level up. hier van een paar dagen alles gelezen. lea was het gezellig met de kleinkinderen die bleven slapen? en de andere weer geland en thuis nu denk ik. hesje morgen naar huis, dat wordt wennen. kom ik wel weer een bakkie bij je thuis doen. bobo jij blijft ook altijd slepen met je hond[je] he? heerlijk zo'n beest. ben alles al weer vergeten. hier ook veel regen. wiwa rende naar binnen maar moest aan de riem met mij weer naar buiten anders moest ik over een uurtje weer. dan maar nat. allemaal een fijne dag