Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. enk52

enk52 Levende forumlegende

Goedemorgen Lucie en Bobo

Lucie fijn dat het heerlijk was. Welkom terug weer.

Denken jullie aan het compensatiepakket wie het nog niet opgehaald heeft?

Ria gefeliciteerd met level-up

Laatste bewerkt: 29 April 2018
  2. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Hier het alchemist event af, dank zij de kaboutertjes. ik ga nog een poging doen voor het andere event... zag nog ruim 50 uur op de klok en anders zijn het leuke kleine prijsjes

3. Aloryan

Aloryan Commandant van het forum

welkom terug, je kan altijd nog een stuk komn toch!
    Hier bezig met de laatste 300 drops van de vijzels... moet nog behoorlijk wat drops voor de trein.. weet niet of dat gaat lukken maar we hebben nog wel behoorlijk de tijd, dus gewoon flink boeren.

bahama ben ik nog druk bezig met de kattenfeen. verder probeer ik wat oude quests weg te werken. zal vast wel weer wat nieuws komen, maar om hard te levellen, moet ik die oude quests weg blijven werken :p

LucieSchreurs en -matthias1952- vinden dit leuk.
  4. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

alchemist is naar de kelder. wolkenrij van de treinen staat. nog 11 sporen en extra 100 rails om alles te hebben. wordt lastig maar hoeft ook niet zo nodig. ik hoop dat Sandra niet vast zit op Schiphol. ze was even voor 12 nog online en kon nog 3 uurtjes slapen. de storing begon volgens de berichten om 00 u 45 . dus spannend of ze al kon vliegen. naar Fuerteventura zonder vliegtuig is haast niet te doen. fijne dag verder

5. Aloryan

hopelijk lukt het vliegen inderdaad..

oh ships ik zit niet goed te kijken, je hebt niet al die treinen nodig??
    ik zit vekeerd dingen vrij te spelen dan.. nouja dan moet ik helemaal even doorboeren :p

-matthias1952- vindt dit leuk.
  6. bobobear

bobobear Levende forumlegende

ik weet niet hoor,maar de stoomtrein kan ik niet openen,ik heb genoeg dropjes maar toch blijft ie op slot staan.gister ook al toen dacht ik mischien moet ik eerst andere vakjes openen,maar dus niet,nu lukt het nog steeds niet.ik moet alleen die nog en de wolkenrij voor gewas.

7. Aloryan

Heb je wel de fabrieken die nodig zijn om de stoomtrein te openen. er staan 2 kleuren fabrieken bij.
    oh sorry je schrijft dat je dat al gedaan hebt.. even opnieuw inloggen?

wat ben jij alweer ver... ik moet het met 16 dropjes doen per veld event gewas.. dat schiet niet op. ik wordt gek van die drop events.

8. bobobear

chips ik heb 1 fabriek gemist.die van de bananen.lekker dan.nog meer dropjes sparen,lolll

-matthias1952- en LucieSchreurs vinden dit leuk.
  9. Aloryan

hahaha en zonde van je bananen :) maar dat haal je nog wel hoor :)
    achteraf had ik dus die fabrieken niet nodig, dan had ik het event al gehaald.. heb me niet goed verdiept, dacht ik heb gewoon al die items nodig.

10. bobobear

ik weet ook niet hoe ik aan het spelen ben hoor,ik ben lekker chaotisch bezig merk ik,maargoed,we halen het wel,alleen duurt het nu nog wat langer en ik heb zo een hekel aan die drops:cry:

11. Aloryan

haha ja, dat krijg je als je eigenlijk te druk bent en er meerdere events tegelijk komen.. en dan moet ik ook nog voorbereiden op de fok die er aan komt en langlopende quests wegspelen, want tja... ik moet natuurlijk wel met alles mee doen.

donderdag alleen naar engeland voor een paar dagen.. vorig jaar toen niet eens dagelijsk ingelogd.. dus even kijken hoe ik dat ga doen.

12. LucieSchreurs

Hier gaat het spoorevent best aardig, nu heb ik ook genoeg supermest om mee te gooien en natuurlijk dankzij de kaboutertjes wel heel veel drops. Even kijken wat een slimme strategie is voor de wolkenrij

13. Aloryan

nou vooral opletten dat je dus niet alle treinen hoeft!! je hebt 3 treinen nodig en de wolkenrij.

14. LucieSchreurs

kijk, dat scheelt al weer inderdaad. Fijn niet alle vakjes, dat scheelt vooral gewas, hoop ik:oops:

15. enk52

Hier het treinenevent helemaal klaar. Dus ik kan weer ombouwen

Wat een hilarische race bij de F1.

16. LucieSchreurs

zeker hilarisch, maar wat zonde voor Max, had hem meer gegund

17. enk52

Dat is zeker Lucie. Hij stond er heel goed voor.

18. Hesje

Hesje Levende forumlegende

ik zeg nog even goede avond

alle buurtjes die een level geklommen zijn heel hartelijk gefeliciteerd
    het waren er teveel ik weet het niet meer

hier komt het verplegend personeel dat de eerste dagen vrij is afscheid nemen pfff
    vanmiddag ook in het restaurant toch heel apart:oops:
    nog twee nachtjes:)

-matthias1952- en RoelofAnton vinden dit leuk.
  19. bobobear

ja hesje,het is bijna zover.en het zal best wel moeilijk zijn,want je hebt er toch 4 maanden gezeten zoiets?dan bouw je toch best wel een band met die mensen op

20. Hesje

Hesje Levende forumlegende

ja vier maanden op 1 week na omdat ik eerder naar huis mag

na vier en halve maand weer naar mijn eigen huis

-matthias1952- vindt dit leuk.